-Esti okay? Erau cuvintele lui Niall.
-Da, dece?
-Atunci ce ai zice sa dansezi cu mine?
Ma uit la el, incercand sa găsesc o scuza.-Eu...nu prea știu sa dansez.
-Nu-i nimic.Improvizam. imi spune, si fara sa-mi lase timp de gândit ma trage de mana pe ringul de dans plin.
Si pura coincidenta ca chiar in acel moment pornește Jet Pack Blues de la Fall Out Boy. Asa ca ritmul deja se schimbase, devenind deja destul de lent.Ceea ce însemna ca trebuia sa ma apropii de Niall mai mult si sa ne privim mai mult.God help me.
-Defapt esti cea mai buna dansatoare pe care am văzut-o. Imi spune el la ureche cand ma prinde puțin mai aproape.
Știu, Horan.Era doar o scuza.Plus ca am luat lecții de balet apoi de dans modern pana la 16 ani.
-Multumesc.
Dupa aproape 4 minute, cand melodia se termina scap din brațele lui Niall.
-Niall, Katherine, vreți sa jucați adevar sj provocare cu noi. Era unul dintre prietenii lui Niall.Louis.
-Vrei? Ma intreaba Niall înainte sa ii răspundă.
-Okay.
Niall ma ia de mana si ma conduce spre grupul unde se juca.
De obicei sunt împărțiti in trei grupuri.Cei care dansează, cei care beau si cei care joaca.Când ne-am asezat pe scaun,in jurul mesei,mi-am scapat cu greu mana din ce-a a lui Niall.
Foarte multe persoane nu cunoșteam de acolo.Unicile care pareau mai cunoscute erau:Louis,Liam,Zayn,Luke si Ashton-dintre prieteni lui Niall,apoi bineinteles nu putea sa lipsească Liz si grupul ei,si alte peroane putin cunoscute.
La prima runda,a cazut Patrick>Louis.
Oh,Patrik e in aceiasi clasa cu mine si ceilalți,dar nu ii dau mare importanta.
Acesta la provocat pe Louis sa sarute o oarecare fata din camera.Si acesta a ales-o pe Eleanor. Cea mai populara feta din a 12B.
Nu o cunosc dar pare foarte drăguță.Plus ca toata lumea vede ca intre ea si Louis e ceva mai mult decât 'cei mai buni prieteni'.
Mulți spun ca nu au nici o șansă mai ales ca sunt la scoli diferite,dar...
Facandu-mi tot rezumatul mintal au trecut deja 2 minute si in ce-a de-a 3 runda sticluta s-a oprit la Liz si Niall.
Fuck.
-Okay,ceva mai easy. Incepe ea cu vocea super aroganta.
Ultima fata cu care te-ai culcat si cand?
Easy?Bitch please. Nu zau,la toate școlile din Londra sunt personaje din astea care trebuie sa fie primele care știu tot?
Si imi imaginez dece a si întrebat asta.Se așteaptă ca Niall sa răspundă 'Katherine' dar nu o va face pentru ca nu s-a intamplat si nici nu se va întâmpla.-Zoe, 15 Noiembrie. Raspunde Niall fara nici o problema.
Probabil Liz va fi mai 'poker face' decat mine cand va afla ca azi e in 5.Decembrie.
Whatever,am ramas cu privirea on pământ pentru tot timpul iar imediat ce s-a terminat tura lor,mi-am ridicat privirea,iar in acel moment am văzut cum Ash se uita fix la mine.
Probabil aștepta reactia mea.Defapt,nustiu dece dar cred ca unii se așteptau la un 'Katherine' din partea lui Niall.La următoarea tură,sticluța se oprise din nou in dreptul lui Niall si a uneia din prietenele lui Liz.
Nu pot sa cred.Acum aștept întrebarea stupida mai multdecat Niall.-O iubești pe Katherine?
Whait...whait...nu.Ce?Va rog faceti-ma invizibila acum.
Nici macar nu m-am uitat la Niall sau la altcineva.
Problema era ca răspunsul lui Niall nu mai venea iar eu ma rugam sa spuna 'nu'.-Nu. Raspunde intr-un sfârșit.
Thanks God.
Din păcate pentru mine sticluța nu s-a oprit in dreptul meu in seara asta.Si inca dupa putin timp am decis sa plec.
Era deja vre-o 01:00. Nu ma simțeam obosita mai ales cand maine,fiind Duminica puteam dormi cat vroiam,dar începusem sa ma plictisesc.
Niall s-a oferit sa ma conduca el acasa.Un fel de lunga plombareala pe jos pe la 01:00 noaptea.Nimic ciudat,nu?-Spune ceva.E mult prea multa liniste. Ii spun eu lui Niall.
-Nu-ti place?
-Ma face sa ma simt ciudat.
-Okay dar nu stiu ce sa zic. Imi spune el zambind.
-Mulțumesc. Intervin eu.
-Pentru?
-Pentru răspunsul la 'adevar si provocare'.
-Oh,da.Ce ai fi făcut daca aș fi zis 'da'?ma intreaba Niall.
-Nu puteam face nimic. In schimb toți ar vorbi despre mine si stii ca nu sunt genul căruia sa ii placa asta.Nu vreau sa devin populara si mai ales de pe urma ta. Niall nu a spus nimic asa ca am continuat:
Plus ca nu ar fi fost adevărat.
-Stai,de unde stii? Ma intreaba el imediat ce termin eu propozitia.
-Pentru ca nu.Nu ar fi fost adevărat.
El se uita la mine zambind si spune:
-De unde stii ca nu am mințit acum?
-Niall! Spun razand.
-Serios.
-Pur si simplu nu.
-Ai zis ca nu vrei sa fii 'populara'.Daca as fi zis'DA' instantaneu toti vorbeau despre noi.Ar putea fi si așa.
-Nu ar putea fi.Conversatia asta devine rușinoasă.
-Okay.
Conversația asta chiar devenise super awkward.Serios.Ca si cum Niall ar trebui sa complice mereu totul.
-Okay,cam asta a fost pe azi. Spune el imediat ce ajungem in fata casei mele.
-Mda...Păi cred ca am...să intru. Ii raspund indepartandu-ma putin.
-Raman aici pana cand intri in casa.
Dece,crezi ca o fantoma ar putea da buzna peste mine?Whoo...Horan.Ultimul lucru care mi-a trecut prin cap a fost si cel mai nebun.Gen 'raman aici,afara,totul e ok,tu doar intra in casa.' Asa ca cat de nebunesc ar fi putut parea,m-am intors repede,sărind-ui in brațe lui Horan și sărutându-l pentru aproximativ 20 de secunde.
Singurul lucru pe care l-am auzit dupa, in timp ce închideam usa a fost:-Totuși,te-as putea iubi.
Si e pentru prima data cand Niall,Niall Horan (chiar el) vorbește despre iubire.
De-a lungul noptii mi-am dat seama ca acea frasa ar putea insemna 2 lucruri:
1."Te-as putea iubi" si anume,in viitor.Intr-o perioada de timp determinata.2."Te-as putea iubi" adica chiar acum.Chiar in prezent.Ca si cum un hot ar spune "Ti-as fi putut fura poșeta." ,asta in timp ce el o are chiar in mana.
Hiiiii.
Mda,duoa cum ați văzut si mai sus încep(sau macar încerc ) sa trec la lucruri ceva mai romantice *hehehe*
Sper ca va place acest capitol si vreau doar sa va spun cateva lucruri:
1.Asculati melodia ce vibe citata mai sus(si anume Jet Pack Blues-Fall out Boy) Iubesc band-ul la fel si tor albumul lor nou *yaaas*
2.Multumesc mult mult pentru cele aproape 7K cititori.
Bye.Pe săptămâna viitoare.
Astept păreri.