For Me There's Only You

385 30 17
                                    

Seara trecuse foarte repede. Am stat la povesti cu Alice pana pe la 23:00.
Da.Asa de târziu. In tot acest timp am așteptat vre-un semn de la Isaac, însă nimic.
Sper ca maine lucrurile sa isi revină.
A doua zi eram super obosita.Adica eu asa sunt in fiecare dimineață. Deci nimic nou.
In ultimul timp dorm foarte puțin. Nu am nici cea mai vaga idee dece.Probabil din cauza stresului. Totuși, sa lăsăm la o parte gândurile mele de 'psiholog' si sa trecem la lucruri mai importante. Cum ar fi faptul ca in timp ce treceam pe holul scolii Niall si Liz au trecut împreună pe lângă mine, părând foarte amuzați, si bineînțeles ignorându-ma.

Adica, nici nu imi pasa de faptul ca Niall ma ignorat, chiar daca nu e de el dar serios...de cand el si Liz sunt din nou prieteni?

Încercarea lui de a ma face geloasa eșuează inca de la prima încercare.

-Ce-i cu el? Il întreb pe Harry de îndată ce il văd ca se grăbește sa intre in clasă.

-Nu ma întreba.Nu am avut timp sa vorbesc cu el.Dar sigur nu e nimic important.Il stii pe Niall. Imi răspunde Harry amuzat de situație.

-Exact la asta ma așteptam. Adaug eu si dau sa plec.

-Tu,esti bine?A trecut ceva timp de cand nu am mai vorbit? Ma întreabă Harry făcându-ma sa ma opresc.

-Sa zicem ca încerc sa fiu bine. Ii răspund zâmbind apoi plec.

Nu ca as avea ceva cu Harry.Chiar din contra. Doar ca astazi chiar nu am dispoziția necesara sa vorbesc despre Niall,Isaac sau ma mir eu ce.

Asa ca 'put on that good vibes and go straight'.

Daca știam de intențiile lui Niall,serios ca astazi nu veneam la școală.
Zau,a trebuit sa stau aproape 5 ore sa il vad cum se hlizeşte cu Liz.

Nici macar nu-mi pot da seama daca o face pentru a ma face geloasa sau daca chiar e ceva adevărat.

Infine. Dupa cele 5 ore de coșmar la școala,am plecat acasă.
Ziua deja începuse rău,faptul ca trebuia sa ma mai si vad cu Niall imi cauza o anxietate mortala.

Înainte sa plec de acasa i-am scris un mesaj sa văd daca e acasă.
Din nefericire da.

Ok.
Chestia asta începe sa ma terorizeze rau.

Ajunsesem la Niall cam dupa vre-o 5min cu taxiul.

Trecuse atâta timp de când nu trecusem pe aici.
Faptul ca ma aflam in fața usii si ca nu aveam curajul sa bat imi cauza o mare nostalgie.

Infine,mi-am făcut curaj si am bătut.

-Katherine!Intra! ma întampina Niall zâmbind ca si cum nu s-ar fi întâmplat nimic niciodată.

-Hei! Il salut timid apoi intru in casa.

-Esti pregătită pentru câteva ore serioase de lucru la proiectul ăsta?

-Sigur ca da. Ii răspund,in mintea mea gândindu-ma doar la momentul in care va trebui sa plec din acesta casa.
Adica,e teritoriul lui si ma aștept la orice.

-Te servesc cu ceva?

-Nu. Ii zic sec.

Intre timp m-am așezat de canapea si am început sa scot din rucsac toate eseurile facute si cărțile de care aveam nevoie.

-Nu m-ai fi atât de rigidă.

-Am putea sa ne concentram pe proiect,te rog?

-Sigur. Spune si se așează lângă mine.

-Okay.Deci,aici sunt toate informațiile despre Nevada. Ii spun întinzându-i o carte .
Iar aici,eseul despre Las Vegas. Acum trebuie doar sa le citim si sa le rescriem împreună. Adica,scrii informațiile despre Nevada apoi luăm un oras ca exemplu,Vegasul in cazul nostru si cam atat.

-Okay sa-i dam drumul.

Mulțumesc lui Dumnezeu,in tot timpul asta Niall chiar s-a concentrat pe proiect si chiar nu a încercat sa ma distragă pentru alte prostii.

-Am neapărată nevoie de o mapă. Spune el dintr-o data.

-O mapa?Pentru ce? Întreb confuza.

-Cred ca m-am pierdut in ochii tăi.

Ce?Serios?Începe cu replicile de agățat?Oh God.
Sa nu mai vorbim despre zâmbetul care şi l-a afișat.

-Te rog nu începe.

-Crezi ca Isaac ti-ar întoarce spatele daca ai flirta cu mine?

-Cred ca nu ar trebui sa te intereseze.

-Ce se întâmplă in Vegas rămâne in Vegas.La fel cum ce se întâmplă aici rămâne aici asa ca... spune el si imediat dupa,mâna ii aluneca peste piciorul meu.

-Niall,stii ca nu pentru asta am venit aici.

-Am putea face o pauza,totuși,dece sa nu profitam de moment?imi spune acesta,apropiindu-se tot mai mult de mine.

Atat de aproape se afla incat ce putea sa urmeze?
Niall ma sărutat in timp ce mâinile lui imi acopereau fața.






Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum