Nu pot sa cred ca in sfârșit se întâmplă.
Inca 10 minute si mama ajunge acasa. Asta ma face atat de fericita. A trecut ceva de cand nu ne-am văzut si chiar aveam nevoie de ea.Chiar după câteva minute am auzit soneria ușii si imediat m-am repezit sa deschid.
-Mama! In sfârșit ai venit. Ii spun eu in timp ce o îmbrățișez.
-Katherina!
-Katherine. O corectez eu arătându-ma ofensata de modul in care imi zice ea numele.
-Nu te-ai schimbat de loc. Glumește ea iar eu zâmbesc.
-S-au întâmplat atatea de când nu ne-am văzut! De data asta stau 2 săptămâni apoi trebuie sa plec in la o companie in Japonia. Imi spune ea.
-Wow! Crezi ca ma poți ascunde pe undeva in valiza? Rad eu.
-Daca nu ai avea școala,posibil. Imi zice iar eu imi dau ochii peste cap cat sa nu ma vadă mama.
-Stiu ca a trecut ceva dar încă ma gândesc la incidentul cu Nathaniel. Imi pare atat de rau ca nu am fost langa tine. Nu ma gândeam ca poate fi in stare de asa ceva. Deschide ea subiectul arătându-se afectata.
-Oh,da.Am depășit momentul. Nu îți face griji...Niall...el ma ajutat sa trec prin asta,la acel moment. Si iata cum nu pot sa-i evit numele.
-Băiatul acela chiar e un înger. Spune ea dar eu rămân indiferenta.
Oh,mama,daca ai ști tu.
-Ultima data cand am plecat,tu si Niall erați destul daca nu chiar foarte apropiați. Sunteți un cuplu oficial acum sau...?
-Mda,despre asta...Intre mine si Niall nu mai este nimic.
Ughhh.
-Ce?Glumești?
-Știi ca imediat dupa ce ai plecat tu si eu am plecat in Miami,nu?
-Da,imi amintesc.
-Niall a fost unul dintre motivele pentru care am plecat. S-a întâmplat ceva in acea noapte si...nimic.
-S-a întâmplat" ceva"ce?
-Nimic important.
Oh,nu vreau sa imi amintesc asta din nou. Plus ca nu ma simt foarte confortabil sa-i dau detalii.
-Sunt mama ta.Trebuie sa stiu.
Si începe.
-Niall a luat din greșeală un pahar de băutură in care era un drog si l-am găsit mai târziu cu o alta fata. Încerc eu sa explic povestea pe dinafară.
-Cum s-a întâmplat asta?
-Mama! Întreabă-l pe el daca vrei sa știi totul. Nu vreau sa vorbim despre asta acum.
-Bine,fie.
-Plus ca am cunoscut pe altcineva in Miami care s-a transferat la liceul meu.
-Oh,serios?Si cum e?
-E...stai!Vrei sa ti-l descriu ca de la adolescent la adolescent sau ca de la adolescent la părinte. O întreb râzând.
-Prima.Stii ca încerc sa fiu o mama cool.-E super sexy.Plus ca are ochii albaștri,parul castaniu deschis si da,arata beton. Ii explic eu iar dupa încep sa rad.
-Data viitoare cred ca v-oi cere a doua descriere. Rade si ea.
-Pot sa ti-l prezint daca vrei.
-Sigur.Mi-ar plăcea sa il cunosc.
-Atunci il invit maine la cina.
Restul serii am ajutat-o pe mama sa dezpacheteze bagajele apoi am continuat sa vorbim despre ale noastre.
Pe la 23:00 ma băgasem deja in pat având in vedere ca aveam școală a doua zi.Dupa câteva minte bune cand aproape adormisem am primit un mesaj.
De la Niall."Imi pare rau pentru acea seara.Stii ca urăsc sa știu ca nu ești a mea."
Ma gândeam daca ar trebui sa ii răspund sau nu. Pana la urma am cedat.
"Ca si cum nu ar fi fost de ajuns toate lucrurile a mai trebuit sa il lovești pe Isaac de față cu mine. Si daca eu nu eram acolo?Cum se termina?"
"Ti-am zis ca imi pare rau,nu pot face nimic altceva.Imi lipsesc zilele in care eram doar noi doi."
"Sincer,si mie.Dar apoi imi amintesc de zilele cand ori o ardeai cu Liz,prietenele ei,Melissa,si cate altele."
"Kath :( De cate ori trebuie sa-ti mai spun ca NU am vrut sa ma culc cu Melissa. Nu a fost vina mea ca am încurcat drink-urile."
"Pe mâine,N."
"Întâlnește-ma maine in debaraua școlii.Te rog. Te aștept la 11:00.Ai timp toată pauza."
"Nu v-oi veni asa ca nu iti pierde timpul degeaba."
I-am scris si am dat telefonul pe silent.
Nu aveam nici un dubiu pe maine. Niall trebuie sa înțeleagă ca totul s-a terminat.Sfârșitul capitolului.
Urmeaza...
(Ps. Sper sa va placa ideea asta de a pune niște mici scene din ceea ce urmează.)
Daca va place spuneti-mi si le v-oi pune mereu.
Pareri despre capitol?
Love u all.