My boyfriend's EX

508 37 9
                                    

Cum am ajuns la liceu, Crystal ma însoțit peste tot și din fericire aveam aceleași ore .

-Ai  mai vorbit cu asa zisul tău iubit?

-Ce? Crystal, nu e iubitul meu. Ii raspund razand.

-Dar sunteți intr-o relație complicata.

Probabil ca Crystal chiar avea dreptate.

-Pământul către Katherine.

-Oh, da.

-Da?

-Azi dimineață.

-Ce ti-a zis ?

-Oh,mai contează?Înainte de a intra in clasa am o întrebare super importanta.

-Sigur.Spune-mi.

-Este cineva care se crede diva scolii sau ma rog...chestii din astea...

-Nu. Imi spune ea razand. Clasa asta e una destul de normala.Abia aștept sa o cunoști pe Anne.Si ea e tot din Anglia.

-E in aceiasi clasa cu noi?

-Da.

Intradevar clasa era super.Ma rog,mult mai buna ca cea din Londra.
Cursurile au decurs foarte bine iar dupa ore am iesit cu Crystal si Anne.
Din păcate Crystal plecase dupa scurt timl asa ca rămăsesem cu Anne.

-Katherine,esti din Londra,nu? Ma intreaba Anne.

-Da,dece?

-Am o presimțire ca ne cunoaștem din vorbe si avem si un lucru in comun. Imi spune ea.

-Oh,nu stiu ce sa zic.

-Niall nu ti-a vorbit despre mine niciodată?

Niall?

-Tu...esti tu Anne...Serios?

-Ma bucur de cunoștință.Si inafara de asta te rog nu ma percepe greșit.Eu chiar nu m-ai am nici o treaba cu Niall.

-Wow...eu chiar nu stiu ce sa zic . Adevarul e ca am plecat din Londra sa uit de Niall si...

-Nimic nou din partea lui.Sa franga inima fetelor inocente.

Nu pot sa cred ca in fata mea statea chiar Anne,fosta si probabil marea dragoste a lui Niall.
Nu am nici o problema cu ea atata timp cat eu si Niall nu mai avem nici un lucru in comun. In plus,nu ma intereseaza trecutul ei...chiar e o persoana simpatica.

-Pot sa iti zic ceva fara sa te superi...sau ma rog... intreaba Anne.

-Sigur.

-Părerea mea e ca Niall inca mai are sentimente pentru tine.

-Ce te face sa zici asta?

-E evident.Niall nu a mai avut niciodată o relație mai lunga de 1 luna. Totul e diferit de cand tu ai apărut.

-Nu...te rog nu începe sa imi zici lucrurile astea.

-Stiu ca si tu ai sentimente pentru el.Si sunt mai mult ca sigura ca si el are sentimente pentru tine si insfarsit cineva il face pe Niall sa înțeleagă ce înseamnă dragostea adevărată.

-Asta nu se va întâmpla niciodată,Anne.

-In locul tau nu as fi atat de sigura.

Dupa vre-o jumătate de ora m-am reîntors in camera de cămin si am ramas acolo singura pentru ore bune pentru ca Crystal nu era încă ajunsa.

Odata ce mi-am deschis telefonul am fost bombardată de mesaje.Cele mai multe de la Niall.

Nu m-am strofocat sa ii raspund. Am preferat sa vorbesc cu Alice si sa ii povestesc despre absolut tot,cat si depsre Anne.
Bineînțeles reactia ei a fost WOW Rămăsese la fel de surprinsă ca si mine.

Era ora 20:00 iar Crystal încă nu venise acasa . Probabil innopta la o prietena sau era in vre-un club.

Pana la urma,mi-am luat inima in dinți si am decis sa ii raspund lui Niall.

"Esti on?"

In mai putin de 3 minute Niall mi-a raspuns.

"Cand aveai de gand sa-mi spui ca ai plecat in Miami?"

"Deci ai aflat. "

"Bineînțeles ca am aflat."

"Well...da.Nustiu ce sa iti spun.Cand o sa înțelegem ceea ce vrem cu adevărat?"

"Kath,ti-am spus ca imi pare rău si ca totul a fost o greșeală. Nu plănuisem nimic de genul."

"Niall,tu stii foarte bine...stii mai bine ca oricine altcineva ca am sentimente pentru tine dar sunt prea multe bariere intre noi.Cand totul pare ca merge perfect intervine cate o problema. "

"I MISS YOU. "

Nu ca mie nu mi-ar lipsi dar ma simt atat de confuza.Sentimentele mele au luat-o razna. M-am schimbat enorm si regret asta.E ca si cum m-as transforma in Liz sau wherever.

"Sunt nevoită sa raman aici toata săptămâna. Ce zici daca vorbim si clarificam lucrurile cand vin?" Ii raspund.

"Okay."

Cu siguranță nu aveam de gand sa-i spun lui Niall depsre Anne . Defapt nici macar nu stiu daca ar trebui sa-i spun sau nu.Nu știu daca ar avea vre-o problema cu asta,totusi ea este fosta lui mare dragoste.

Cu toate astea am spus-o si o mai spun...Anne mi se pare incredibilă. Nustiu daca ea chiar încearcă sa ma ajute sau nu dar ea chiar pare fericita pentru mine si Niall.

Chiar când stinsesem lumina am auzit ușa deschizându-se.Probabil era Crystal pentru ca doarea are cheia.
Cand am deschis lumina am ramas surprinsă sa il vad la mine in camera pe Sam.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum