Strange Love

339 29 0
                                    

Rămăsesem dupa ore pentru ca aveam niște lucruri de rezolvat la secretariat.
Cred ca era vre-o 14:30 cand insfarsit scăpasem .Casa dulce casa, pazea ca vin.

In timp ce treceam pe lângă sălile de clasa si baie am auzit un sunet ce venea din baia fetelor.

Cine ar putea fi la ora asta?

Imediat ce am deschis usa,mi-ah trebuit câteva secunde ca sa îmi dau seama ca era Alice.

Era rezemata de perete si plângea.

-Alice,ce s-a întâmplat? O întreb in timp ce ma apropii de ea.

-Nimic. Imi răspunde ridicându-si privirea din pământ si ștergându-si lacrimile.

-Nimic?Atunci dece plângi?

-Katherine,sunt bine.Serios.

-Mie nu mi se prea pare.

-E ceva foarte banal. Las-o balta.

-Esti sigura?

-Da. Imi răspunde imediat dupa ce se spălase pe față cu apa rece.

-Atunci,mergem acasa?

-Sigur.

18:00

Era deja ora 18. Terminasem de învățat acum 30 min. si decisesem sa ma uit la serialele de la tv.

Nici bine nu ma pusesem bine in pat ca auzisem telefonul sunând.

-Da,Niall. Ii răspund imediat xe apuc telefonul de pe birou apoi ma trântesc înapoi in pat.

-Hei,iubire.

-Credeam ca vorbisem deja despre apelative.

-Asta a fost acum ceva timp.S-au mai schimbat lucrurile de atunci.

-Si...dece mai sunat?

-Voiam sa vad ce faci. Ah,si maine seara vii cu mine la petrecerea lui Kylie.

-Dece as merge la petrecerea prietenei lui Liz?

-Pentru ca v-oi fi si eu acolo si pentru ca vreau sa te am langa mine.

-Fie.

-As vrea sa fiu lângă tine acum.imi spune Niall lansându-ma fara cuvinte ceva secunde .

-Atunci vin-o.

-Tu vorbești serios?

-Ai 6 min,daca nu ramai la usa.

Acum o parte din mine se ruga ca Niall sa întârzie macar un minut.

Exact după 5 minute soneria de la usa sunase.

-Nu ti-as fi dat nici o șansă. Ii spun lui Niall râzând.

-Lasă asta. Imediat dupa ce intra si isi arunca rucsacul începe sa ma sărute.

Mâinile lui alunecau ușor de pe talie pe solduri si tot asa.

-Nu pentru asta te-am chemat. Il opresc eu.

-Zau?Nu imi pot duce momentul pana la capăt niciodată? Îmi zice el râzând.

Daca la început refuzam sa merg atat de departe cu Niall era pentru ca nu il cunoșteam si habar nu aveam de intențiile lui.Nu ca acum l-as cunoaște...doar ca cu siguranță el se aștepta de la mine la cu totul altceva.Ceva ce deja a fost consumat împreună cu altcineva.
Lucrul asta începe sa ma faca sa ma simt atat de vinovata uneori.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum