I'm still not over you

469 37 10
                                    

Miami, Vineri, 07:00

Insfarsit vineri. Ador sfârșiturile de săptămâna. Imediat ce m-am trezit mi-am controlat telefonul dar nu aveam nici un mesaj.Nici un mesaj de la Alice pentru ca de la Niall aveam peste 30.

Ciudat. Sper ca nu s-a întamplat nimic.

"Hei Niall " trebuia sa o fac si pe asta asa ca i-am scris inapoi.

"Insfarsit."

"Pai scuze daca cand te-ai trezit tu eu dormeam...dece? Oh, da.Pentru ca aici era ora 02:00."

"Sorry bae'"

"Stii ceva de Alice?"

"Doar ca nu a venit la școală azi."

"Oh...okay."

"Inca 2 zile? "

"Ceva de genul . Duminica dupa amiaza cred ca ajung in Londra "

"Abia aștept."

Dece uneori lucrurile se complica atat de mult? Ma simt mai mult decât confuza. In timp ce sentimentele lui Niall cresc pentru mine ale mele se micșorează si încep chiar sa dispară. La naiba...

Ma întreb a cui vina o fi.

Londra,Vineri,10:00

De câte minute e nevoie pentru a iesi din starea de soc?
Nici măcar nu știam ce sa fac si cel mai rau e ca nu imi amiteam aproape nimic. Fuck.

Imi venea sa intru in pamant de rușine. Intr-un sfârșit mi-am facut curaj sa ma dau jos din pat.Sau ma rog...încercasem sa ma dau jos pentru ca Harry se trezise.

Cred ca astrele nu sunt de partea mea astăzi.
Daca el chiar regreta ceea se intamplse aseara?

-Alice...

-Cam asa ceva...

Dupa vre-o 2-3 minute in care Harry ma privise fara sa zica nimic,rupe insfarsit tacerea.

-Oh,cred ca imi amintesc ce s-a intamplat...aseara.

Well...

-A fost totul...cred ca alcool-ul vorbise. ii spun eu.

-Vrei sa spui ca nu ti-a plăcut?

-Vreau sa spun ca nu imi amintesc aproape nimic.

Imediat Harry ma prinsese de mana tragandu-ma langa el apoi urcându-se deasupra mea.

-As putea sa te ajut sa iti amintesti...sau sa reinscenam totul. Imi spune apoi ma saruta pe gat dandu-mi la o parte parul blond si ușor ondulat.

-Serios? Il intreb foarte confuza.
Defapt...trebuie sa plec.Imi pare rau.

Ii spun dandu-l la o parte si imediat cobor jos din pat.

Vineri,Miami,07:30

-Azi e penultima zi aici. Imi spune Isaac cu o voce morocănoasa.

-Iti pare rau sau ceva? Il intreb amuzata de fața lui.

-Oarecum.

-Oh,sigur.

-Hei,macar tu te întorci acasa in timp ce eu plec la o școală unde nu cunosc pe nimeni.

-Okay.True.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum