-Atunci macar sa le oferim un spectacol adevărat. Spune el indiferent prinzandu-ma de braț din nou si tarandu-ma dupa el sub privirea a tutor celor care erau in campus.
-Ok.Gata.Inceteaza.Vin cu tine. Cedez eu intr-un final.
-Puteai sa spui asta de la inceput,nu ma mai oboseam.
-Acum spune-mi ce vrei.
-Uh...deja?spune el in timp ce ma îndepărtam de campus.
-Niall...
-Ce zici de un pariu?
-Un pariu?Pentru ce?întreb uitandu-ma ciudat la el
-Vreau sa ramai azi dupa scoala la mine...toata ziua.Daca ramai pana la sfârșitul zilei te las in pace.
-Stai...ce?Si daca castigi tu?Sigur trebuia sa fie ceva...un plan de-al lui.Ar fi prea simplu sa castig eu.Ar fi prea greu pentru el sa câștig eu.Sa ma lase in pace,mai ales.
-Daca castig eu...totul rămâne la fel. Spune Niall
-Ok.S-a făcut. Apoi ii intind mana pentru a confirma pariul iar face la fel.
-Succes bae'. Spune el apoi se îndepărtează.
Așteapta-ma in spatele scolii la amiaza,ne vedem acolo. Adauga el oprindu-se pentru puțin timp.
* dupa 5h *
Dacă de obicei trebuia sa ma bucur ca insfarsit au trecut 5 ore super obositoare de data asta nu simțeam același lucru. Mai degrabă eram putin panicata pentru ceea ce urmează-primul pariu cu Niall.Pe vare sper macar sa il castig apoi sa scap de el.
Adica ce ar putea fi asa greu sa stau cu el toata după amiaza?
Aveam in minte mii de ganduri de acest gen in timp ce ma îndreptam spre locul indicat de Niall. Katherine you can do it-e tot ce mai pot spera.-Nu esti foarte punctuala,imi spune Niall cand ma vede apropiindu-ma de el.
-Scuze...a trebuit sa copiez niste notite.
-Putem pleca?intreaba el iar eu afirm din cap.
Niall m-a condus la masina fara sa imi spuna nimic. Si nici macar eu nu i-am spus nimic...nu doar pentru ca nu știam ce dar imi era frica de răspunsurile lui.
-Cum a fost ziua ta? Intrerupe el tacerea care se lăsase intre noi.
-Buna. Raspund eu sec . Cred ca am răspuns la întrebare asta de vre-o 15 ori astazi...mereu același răspuns.Dar adevarul este ca nu e totul atat de bine pe cat ar putea parea...Iar adevarul e ca cand cineva te intreaba "ce faci" într-adevăr nu vrea un răspuns.
-Bine. Adauga el fara sa se uite la mine,ci foarte atent la traficul care era.
Dupa ce Niall a mai condus vre-o 5 minuti am fost ajuns. Deja incepea sa mi se para un infinit petrecut impreuna cu el in masina...cum ar trebui sa fie o zi întreagă?
-Aseaza-te comod. Spune el aruncând ghiozdanul pe canapea.
-Ma duc sa pregătesc micul dejun. Adauga Niall.....Uh...acum ce fac?Nu știam ce sa fac pentru ca rămăsesem singura in salon iar Niall era in bucatarie.
Am inceput sa imi dau geaca si papuci jos apoi mi-am asezat si eu ghiozdanul langa al lui.
-Vrei sa te ajut cu ceva? Il inteb eu pe Niall timid,intrand încet in bucatarie.-Huh...nu. spune el zambind si venind spre mine.
-Esti sigura ca esti okay? Intreaba el dupa ce se opreste chiar in fața mea.
-Da. Spun eu iar dupa o pauza lunga mai adaug
-E ciudat cum totul e asa de....-'Ciudat' in ce sens? Intreaba el.
-Ciudat ca tot încerci atat.Nu cred ca ne meritam îndeajuns unul pe celălalt.
-Putem încerca sa fim prieteni. Spune el.
-Dar pentru tine nu e de ajuns asta.
-Poti duce aste pe masa? Ma intrerupe el dandu-mi doua farfurii in mana.
Am luat farfuriile si le-am dus pe masa.Apoi am mers in salon pentru ca Niall nu prea prefera sa vorbească despre realitate.Whatever...in următoarele minute nu s-au întâmplat multe.Doar ce am fost mancat amandoi apoi Niall s-a fost oferit sa puna un film la care sa ne uitam.Adica...pana la urma nu e asa rau sa rezist o zi cu el.
-Ce zici de 'Endless Love' ? Intreaba Niall
-E ok.
Simțeam mainile lui Niall prin parul meu...apoi privirea sa era indreptata spre mine,din ceea ce vedean dintr-un colt al ochiului.
Imediat am simtit cum mana lui coboara pe umarul meu si am tresărit uitandu-ma imediat la el.-Relaxeaza-te. Imi șoptește el la ureche apropiindu-se mai mult de mine.
Iar șocul devine mai mare când ii simt buzele pe gatul meu,si raman imobila.
Niall continua,mutandu-si mainile pe coapsele mele apoi sărutându-ma si aproape mușcându-mi buza.Nu stiam daca puteam face ceva pentru al opri,dacă mai exista o opțiune sau daca trebuia sa merg pe varianta lui.
-Știu ca esti obișnuită sa te gândești la asta dar macar o data...te rog...pierde-ti capul si îndrăznește ceva nebunes. Erau cuvintele lui.
Iar eu...nimic.Corpul lui se mutase imediat peste al meu iar mâinile ii erau sub bluza mea,mangaindu-mi usor pielea.
Săruturile lui erau din ce in ce mai intense si mai pasionale.Apoi se mutasera inapoi pe gat iar Niall ma muscat usor iar totul s-a simtit ca si cum mi-iar fi trecut un cutremur pe sub picioare.Iar in acel moment l-am oprit.
Iar el probabil si-a dat seama ca chestiile astea nu ar putea merge si cu mine si ca nu sunt ca toate celelalte.-Cred ca ar fi mai bine sa plec.spun eu ridicandu-ma in picioare si asezandu-mi parul tremurând inca din cauza a ce se întâmplase.
-Nu poti pleca. Ma intrerupe el imediat. Pierzi.
-Stiu...felicitări. Ai câștigat. Spun eu si imediat imi iau rucsacul în spate si plec.
Caci la final el a insistat atat de mult ca ea sa isi "piarda capul" dar la final el era singurul care si l-a "pierdut".
Hiiii . Insfarsit un nou capitol...haha.Scuza-ti ca întârzii atat de mult cu unele capitole dar am scoala si mai e si inspirația care uneori nu e foarte bogata.Oricum...am decis sa las ff normal-nimic fiction hah- si sper ca va place acest capitol.Dar pentru următorul chiar am nevoie de ideei don parte voastră. PLS orice mica idee e binevenita...am marre nevoie de ideei ptr next.
App. Ati ascultat noul album FOUR? E super ahdhabsuahba PERFECT.Si ador vudeo-ul Night Changes si melodia Stockholm Syndrome. .voi?
Atata tot ...byePS.Voi aveți Instagram?Daca vreți sa stiti mai bine cine se afla in spatele acestor povesti atunci ma gasiti cu numele : Gianiina99