A New Start

2.4K 86 7
                                    

O zi ca toate celelalte.S-au nu chiar ca toate celelalte.Sa zicem ca ar trebui sa fie ce-a mai importanta zi din viata mea sau macar una dintre cele mai importante dar eu nu o consider.Infine,nu e chiar atat de usor sa iti schimbi liceul.Asta mi se intampla mie acuma.Stiu cat de greu e pentru ca am  mai facut asta de 2 ori pana acum si mereu au fost lucruri care m-au facut sa regret.

Motivul este....mama.Mda,avand in vedere mereu trebuie sa plece timp de cateva saptamani sau luni de acasa(avand in vedere ca lucreaza in turism) oentru mine asta a fost cam greu.Pana acum am locuit la New York si in Berlin.Acum am decis sa ma reinorc acasa,in Londra.Cei drept,nu cunosc pe nimeni aici dar sper ca totul va fi bine si nu voi lasa ca nimic sa imi strice prima zi de liceu.

7:15 ZzzZzz. Imi aud telefonul vibrand.Defapt este alarma.Astazi am decis sa ma trezesc la ora asta fiindca e prima mea zi de liceu aici si nu asi vrea sa inarzii din prima ora!Dupa ce am coborat jos si am vorbit cu mama la telefon,ea fiind intr-o sedinta in Paris si asta a facut sa nu putem vorbi prea mult,dar dupa ce am  facut-o m-am imbracat repedeMi-am fost ales o pereche de jeans denim negri si o bluza larga pe care scria ''HUMAN'' iar in picioare aveam o pereche de Vans colorati.Dupa asta,m-am fost pornit spre scoala iar dupa vre-o 15 min am ajuns.

Totul mi se parea asa ciudat,era un liceu minunat la prima vedere si sper ca si la celelalte va fi la fel :)

Am mers repede in secretariat unde mi-au zis ca sectiunea care imi apartine este C .Dupa ce am iesit de la segretariat m-am dus pe coridor si am inceput sa caut clasa cu litera C ...siiii...am gasit-o.

Am intrat timida,nimic nou pentru mine pentru ca sunt o fata super timida si pesimista in orice situatie.La catedra era un profesor care parea destul de simpatic.

-Buna Dimineata,am spus timida.

-Hei,Buna.Tu trebuie sa fii Kathrine,noua eleva.

-Da,eu sunt.

Am vazut ca toate privirile erau indreptate asupra mea,lucru ce nu imi placea prea mult.

-Poti sa te asezi acolo,imi arata profesorul facand semn spre ultima banca din randul de la perete.

-Ok.Si m-am indreptat spre acel loc.In timp ce treceam aud din penultima banca cum un baiat ma fluiera.

-Luke inceteaza.Ia-o mai usor bro,ii spune cel de langa mine.

M-am fost asezat acolo,langa un baiat care sa zicem asa,arata beton desi mi se parea foarte ciudat.Dupa cum arata parea sa fie un bad-boy care nu o are prea mult cu scoala la fel ca prieteni lui ce se aflau cu o banca in fata lui.
Cand imi intorc privirea il vad cum se uita la mine.Avea niste ochi albastri ca oceanul.Probabil nici macar oceanul nu se putea compara cu ochii lui iar parul lui.....era ca aurul.Avea un tricou negru si bine inteles pantaloni negri.Am fost fost surprinsa sa vad ca are aceiasi pereche de Vans ca si mine.

Baiatul mi-a zambit,si avea un zambet frumos care cred ca inebunea pe oricare fata din clasa si din liceu.

-Eu sunt Niall.Niall Horan

-Oh,buna.Eu...eu sunt Kathrine

-Kath,frumos nume!

Si i-am zambit.

 ''dingdong'' Era clopotelul care anunta pauza.

Timp de 15 minute am preferat sa nu ma ridic din banca pentru ca oricum nu cunosteam pe mine asa ca nu avea rost.

-Ai de gand sa ramai acolo pentru tot acest timp?Imi spune baiatul cret cu ochi verzi.Am observat ca era imbracat cam ca Niall si ca celalalt baiat cu care sta in banca.

-Mda,nu cred ca am alta alegere.

-Unii sunt foarte prietenosi,doar ca sa stii.

-Am observat.

-Daca te referi la noi,nu vreau sa te dezamagesc spunandu-ti ca nu e adevart.

-Ok,dar nu vad nimic ciudat la voi.

Dupa ce ii spun asta il vad cum imi zambeste si se indeparteaza.

Dupa 4 s-au fost sfarsit si orele.Eram foarte obosita dar totusi am ales sa merg spre casa pe jos.

-Hei,asteapta-ma!Aud o voce.Ma intorc si vad o fata care mi se parea cunoscuta.

-Hei...Buna.

-Sunt in clasa cu tine.Sunt Alice...

-Ah,eu sunt Kathrine.

-Pe ce strada locuiesti?

-XXSeptember.Tu?

-Glumesti?Eu tot acolo!Putem merge impreuna si in acelasi timp sa ne mai cunoastem.

-Da,mi se pare minunat.Oricum nu cunosc pe nimeni aici.Iar din liceu nici atat doar pe Niall,si cei doi baieti,prieteni lui.

-........

-Dece fata asta?

-Mda,tu esti noua si ar trebuie sa stii unele lucruri...

-Cum ar fi?

-Niall si prieteni lui,defapt nu ar fi bine sa te imprietenesti cu ei,nu sunt ata de prietenosi cum par.

Cand mi-a sups Alice asta,singurul lucru care mi-a venit in minte a fost cuvintele care mii le-a spus baiatul cret...Oare de ce?

Esti ok?intreava Alice preocupata

-Da,da.Dar de ce spui asta?

-Pai sunt mereu impreuna si fac doar necazuri + ca sunt cei mai temuti din scoala.Toti se tem de ei.

-Hmm,atunci de ce m-ar fi pus proful chiar cu el in banca?

-Proful...pai el nu prea stie ce se intampla...

Tot drumul l-am petrecut povestindu-i lui Alice despre mine si ea spunand cateva lucruri despre ea.Parea o fata de treaba ce mi-asi fi dorit-o alaturi.

-Deci daca mama ta nu e acasa ce zici sa iesim maine seara in club?

-De obicei nu o fac...nu stiu ce sa zic.

-Nici eu dar de data asta merita.Sa sarbatorim prietenia noastra.

-Mai vorbim pana maine.In seara poti sa vii la mine daca vrei si ne decidem.

-Ok!

A fost o surpriza placuta sa aflu ca stau chiar langa Alice,asa ne va fi mult mai usor sa ne imprietenim.

Next--->cat de curand

Sper ca va place si asept comm-urile voastre.Defatp eu asi vi vrut sa incep povestea intr-un alt fel dar am vrut ca pe viitor sa aiba mai mult sens.DAca ve-ti vrea sa schimb ceva puteti sa imi spunte-ti.Hope u enjoy it.

Dark NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum