14:00
-Ai de gand sa imi răspunzi azi?
Ii trimisesem mii de mesaje însă nu îmi raspunsese nici macar la unul.Nici macar nu le vizualizase.Asta e felul ei de a înfrunta o situație?
Maine reîncepe scoala dupa o meritata vacanță de iarna si mai aveam un motiv in plus de malinconie.Katherine's Pov
09:00Insfarsit ajunsesem in aeroportul din Miami.Vremea era superba. Diferita de cea din Londra.In timp ce asteptam sa fiu întâmpinată de doi dintre 'viitorii colegi' mi-am căutat telefonul prin geantă .
Full de mesaje.Si toate de la Niall.
So sick.
Nu aveam de gand sa ii raspund in nici un caz.-Esti Katherine McQueen?
-Da,eu sunt.
-Eu sunt Sam. Imi spune baiatul cu parul brunet si ochii negri in timp ce isi întinde mana spre a mea.
-Iar eu sunt Crystal. Se prezintă si fata de langa el care era roșcată si ochii tot negri.
Amandoi erau foarte simpatici.Crystal era putin mai inalta decât mine (asta mulțumită tocurilor pe care le purta) si parea foarte indie.La fel si Sam, parea un tip foarte 'stilat' daca putem sa zicem asa.
-Acum unde mergem? Ii intreb imediat dupa ce ne-am fost urcat intr-un taxi.
-La college-ul nostru.Este o scoala foarte populara si buna aici in Miami. Sunt sigur ca iti va plăcea .
-Asta sper si eu. Ii raspund entuziasmata lui Sam.
-Oh Doamne, iti ador accentul. Imi zice Crystal cu o voce excitanta.
-Multumesc. Ii raspund zambind.
Adevarul e ca nimic nu se compara cu un accent 100% englezesc.
-Si povestește-ne despre tine. Imi spune Crystal zambind.
-Chiar asa. I se altura Sam.
-Pai, wow.Nustiu ce sa zic.Am 18 ani si normal locuiesc in Londra dar am mai locuit si in New York si Berlin pentru ca mama călătorește mai mereu având in vedere ca tine de job-ul ei.
-Ce te-a făcut sa vii in Miami?intreaba Sam.
-Caut o noua experiență. Ii spun zambind .
Defapt...cred ca a fost mai mult o decizie nebuneasca luată la nervi.-Sa nu imi spui ca regreti ca ai venit aici. Spune Crystal.
-Nu.ii raspund razand. Doar ca încep sa am un sentiment de nostalgie .
-Sunt singura ca iti va plăcea aici.
Dupa aproape o ora am fost ajuns la liceul in care trebuia sa învat.
-Katherine,pentru tine e okay daca stai in camera cu mine? Ma intreaba Crystal.
-Da.
-Okay.Sam poți sa aduci bagajele aici.
Dupa ce am terminat de aranjat toate lucrurile la locul lor am mâncat apoi Sam a plecat.Camera lui e chiar langa cea a lui Crystal deci literally suntem vecini.
-Cine te cauta atat de disperat? Ma întreba Crystal amuzata.
-Ce?
-Iti vibrează de minute bune. Imi zice indicând cu degetul spre telefonul meu.