31

625 69 4
                                    


Îi simțeam buzele fierbinți pe ale mele în timp ce degetele sale se plimbau pe pielea dezgolită de sub tricoul meu. Corpul îmi reacționase bună rapid decât m-am putut eu aștepta. Trăgea de hainele mele de parcă era una dintre cele mai mari probleme omenești, în timp ce privirea sa îmi cuprindea fiecare bucățică din piele. În privirea sa regăsesc o scânteie—ca un prădător ce își devorează prada. Buzele i se mișcau haotic, lăsând atingerile sale înfierbântate să îmi facă corpul să se încordeze. Simțeam cum transpirația mi se prelingea pe spate, bărbatul reușind în sfârșit să tragă materialul hainei peste capul meu. Sărutul nostru se despărți, simțindu-i respirația împrăștiată pe pielea mea. Se ridică la nivelul feței mele, putând să îi observ ochii. Avea o sclipire aparte, îmi aduna tot sângele în obraji, iar el observă asta.

Un zâmbet i se contura pe buze. "Timid?" Întreabă amuzat, glasul său trezindu-mi furnicături pe piele. 

Se opri. Își trece vârful limbii peste buzele umede, privirea sa examinându-mi întreg corpul. Pantalonii îmi erau coborâți pe coapse, iar tricoul era demult aruncat pe podea. Pielea sa dezbrăcată era lipită de a mea, iar locurile unde atingerea sa se simțise—zvâcneau. Modul în care expira lung și calm, pieptul ridicându-se cu fiecare respirație, iar cum privirea sa mă examina curios, îmi făcea întreg corpul să ardă. Simțeam cum sângele îmi curgea viu prin vene, direct spre inimă. Care bătea atât de tare încât o auzea și el. 

Buricul degetului său arătător contura fiecare linie de pe corpul meu într-un mod dureros de lent. Îi simțeam ochii pe mine, lumina de la lampa de pe birou având reflexii în perechea sa de ochi gri. Îi simțeam privirea până în măduva oaselor, de parcă îmi cuprindea întreg corpul. Sângele cred că nu îmi mai ajungea la creier, doar în partea inferioară a corpului și înspre obrajii mei, deoarece eram sigur că în momentul acesta nu gândeam logic.

Mă frapa.

"Kyran," îi pronunț numele fără să realizez, bărbatul ridincându-mi palma la nivelul feței sale. Îmi acoperea cu săruturi scurte pielea de pe încheieturile mele, de pe degetele mele, de pe dosul palmei, coborând tot mai jos. Însă contactul vizual nu îi pierea, lăsând urmele înfierbântate fără vreun regret pe corpul meu.

Un surâs îi scapă buzele, sărutându-mă umed pe linia maxilarului. Pieptul îi era lipit de al meu, iar degetele mele erau încleșate în materialul plapumei de sub mine. Eram atât de jenat încât nu aveam habar ce să fac cu propriile mâini. Dar mi le simțeam slăbite de la atingerea lui Kyran oricum. 

"La ce te gândești, Renee?" Numele meu îi juca pe buze, continuând să își preseze buzele și de gâtul meu. Un geamăt gutural îmi scapă buzele când își înfige dinții în pielea mea, el chicotind scurt la auzul glasului meu. Îmi trec degetele prin părul său, bărbatul ridicându-și bărbia, sărutându-mi scurt interiorul palmei. "Gândește-te doar la mine," șoapta sa îmi trezea fiori pe șira spinării. 

Degetele mi le regăsesc prin părul său, un zâmbet formându-se pe buzele sale. Înghiți în sec, conturând cu degetul arătător linia dinspre breteaua boxerilor mei spre buza mea inferioară, trecându-și vârful limbii peste buze. Se ridică deasupra mea, oferindu-mi o bună privirea asupra imaginii corpului său. 

În lumina slabă de la lampa de lângă noi, puteam să îi văd zâmbetul în toată gloria sa. Privirea îmi alunecă spre pieptul său, ajungând la linia prosopului înfășurat în jurul său. Își mișcă prudent degetele spre pantalonii mei, simțindu-i atingerea electrizantă de pe coapsele mele. Mi-am închis ochii și l-am lăsat să facă ce vrea. Nu cred că mai puteam face eu ceva. Inima îmi bătea atât de tare încât simțeam că nu mai avea mult până-mi părăsea pieptul, iar capul îmi era amețit. 

În brațele morții (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum