| 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗻𝗲 |

2.1K 52 47
                                    


Zrovna jsem si projížděla instagram, když se vedle mě zjeví auto a v něm můj bratr. Jako vždycky. Vždy když mám víc hodin než on pro mě jezdí. Nějak mi to nevadí aspoň nemusím jezdit autobusem. Co si budeme, autobusy jsou občas fakt hnusný.

,, Tak dělej Clary, nemám celej den." zakřičí na mě z auta a já hned nastoupím.

,, Kdo ti zas pokazil náladu?" zeptám se a otevřu si okno. Dnes je moc krásně, což v Londýně se moc nestává.

,, Nikdo, jen na tebe nerad čekám... Jo a mimochodem dneska jdeme na večeři k Hollandům." Když uslyším slovo "Holland" už teď je mi špatně, proto ho probodnu pohledem ,, Co?! To ne já to máma!" pronese a na obranu zvedne ruce.

,, Chyť ten volat!" okřiknu ho a praštím do ramene. Ví jak nesnáším když sundá ruce z volantu.

Jakmile přijedeme k domu, hned si všimnu vetřelce co právě stojí na naší zahradě. Tom Holland. Nevím co na něm všechny ty holky vidí. Je to pitomec.

,, Nazdar Clar." řekne a usměje se.

,, Nemluv na mě." pronesu.

,, Ale, ale. Slečna dneska má špatný den? A nechtěla by ho zlepšit?" zeptá se zasměje se. Jak říkám pitomec.

,, Byl úžasný, dokud jsem neuviděla tebe a ne to je dobrý" pronesu a projdu kolem něho až k hlavním dveřím.

,, Tak dneska večer." řekne a já zavřu dveře. 

-----------------------------------------------------------------------

Zrovna jsem se chystala na večeři k Hollandům když mi do pokoje vtrhla máma. 

,, Mami, co jsme si řekly o klepání?" zeptám se jí s úšklebkem.

,, Promiň, jen jsem se přišla podívat jestli už jsi hotová." jen kývnu a ještě se navoním voňavkou. Nevzala jsem si na sebe nic moc extra. Nejdeme přece na nějakou velkou událost.

--------------------------------------------------------------------------

,, Vítejte." řekne nám mezi dveřmi paní Hollandová. Úsměv ji opětuju a jdu směrem do jídelny. Hned jak přijdu uvidím Toma, Sama, Harryho a Paddyho stát u linky a vášnivě si povídat. Hned jak si mě všimnou si přestanou povídat a Harry mě jde obejmout, objetí mu obětuju. Harry, Sam a Paddy jsou v pohodě, ale to jen Tom je pitomec. 

,, Nazdar Clar." neopustí si. Moc dobře ví jak nesnáším když mi říká Clar, jsem Clary ne Clar. Jo možná je to pro někoho v pohodě ale od něj je to prostě strašný. 

,, No nazdar." pronesu a vedle mě se objeví pan Holland a řekne ať se jdeme posadit, protože se jde podávat jídlo. 

,, Tak Tome, jak jde tvoje kariéra?" zeptá se Toma moje máma uprostřed večeře. 

,, Výborně, za tři měsíce odjíždím natáčet nový film." řekne a přitom se podívá na mě. Nevím proč se dívá na mě, když odpovídá mojí mámě. Všimnu si jak se Haz napjal. Je to taký ten ochranářský typ bratra. Nevadí mi to jen je to občas otravné. Nikdo semnou nemůže chodit. Nikdo mě nemůže políbit ani se na mě jenom podívat. 

Když večeře skončí kluci jsou do obýváku na playstation a dospělí si jen začnou povídat. Já se rozhodnu jít na zahradu. Sednu si na trávu a pozoruju noční oblohu. Najednou za sebou něco uslyším a to mě donutí se otočit, byla to jen Tessa. Hned ke mě doběhne a já ji začnu hladit a hrát si s ní. To je jediná dobrá věc na Tomovi. Jeho pes. 

,, Co ty tak sama?" uslyším za sebou další hlas, který patří Harrymu. Sedne si vedle mě a pohladí Tessu.

,, Pozoruju oblohu a přemýšlím." odpovím.

,, Nad čím? Jestli můžu." 

,, Ani nevím, nad život možná." řeknu a podívám se na něj. Začíná se ke mně nebezpečně přibližovat. Harry na mě byl vždy milí, ale je to jen kamarád.

,, Harry... Já nemůžu... Tohle není správné." řeknu ale on se nepřestává přibližovat.

,, Co se tady děje?" uslyšíme za sebou hlas a oba sebou trhneme. 

Ten známí hlas patří Tomovi.

,, No my...Nic." řekneme zároveň.

,, Asi už půjdu." řekne Harry a odejde. Místo něho si sedne Tom a kouká na oblohu. 

,, Políbila by si ho?" zeptá se a podívá se do země. 

,, I kdyby nic ti do toho není... I když je to tvůj bratr." pronesu ale on mi na to nic neřekne ,, Navíc ani nevím proč se staráš. Nesnášíš mě." 

,, To jsem nikdy neřekl." řekne rychle a podívá se mi do očí.

,, Vadilo by ti, kdybych ho políbila?" zeptám se a teď se zahledím do země já. Jen se uchechtne, natáhne svou ruku a dá mi neposlušný vlas za ucho. Otočím se na něho a teď se začne přibližovat on. Těsně před mými rty se zastaví.

,, Jo, vadilo." pronese a dá mi lehkou pusu na tvář o odejde. 

Tak fajn.....



Co to sakra bylo?!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

První kapitola nové knížky je venku! Hodně z vás chtělo Avengers, ale mě prostě baví psát o Tomovi. 

Ale neřekla jsem že Avengers nechystám...

Just you and I I tom holland IKde žijí příběhy. Začni objevovat