| 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗳𝗼𝘂𝗿𝘁𝗲𝗲𝗻 |

749 38 8
                                    

,, Promiň nic jiného jsem na rychlo nenašla." podám mu do ruky oblečení.

,, V pohodě, neobjednáme si něco? Mám docela hlad." pronese Tom a oblečení si ode mě vezme. 

,, Dělala jsem Lasagne. Jsou dole."

,, Super umírám hlady." otočí se a chystá se odejít.

,, Ne, první do sprchy." 

,, Mám hlad. Zatím stačí tenhle župan. Běž první." 

,, Dobře." přejde ke mně a daruje mi polibek na čelo. 

,, Půjdu po tobě." usměje se a odejde dolů, poté zalezu do koupelny.

V koupelně jsem se vysvlékla a za lezla do sprchového koutu. Bylo příjemné cítit jak po mém těle stékavá vařící voda. Opláchla jsem si vlasy vodou, a pak nanesla šampon a následně kondicionér. Chtěla jsem si vzít sprchový gel, ale někdo byl rychlejší. Svoje rty přiložil na můj krk a začal ho obsypávat polibky. Zaklonila jsem hlavu, aby měl přístup. Svoji hlavu jsem tedy položila na jeho rameno. Potichu jsem vzdychala a užívala si to. Svoje ruce omotal kolem mého pasu a přitáhl si mě ještě blíž, až tak že jsem ho cítila všude. Polibky postupoval pomalu přes čelist až k mým rtům. Lehce je políbil a hned si mě rychle otočil čelem k němu. Vzal sprchový gel a dal si trochu na ruku. Začal mi ho natírat po celém mém těle. Bylo mi to jedno, kde se mě dotýká a kam se dívá. Bylo mi to příjemné. Když skončil věnoval mi polibek na rty. Vzala jsem si od něj sprchový gel a dala si trochu na ruku, stejně jak to udělal on. Začala jsem mu ho nanášet na celé tělo. Celou dobu mě u toho sledoval. Když jsem mu gel nanášela na břicho, všimla jsem si jeho nemalého vzrušení. Když jsem skončila, odložila jsem zpět gel na své místo a otočila se zpět k Tomovi.

,, Tome, já jsem nikdy ještě..." umlčí mě polibkem. 

Líbáme se, to je celé. Nic jiného nebylo. Po chvíli se totiž odtáhl a vzal mě za ruku. Nepochopila jsem to. 

,, Co se děje?" zeptám se. Zhluboka se nadechne a víc stiskne moje ruce. 

,, J-já nemůžu, Clary." to si dělá srandu? Dělá tyhle věci, a potom mi jen řekne, že nemůže. I tak na něj nejsem naštvaná a chci vědět víc.

,, Proč? Nelíbím se ti? V tom je ten problém?" 

,, Ne, bože. Ty jsi ta nejkrásnější holka a hlavně nejúžasnější přítelkyně, ale nemůžu." Po tvářích mi stékají kapky vody. Ale ne protože stojím ve sprše, ale protože mi začaly slzet oči. 

,, Nechápu o čem to mluvíš, prostě mi to řekni jak to je. Já to zvlád-" nestačím doříct větu, protože mě přeruší. 

,, Odjíždím, Clary... Za tři dny." vydechnu a pustím jeho ruku. 

,, Jak dlouho jsi to věděl?" zašeptám.

,, Clary já-" 

,, Jak dlouho?!" přeruším ho a víc zvednu hlas.

,, Čtyři dny. V ten den kdy si u mě poprvé přespala mi volali a řekly, že je všechno v pořádku a odjíždím za týden." nechci ho dál poslouchat a tak vyjdu ze sprchového koutu, omotám kolem sebe ručník a jdu na sebe něco hodit. S pláčem jdu dolů do obýváku. Zapnu televizi a zakryju se dekou. I když mě ta televize vůbec nezajímá, nechám ji zapnutou. 

,, Clary?" uslyším svoje jméno. Neotočím se. Ani se neozvu, ignoruju ho. Nemám mu co říct. Celé ty dny mi lhal a já blbá si myslela, že je všechno v pohodě. 

,, Clary, já vím že mě slyšíš. Mám jít domů nebo chceš abych zůstal?" nechci aby šel domů. 

,, Zůstaň." konečně mu odpovím. 

,, Dobře. Pustíme si nějaký film?"

,, Nedokoukala jsem všechny Marvelovky. Takže Age of Ultron?" 

,, Jasně." brácha má všechny Marvel filmy pod svou televizí. Oznámím mu že jdu pro DVD a odejdu nahorů.

Vzala jsem DVD a vydala se zpět dolů. Tom potichu seděl na gauči a čekal až přijdu. devedéčko dám do DVD přehrávače a posadím se k Tomovi. 

Už je polovina filmu za námi a ani jeden z nás neřekl ani slovo. Film je úžasný a strašně mě baví, ale na jednu stranu jsem strašně unavená. 

,, Nebude ti vadit, když půjdu už spát?" 

,, Ne, ne. Právě jsem to chtěl navrhnout. Taky jsem docela unavený." vypnu tedy televizi a oba se z gauče a namíříme si to do patra. 

Tom nejspíš chtěl jít do Hazova pokoje, ale když jsem stála mezi dveřmi a koukala na něj, pochopil že má jít spát ke mně. Oba si lehneme na postel a zakryjeme se mojí dekou. Otočím se k němu zády a zavřu oči. Je mi tak prázdno, když mě nedrží v mé náruči. Po chvilce ale ucítím kolem svého pasu ruku. Tom se na mě natiskne ze zadu. Slyším jak oddechuje a tak nad tím už dál nepřemýšlím a upadnu do říše snů. 

--------------------------------------------------

Ráno se vzbudím do slunečného dne. Sednu si a protáhnu se, obrátím svůj pohled zpět na postel. Myslela jsem že uvidím Toma, ale jediné co uvidím je prázdná postel. Zamračím se a vstanu z postele. Sejdu dolů, ale nikoho nevidím. 

,, Tome?!" žádná odezva. 

Přejdu do kuchyně, ale nikdo. Na lince ležely lívance u toho vzkaz. Přejdu tedy k lince a vezmu si vzkaz do ruky. 

Clary, vím že si na mě naštvaná, ale tím že odjedu dřív všechno usnadním jak sobě tak hlavně tobě. Až za pět měsíců přijedu, nejspíš se ti bude líbit někdo jiný a vlastně už nebudeš na škole, tak doufám, že si budeš užívat na nějaké party.

 Mrzí mě že jsem ti to neřekl dřív.

S láskou Tom.

Odjel? Tak snadně? A ukončil to? Je konec? To všechno bylo zbytečné? Tohle jsem nechtěla? Byla jsem sobecká a teď kvůli tomu odjel.

Myšlenky se mi jen honily v hlavě, nevěděla jsem co dělat. Slzy a všechny emoce vypluly na povrch. 

Je pryč. A je konec.

------------------------------

Myslím že to nemá cenu nějak komentovat. 

Ily. Car.

Just you and I I tom holland IKde žijí příběhy. Začni objevovat