* Navazuje na předchozí kapitolu.
Když Tom zastavil před mým domem, první co jsem viděla byl Harrison sedící na schodech před domem s hlavou v dlaních. Hned jak oba vystoupíme, práskneme dveřmi si nás Haz všimne a hned se rozejde nám na proti. On ale nešel zamnou.
,, Co si jí udělal?" vyjede Haz na Toma.
,, Nic, co bych jí měl asi tak udělat?" pronese Tom.
,, Vyzvedl si jí ze školy a potom ji někam odvezl. Takže co si jí udělal?!" takhle naštvaného na Toma jsem ho ještě neviděla. Vlastně jsem je nikdy neviděla se hádat.
,, Počkat. Vždyť si mu řekl ať pro mě dojede, ne?" vložím se do toho já.
,, Ne, neřekl." pronese a můj pohled spadne na Toma. Lhal mi? Proč?
,, Jel jsem pro tebe jako vždycky, ale ty si nikde nebyla. Volal jsem ti, ale ty si neodpovídala. Šel jsem dokonce i do školy a tam mi řekly že si odjela s Tomem Hollandem. Volám ti celej den a ty nic." Hned se podívám na mobil a zjistím že je vybitý. Jejda...
,, Je vybitý, ale to nedává žádné právo být hned na všechny zlý."
,, Bál jsem se o tebe."
,, Já vím, ale jsem v pohodě." pronesu a rychle ho obejmu.
,, A teď zpátky k tobě. Co si jí udělal a proč si jí vyzvedl po škole?" otočí se Haz na Toma.
,, Vždyť ti řekla že je v pohodě. A vyzvedl jsem ji, protože jsem si s ní chtěl promluvit. Nikdy si mi to nedovolil. Nechtěl si ani abych se na ni sotva podíval. Celou dobu mě od Clary jen odháníš, říkáš mi jak mě nesnáší a nechce mě vidět, jak moc nechce být moje kamarádka."
,, Cože?" pronesu překvapeně. Oba se na mě podívají. Teď mi všechno sedí.
,, Clary. Já-" nedořekne větu protože ho přeruším.
,, Co? Mi to vysvětlíš?! Celou tu dobu... Nikdy jsem neměla kluka. Nikdy jsem nikoho nepolíbila. Nikdo semnou netančil na tom zasraným jarním plese, protože ty si to všem říkal. Všem si říkal aby se ode mě drželi dál!" Jsem tak naštvaná.
,, Clary, omlouvám se. Jen nechci aby ti někdo ublí-"
,, Mě je to jedno. Nemůžeš kontrolovat celý můj život, je kvůli tomu že mě chceš chránit. Nemůžeš mě chránit na pořád. A proč zrovna Toma? Je to tvůj kamarád."
,, No právě a tebe známe, propadneš každýmu kdo je na tebe jednou hodnej. řekne. Auu. To docela zabolelo.
,, Fajn. Jak chceš. Ale jde vidět, že mě neznáš." řeknu a rozejdu se k domu. Oba na mě volají, ale já je ignoruju. Nemám na to.
Vyjdu schody a hned jdu do pokoje, bouchnu dveřmi a spadnu na postel.
-----------------
Uslyším zaklepání na dveře. Nikoho teď vidět nechci, hlavně ne Harrisna. Ale to bude nejspíš máma.
,, Dále." pronesu s hlavou zabořenou v polštáři.
,, Si v pohodě?" uslyším hlas, který jsem vůbec nečekala.
,, Jo, asi jo. Co tady děláš?" zeptám se Toma.
,, Co myslíš? Chtěl jsem se ujistit že si v pohodě. Že si nic neuděláš." řekne a porozhlédne se po pokoji. Místo odpovědi se ale rozbrečím. Jsem docela dost citlivý člověk. Tom to zareaguje a obejme mě.
Jeho objetí mi je příjemné a tak se k němu víc natisknu. Byla jsem už ze všeho unavená. Chtěla jsem takhle zůstat a usnout. Jeho ruka která mě hladila po zádech mě krásně uklidňovala. Nevím proč ale cítím něco vůči němu. Vždy jsem cítila. Nesnáším ho ale nějakým způsobem ho chci pořád u sebe.
,, Jsme unavená." pronesu tiše. Pro lásku boží, ještě že je pátek.
,, Tak já už půjdu." řekne a pustí mě. Než ale odejde, rychle ho vezmu za ruku. Hned se otočí.
,, Zůstaň prosím, aspoň než usnu."
,, Dobře." sedne si zpět na postel a vyzuje si boty a já si jdu dát do koupelny na sebe pyžamo. Když se vrátím Tom pořád sedí na posteli, podám mu jeho bundu co mi půjčil.
,, Nech si ji." kývnu a odložím ji na židli.
Lehnu si do postele a zachumlám se do deky. Tom se opře o rám postele, je tak blízko že neodolám a lehnu si mu do klína. Hladí mě po zádech až ke krku. Po vlasech a po rukách. Je to tak příjemné že z toho usnu.
Dneska další kapitola. Dvě kapitoly za den. Asi se hodně nudím.
Každopádně jsem chtěla říct že brzy budu měnit název a možná i náhledovku k příběhu. Jednoduše se mi ten název nehodí, na prvotní plán ano. Ale ten jsem změnila. Taky jsem chtěla říct aby jste mě sledovaly na instagramu. carolinw_books.
U příští kapitoly. Caroline.
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...