,, Jsi nějak pozadu!" křiknu na Toma, který stojí pořád na stejném místě jako před dvěma minutami.
,, Jo, jasně už jdu." pronese a sundá si džíny.
Projde kolem mě a jde rovnou do vody. Mám plán. A doufám, že vyjde.
,, Kdo je teď pozadu?! Neboj voda je akorátní." pronese a ponoří se.
Pomalu se rozejdu do vody. Má pravdu voda je akorátní. Ani moc studená, ani moc teplá. Je příjemná. Ponořím se po ramena a začnu se rychleji přibližovat k Tomovi. Je ale trochu dál než já, a já nedosáhnu na zem. Jsem holt malá. Za to můj bratr je obr.
,, Je to super!" pronesu když se dostanu k němu ,, Ty dosáhneš?" zeptám se. Voda je průzračná že vidím až skoro na dno, ale i tak nevidím úplně dolů.
,, Jo, ale jen na špičky. Chceš pomocnou ruku." natáhne proti mně ruku.
Čas na můj plán...
Chytnu se jeho ruky a víc se k němu přiblížím. Omotám své nohy kolem jeho pasu a své ruce dám okolo jeho krku.
,, Nevadí?" zeptám se.
,, Vůbec." odpoví.
,, Mám otázku. Zase."
,, Ptej se na co chc-"
,, Bylo mezi námi něco víc? Pravdu Tome."
,, Ano. Promiň, nechtěl jsem tě stresovat a-"
,, To nevadí. Chápu to." přeruším ho ,, Chci ty vzpomínky zpět. Chci zkusit to co mezi námi bylo, ale potřebuji trošku času se zorientovat."
,, Dobře."
,, Spali jsme spolu?" zeptám se znovu.
Moje otázka ho krapet zarazí. Ale i tak odpoví.
,, Ne i ano. Ty a já jsme spolu byly ve sprše a líbaly jsme se. Chtěly jsme to udělat, ale neudělaly." pronese.
,, Proč? Proč jsme to neudělaly?"
,, Řekl jsem ti že musím odjet dřív, zranilo tě že jsem ti to neřekl říct. Víš to všechno se mi neříká lehce. Ale chci ti říkat pravdu."
,, Tak dokončíme co jsme začaly..." řeknu po chvíli mlčení.
,, Cože?" zeptá se udiveně, ale i tak jde vidět že mu koutek cuká nahorů.
Přitisknu své rty na ty jeho. Byl to neuvěřitelný pocit. Bylo to poprvé. Nebo spíš poprvé co si to pamatuji. Chtěla jsem to udělat už v letadle. Až teď si uvědomuji jak je mi s ním. Jsem šťasná. Opravdu šťastná. A sama sebou. Je divné, že si pamatujete jen to špatné, a najednou se vše otočí a vy nechcete toho člověka nechat jít.
,, Nevěřila jsem že to fakt udělám." zasměju se jakmile se odtáhneme.
,, Já doufal." usměje.
Usměju se taky, a potom mě se smíchem zatočí ve vodě.
----------------------------------------------------------------------
,, Takže kam teď?" zeptám se když přijdeme oba ještě mokří k autu.
,, Nevím. Co třeba ke mně? Můžeme zkouknout nějaký film. Co třeba něco od Marvelu? Nebo by si spíše chtěla nějakou slaďárnu?"
,, Je mi to jedno, ale vlastně jsem neviděla snad žádný film od Marvel."
,, Viděla, ale nevíš o tom." mrkne na mě.
Nasedneme do auta a rozjedeme se směrem civilizace. A samozřejmě Tomův dům.
--------------------------------------------------------------------
,, Páni máš vážně hezký dům." řeknu když přijdeme s Tomem do obývacího pokoje.
,, Děkuji, ale nejsi tu poprvé." rozejdu se více do středu místnosti a porozhlédnu se po ní. Je to tu vážně útulné.
,, Takže se budeme dívat na Marvel? Tak co si pustíme?"
Odpovědi se nedočkám. Otočím se směrem k němu. Je opřený o zeď a pozoruje mě.
,, Co?" zasměju se.
Opět nic neřekne a rozejde se ke mně. Vezme moje boky do svých rukou a víc se tím ke mně natiskne, jemně se otře o mé rty.
,, Začneme od začátku."
,, Dobře." políbím ho zpátky.
,, Já myslel ve sledování filmu." usměje se.
,, Dobře." odtáhnu se a posadím se na gauč.
,, Takže Captain America: First Avenger?" zeptá se řečnickou otázkou.
--------------------------------------------------
Dávám tomu ještě pár kapitol a bude konec.
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...