O měsíc později:
,, Tohle byl ten nejdivnější výlet, jaký jsem kdy zažila. Proč si mi neřekla o Tomovi?" pronese moje kamarádka Rachel. Je to moje jediná kamarádka, kterou jsem kdy měla.
Zrovna jsme se vrátily ze školního výletu, nebo-li z natáčení Spider-mana Far From Home. Docela to dává smysl, chodím na uměleckou školu. Přesně na obor herectví. Je to docela sranda. Vždycky mě bavilo si na něco hrát, a tohle je skvělá příležitost. A co se týče Toma, toho jsem dneska viděla od toho výletu k jezeru poprvé. Nechtěla jsem se s ním bavit, ani ho nějak vidět. Dneska jsem všechno řekla Rachel, co se právě týče Toma. Říkala že se na mě pořád kouká, a tak dále. Rachel vždycky dělá ukvapené závěry.
,, Nechtěla jsem o tom mluvit, ale řekla jsem ti všechno, takže jsem si to vyžehlila." pronesu a sednu si na židli. Po výletu jsme se rozhodly, zajít k nám. Nikdo není doma, tak proč ne?
,, Takže si to shrneme. Tom Holland, nejlepší kamarád tvého bratra a taky ten úžasně sexy mladý herec je do tebe zabouchlej-"
,, Není do mě zabouchlej." přeruším ji.
,, Když myslíš. Byla si sním na pár výletech a prostě se z vás dvou stali kamarádi, ale i přes to jste se spolu líbaly a tobě se to líbilo?! To je úlet! Vždyť si ho nesnášela."
,, Já vím, ale něco se změnilo." zvednu se ze židle.
,, A co se sakra změnilo?" zeptá se a naštvaně si stoupne.
,, Já nevím." zašeptám. Nesnáší Toma stejně jako já, nebo spíš jsem nesnášela.
,, Fajn, ale až budeš vědět, co se sakra změnilo. Dej mi vědět." odejde z mého pokoje.
Povzdychnu si a hodím sebou na postel. Zbytek dne tak strávím na telefonu, koukání na seriál a vlastně nic nedělání.
-------------------------------------------
Ráno mě probudí cinkání mého telefonu. Rozespale se natáhnu na noční stolek, abych se podívala kdo mě zase otravuje. Hříšník kdo se opovážil mě rušit, byl Tom.
Máš dneska čas? 🧐
Mám, ale dneska nejsem dobrý společník.😕
Co se stalo?🤭
Za prvé si mě probudil a za druhé to tě už nemusí zajímat.😒
Promiň😢
To už je stejně jedno.🥱
A nemohl bych ti zlepšit den?😜
Proč ne😊
Super, za chvíli jsem tam.😗
Hej hej. Brzdi kovboji. Teď jsem vstala. Potřebuju sprchnu, upravit se a snídani. 😅
Ok, promiň. Na snídani půjdeme spolu. Napiš až můžu vyjet.😎
Dobře, zatím.👋🏻
Zatím Ahoj.💛
Takže na dnešek mám plány. Vstanu z postele a jdu směrem do koupelny, kde vykonán svou ranní hygienu. Sprcha, vyčistit zuby, vyčistit pleť a nanést krém. Když všechny tyhle moje ranní povinnosti vykonám, nanesu ještě můj denní make-up.
Napsala jsem Tomovi, že už může vyjet. Stačilo se už jenom obléknout. Nevěděla jsem co budeme dělat, takže jsem si na sebe vzala můj oblíbeny outfit.
Dnešní počasí v Londýně je na houby. Myslím že bude pršet. Přijde mi SMS od Toma, že už je před domem. Podívám se z okna a uvidím ho stát před svým autem, usměju se a vyrážím dolů.
,, Hazi! Tom je tady!" Slyším křičet mámu na mého bratra.
,, To není pro něho." Řeknu mámě a zmatenému Hazovi.
,, Ty jdeš s Tomem ven?" Zeptá se Harrison.
,, Jo, proč ne?"
,, Nic, však běž." Pronesu máma a odvede mě ke dveřím, jakoby se mě chtěla zbavit ,, Clary buď opatrná." Zašeptá a dá mi do kapsičky na bundě dva kondomy.
,, Jako vážně!?" Pronesu a začnu se smát.
,, Sklapni a běž." Pronese a otevře dveře.
Rozejdu se směrem k Tomovi. Chtěla jsem ho pozdravit, ale místo toho mě obejme. Objetí mu opětuju. Když se odtáhneme otevře mi dveře od spolujezdce a já nastoupím.
,, Připravená, zlepšit si den?" Zeptá se když si zapne pás.
,, Jasně" pronesu a usměju se.
Po dlouhé době je tu nová kapitola. Taková o ničem, ale stejně doufám že se líbí.
Ily Car.❤️
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...