O 2 roky později:
,, Ty, já večeře." oznámí mi Tom hned jak vejde do obývacího pokoje.
,, Však ano bude. Co by sis dal? Můžu udělat cokoli budeš chtít." odložím rozečtenou knihu na konferenční stolek před mnou.
,, Myslím tím zítra. Rande." sedne si vedle mě.
,, A co Emily? Ta půjde s námi?" zasměju se.
,, Vše je domluvené moje máma ji pohlídá a my si vyrazíme."
,, Dobře, ale teď vážně. Co na večeři? Malá říkala, že chce tousty."
,, Pokud si to tak moje malá princezna přeje, tak budou tousty."
,, Naše malá." vstanu z gauče.
Za ty dva roky se pár věcí změnilo. Emily jsou už dva roky. Už umí krásně mluvit na to, že je tak malinká, ale i přes to je velmi tichá. Co se týče mě a Toma. Emily a já jsme se k němu nastěhovaly. S Tomem jsme se dohodly, že bude nejlepší, když budeme žít společně jako jedna, velká rodina. Daly jsme se dohromady, ale žádné manželství neplánujeme, nechceme nic uspěchat. Navíc nám to tak vyhovuje.
,, Večeře!" zakřičím, jakmile skončím s děláním toustů. Slyším kroky, které kráčí po schodech.
Tom nese Emily v náručí a poté ji položí na zem. Emily přijde ke mně a věnuje mi objetí a pak ji pomůžu se usadit, aby si mohla sníst své oblíbené tousty.
Po večeři připravím Emily ke spánku. To znamená napustím ji vanu, umyju její krásné už docela dlouhé hnědé vlásky, poté namažu hydratačním krémem, vyčistíme jemně zoubky, vysušíme a učešeme vlásky, dáme pyžamo a pak ji předám Tomovi, který jí čte pohádku a u toho dělá různé grimasy.
,, Už spinká." přeruší mě Tom při uklízení kuchyně.
,, Dobře jdu do sprchy a pak jdu spát, dnes jsem dost unavená."
,, Dobře, jen běž." věnuje mi polibek na čelo.
Další den
,, Ten tě stoprocentně požádá!" křičí mi do telefonu Rachel.
,, Nepožádá řekli jsme si, že se brát nebudeme." řeknu ji už po několikáté.
Mezi mnou a Rachel se věci změnily, ale ne zas tolik abych ji nepovažovala za nejlepší kamarádku. Rachel hodně cestuje se svým novým přítelem Natem, nebo to byl Jake? Už to nestíhám vstřebávat.
,, Je to tebe blázen, ale jen tak pro zajímavost. Kdyby se tě vážně zeptal a on se zeptá, co mu odpovíš?"
Tak nad tím jsem nepřemýšlela. Miluju ho. Víc než cokoli na světě, ale nevím jestli je to dobrý nápad. Nejsem si jistá ničím. Možná bych řekla ano, ale co když zpanikařím a řeknu ne a uteču. Tím přijdu o všechno tohle. O nás.
,, Nevím, ale už se musím jít chystat. Pak napíšu. Pa."
,, Okey paa." zavěsím
Byl čas abych se přichystala na dnešní večer. Tom odvezl Emily k jeho rodičům, zatímco já si právě jdu dát sprchu. Je to zvláštní. Dlouho jsem na rande nešla. Umyla jsem si vlasy a oholila si co se dalo. Udělala si decentní make-up a vybrala outfit.
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...