| 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗶𝗿𝘁𝘆-𝘁𝗵𝗿𝗲𝗲 |

486 24 4
                                    


,, Nezapomeň na nabíječku." dám své tričko do kufru. 

,, Jo, málem bych zapomněl." vezme nabíječku na telefon a dá ji do tašky. 

Zítra odlétáme do Los Angeles, kvůli rozhovorům na Spidermam Far from Home. Tom se moc těší a já taky. Los Angeles, co tam budu dělat sama? Tom bude věčně pryč a já... Nevím. 

,, Nad čím přemýšlíš?" vyruší mě z myšlenek. 

,, Jen nad L.A. co tam budu dělat, když tam budu sama." 

,, Letíš semnou." hodí tričko co držel v ruce do kufru a přejde ke mně. Omotá své ruce, kolem mého pasu ,, Najdeme si na sebe čas." 

,, Dobře, dobalíme ty věci a jdeme spát?" 

,, Vlastně letadlo nám letí ve čtyři ráno. Takže jestli chceš tak běž, já půjdu dělat něco okolo práce. " 

,, Jak chceš." daruju mu polibek na tvář.

Dobalíme zbytek věcí a pak jdu do sprchy. Umyju si vlasy a oholím nohy. Všechno pro to abych se cítila znovu jako člověk. Poté jdu dolů do kuchyně a udělám nám rychlou večeři. Nachystám si maso a dám ho smažit na pánvi a k tomu udělám salát. 

,, Tome?" zavolám na něj z kuchyně. Mezitím než přijde dám najíst i Tesse. Dnes jsi ještě Tom odveze k jeho rodičům. Bohužel ji nemůžeme vzít sebou. 

,, Jsem tu." ozve se, zamnou. 

,, Večeře." pronesu a podám mu talíř. Nandá si jídlo a sedne si ke stolu, kde jsem už připravila příbor a slepice s vodou. Ani na mě nepočká a už se pustí do jídla. 

,, Máš to výtečný." řekne s plnou pusou a ukáže palec nahoru. Zasměji se jeho gestu a posadím se svým jídlem ke stolu. 

,, Víno?" zeptám, když oba dojíme.

,, Nemůžu, řídím na letiště, ale dej si pokud chceš." naleju si sklenku vínu a přejdu z kuchyně do obývacího pokoje. 

Tom znovu odešel do pracovny předpokládám. Hodinu jsem na mobilu a během toho mi jede televize. Tom už stihl odvézt Tessu a zase pokračoval v chystání se na všechny ty rozhovory a různé projekty, které přijdou. 

Už mě nebavilo být dole sama, a tak jsem se vydala do Tomové pracovny, ale on nikde. Přejdu do ložnice, kde ho najdu v posteli na telefonu. 

,, Mohl jsi přijít zamnou dolů, když máš teď volno." 

,, Teď jsem akorát skončil." lehnu si vedle něj na břicho, mezitím odloží telefon a začne se mi plně věnovat.

,, Takže máme dost času než pojedeme na letiště. Co teď?" zkousnu si dolní ret. Tom se lehce usměje, přesně ví co chci. 

,, Myslím že už jsi nám aktivitu vymyslela." sedne si. 

Stále ležím na posteli a čekám jestli se zvedne nebo si lehne zpět. Když udělám letmý pohyb toho, že si sednu vedle něj. Povalí mě zpět na postel a začne líbat. Nejspíš ho moje aktivita zaujala. Nehty ho lehce škrabu na zádech, zatímco si užívám jeho horké rty na těch mích. 

,, Řekla sis o to." zasměju se. 

,, Ano, myslím že s tím nemáš problém." 

,, Vůbec." 

Přetáhne mi tričko přes hlavu a začne líbat na hrudníku. 

--------------------------------------------------------------------------

,, Lásko vstávej." probudí mě hlas. 

,, Co se děje?" optám se otočím se na záda.

,, Musíme jet." 

,, Už vstávám." 

Sednu si na postel a ospale se rozhlednu kolem sebe. Hledám cokoli co bych si mohla obléknout, ale vše je tady uklizené. Předpokládám, že Tom zůstal vzhůru. Než jsem se stihla pořádně rozkoukat, přišel Tom s mým připraveným oblečením, které jsem si připravila dopředu na cestu. 

,, Chceš pomoct?" 

,, hmm." přikývnu na souhlas. Jsem tak unavená, že bych si určitě místo trička oblékla na horní část těla kalhoty. Nebudeme riskovat.

Tom mě začne pomalu oblékat. Dokonce mi dá spodní prádlo. A nakonec jde do koupelny pro hřeben a učeše mi vlasy. 

,, Miluju tě." pronesu. 

,, Já tebe víc." odpoví. Vezme mě do náruče a jde semnou dolů. 

,, Můžeš mě pustit, nějak to zvládnu, musím si vzít věci a tak. Všechno jsem už dávno přichystal. Stačí jen jet." 

Vezme mě až do auta, kde na něj musím chvíli počkat než zamkne a zapne Alarm. Poté přidej zpět do auta a odjedeme. Já mezitím cestou usnu. 

--------------------------------------------------------------------

Snad se Kapitola líbila. Prosím přečtěte si konverzaci na mém profilu. 😊

Just you and I I tom holland IKde žijí příběhy. Začni objevovat