,, Jsi si jistá?"
,, Naprosto."
,, Jdu se vysprchovat, neměla by se probudit, ale kdyby ano zkus ji uklidnit a-"
,, Clary... Nějak si poradím."
,, Dobře." odejdu do sprchy.
Nechávám stékat kapky vody po mém těle. Užiju si teplou sprchu bez obav, že by se Emily něco mohlo stát. Dny jsem pořádně nespala a vlastně se od ní nechtěla hnout. Měla jsme noční můry o tom, jak ji někdo unese a ublíží. Vždy to byly špatné sny a já se budila se slzami.
Když jsem skončila v sprše, hned jsem se šla podívat na Emily a Toma. Seděl na posteli a svou ruku měl u Emily v postýlce. Nespustil z ní oči. Bylo roztomilé je sledovat.
,, Víš, že si jí můžeš vzít do náruče?" řeknu, v tom svůj pohled zaměří na mě.
,, Vím, ale nevím nechci ji vzbudit, nebo ublížit, nebo-"
,, Neublížíš jí. Musíš si jen dávat pozor na hlavičku." přeruším ho, přejdu k postýlce a vezmu ji opatrně do náruče abych ji nevzbudila.
,, Chceš si to zkusit? Pochovat si ji?" zeptám se. Na souhlas kývne. Stejně opatrně ji položím Tomovi do náručí. Dává si pozor, přesně jak sem mu řekla.
,, Je nádherná." řekne.
,, Já vím."
,, Jako ty." otočí svůj pohled na mě.
,, Mám to brát jako kompliment?"
Nic neodpoví a položí Emily do postýlky. Potom se jeho oči setkají s mými. Pomalým krokem dojde až ke mně. Zvedne ruku a dá mi neposlušný pramen vlasů za ucho.
,, Vůbec si se nezměnila."
,, Po porodu jsem přibrala."
,, Není to vidět. Půjdeme do obýváku?" kývnu na souhlas a následuji ho až do obývacího pokoje.
,, Pamatuješ na ty peníze co jsem ti poslal? Tenkrát."
,, Ano o tom bychom si měly promluvit. Vrátím ti je zpět a už mi nikdy žádné nepošleš."
,, Ty jsi je neutratila?"
,, Ano, něco ano. Použila jsem je na byt a na hračky a vybavení pro Emily. Peníze ti vrátím jakmile budu moct, ale teď jsem na mateřské takže je nečekej brzy."
,, Nechci je vrátit. Jen jsem si vzpomněl a zajímalo mě, co jsi s nimi udělala. Tenkrát jsem myslel, že- že je třeba utratíš za něco jiného."
,, To jsi říct, nechtěl."
,, Ne."
,, Tak do toho co jsi si myslel?"
,, Opustila jsi mě. Bez jediného náznaku, toho že odjíždíš. Odešla jsi, když jsem tě potřeboval. Co jsem si mohl myslet? Dostala jsi peníze a utekla. Nevím co jsem si myslel. Ten večer jsem přišel na hotel a ty jsi tam nebyla. Chtěl jsem ti to vynahradit a ty problémy hodit za hlavu. Měl jsem překvapení. Ale ty jsi tam nebyla. Takže na tom stejně nezaleží." sedne si na pohovku.
,, Nebyla jsem s tebou kvůli penězům, nebo slávě. Milovala jsem tě, protože jsi mě viděl tak jako nikdo jiný. Milovala jsem tě, protože jsi to byl ty. Nikdy nešlo o peníze. Omlouvám se. Myslím, že to byl instinkt. Něco jako odejít, dřív než mi ty sám zlomíš srdce." sednu si vedle něj.
,, Milovala jsi mě?"
,, Ano." chytnu ho za ruku co měl položenou na stehnu.
,, A teď? Pořád mě miluješ?"
,, Nevím." řeknu upřímně.
,, Ale vím, že tě chci zpět ve svém životě."
,, Nikdy jsem nechtěl víc, než tě mít zpět. Chtěl jsem aby jsi byla semnou. U mě." podívá se mi na rty a já na jeho
,, Teď mě tady máš." šeptu, předtím než se naše rty spojí.
Pohybují se v krásném rytmu. Je to pocit, který mi tak chyběl. Polibek se začal prohlubovat. Tom mi sáhl na stehno a jedním pohybem si mě vysadil na klín. Seděla jsem na něm obkročmo. Rty jsme od sebe nerozdělily. Z jemného polibku se začal rýsovat chtíč a vášeň. Na moment jsme se odtáhly abych mu mohla sundat tričko. Rukama jsem přejela přes jeho vyrýsované svaly na hrudi. Chtěl mi sundat tričko, ale já ho zastavila. Bála jsem se, že se mu nebudu líbit, jako předtím.
,, Co se děje?" zeptá se.
,, Nebude to jako dřív. Jsem zatučněná." začne se hlasitě smát.
,, Zatučněná?! Co to je vůbec za slovo. Jsi nádherná. Máš trošku větší boky. Líbí se mi to."
,, Dobře."
Přetáhne mi tričko přes hlavu. Navzájem si sundáme kalhoty, až jsme jen ve spodním prádle. Najednou uslyším pláč z ložnice.
,, Říkala jsem, že se vzbudí.Dřív nebo později."
,, Má vážně super načasování."
,, Musím. Hned jsem zpět. Zatím si dej sprchu." zvednu se a jdu nakrmit Emily.
To bylo zas něco...
Omlouvám se, že je to po dlouhé době. Ale je to tady. Další bude víc spicy.🌶
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...