Od Hollandů jsme jely na večer, celý den jsme si všichni užily. Hrály jsme hry, povídaly si a přemýšlely o budoucnosti. Cestou v autě jsme se s Tomem smáli a vzpomínaly na dnešní den.
,, Odvezeš mě domů?" zeptám se po chvíli naší konverzace.
,, Já myslel, že bys mohla dnes spát u mě?" zeptá se a položí mi ruku na stehno.
,, Jasně, ale můžeme se ještě stavit u našich? Chtěla bych si vzít pár věcí." odpovím.
,, Jak si přejete." obrátím svůj zrak na Toma, je to zvláštní, jako bych o něm věděla vše ale zároveň nic. Jsem ráda, že to spolu zase zkusíme i když nemám svoje vzpomínky.
Pamatuji si ho jen jako nejlepšího kamaráda svého bratra. Někoho s kým jsem se jako malá smála a hrála si s ním, a pak někoho kdo mě jen provokoval a nechoval se ke mně hezky. Ale takové věci jsou minulost. Chci teď myslet na přítomnost. Nechci myslet ani na budoucnost, chci myslet na to kým jsme teď.
,, Všechno v pořádku?" zeptá se po chvíli, co na něj jen koukám.
,, Naprosto." odpovím s úsměvem.
,, Tak co se na mě tak koukáš?" uchechtne se.
,, Jen tak. Říkám si jaké mám štěstí, že tě mám." odpovím. Na chvíli odvrátí svůj zrak od silnice a podívá se na mě, potom se začne zase věnovat cestě. Vezme mou ruku a věnuji ji lehký polibek, pak jí a svou ruku položí na mé stehno a proplete si semnou prsty.
Ani se nenaději a už jsme u domu mích rodičů.
,, Jdeš taky? Bude to rychlovka." zeptám se Toma.
,, Jasně aspoň pozdravím Haze a tvoje rodiče." vystoupíme z auta a míříme si to k domu. Odemknu dveře a vstoupíme do domu.
,, Mami?! Tati?! Jsem doma, ale moc nadlouho!" zakřičím přes celý dům.
,, Ahoj, jak bylo? Jee, ahoj Tome." uvidím mamku stát u kuchyňské linky.
,, Ahoj" odpoví Tom.
,, Hned jsem tady." dám Tomovi pusu na tvář a jdu na horu pro pár věcí. Před pokojem potkám Haze.
,, Ahoj, už jsi doma?" zeptá se Haz.
,, Jasně, Tom je dole. Dneska spím u něj, jen jsi jdu pro pár věcí."
,, Clary?" zastaví mě.
,, Ano?" obrátím se k němu.
,, Jsem rád, že jsi šťastná." jeho výraz ale svědčí opak toho co právě řekl.
,, Nevypadáš na to, že to myslíš vážně."
,, Myslím, jen je to zvláštní. Moje sestra randí s mým nejlepším kamarádem. A navíc s ním trávíš více času než semnou. Tak schválně, kdy naposledy jsme byly na bowlingu. Jen ty a já. Třeba příští týden? Co ty na to?"
,, To zní jako super plán. Chápu že je to divné, ale nevybereš si do koho se zamiluješ. Jsem ráda že to bereš takhle." pevně ho obejmu.
,, Tak já jdu dolů, zabal jsi co potřebuješ." pustí mě a já vejdu do pokoje.
Vezmu si malou cestovní tašku a naházím do ní pár potřebných věcí. Vyjdu z pokoje a mířím do přízemí za ostatními. U ostrůvku v kuchyni už sedí všichni a povídají si.
,, Můžeme?" přejdu k Tomovi.
,, Za mě ano." odpoví.
,, Clary, máš vše?" zeptá se mě máma.
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...