O 2 týdny později:
R: Takže dnešek platí?🤨
C: Jasně, že platí! Pořádně si to užijeme!🥳
R: Ok, uvidíme se večer!😏
C: Jdeme pařit!🤩
Po dlouhé době se konečně uvidím s Rachel. Neviděly jsme se ani nepamatuju. Naposledy když jsem se vrátila domů po té autonehodě. Dnes večer jdeme do klubu, ještě s pár kamarády, nebo spíše spolužáky. Nikdy jsme se nebavily tolik, aby z nás byli úplně kamarádi. Ale bude hezké je zase vidět.
,, Zlato? Posloucháš mě?" zeptá se Tom.
,, Teď zrovna ne, promiň zamyslela jsem se. Co jsi říkal?"
,, Říkal jsem, že bychom v létě mohli jet na dovolenou. Něco bychom vybraly."
,, Jo to bude super. Promiň ale musím jít. Musím se nachystat na tu dnešní večerní párty." zvednu se z pohovky.
,, Dobře, mám pro tebe pak přijet? Nejspíš budeš mít v krvi alkohol a adrenalin."
,, Ne, to je dobrý. Dám si skleničku vína a pojedu domů. Jedna sklenka nic neudělá."
,, Clary, pořád budeš pít i kdyby tě policie nezastavila, tak se něco může stát. Nechci o tebe znovu přijít." zvedne se z pohovky. Jeho výraz mluví za vše.
,, Dobře, zavolám ti až budu chtít jet domů. Neboj budu v pohodě." daruju mu pusu na tvář.
,, Miluju tě!" zakřičí na mě z obývacího pokoje.
,, Taky tě miluju!" zakřičím zpět a vyjdu z domu.
Nasednu do auta a odjíždím směr domov mých rodičů. Cestou rozmýšlím, co si dnes vezmu na sebe. Nechci nic moc formálního. Jdeme do klubu, ne na gala večer. Ponořím se do svých myšlenek, tak hluboko, že jsi skoro nevšimnu, že jsem u domu.
Nikdo není doma, všichni jsou v práci. Vyjdu schody a zamířím si to rovnou do mé koupelny. Dám jsi dlouhou sprchu a umyju si i vlasy. Po sprše si dám hydratační masku na obličej. Mezi tím si vyberu outfit. Je teprve půlka března, venku je ještě docela zima.
Udělám jsi také, ne moc výrazný make-up a vlasy si dám do drdolu. Potom stáčí, už jen nachystat si kabelku, napsat Tomovi, že zachvíly pro mě dojede Rachel.
Než se naději, už sedím v autě s Rachel a jedeme na párty.
,, Tak co? Jak to jde s panem dokonalým?" ani se nedivím, že se na něj ptá i kdybych jí to neřekla, tak Tomův Instagram ano. Veřejně přiznal, že spolu chodíme a pořád dává nějaké fotky nebo videa mě na Insta story.
,, Perfektní, jsme šťastná." usměju se nad myšlenkou, jak mě Tom dělá šťastnou.
,, To ráda slyším. Protože já si taky našla, někoho s kým jsem šťastná." usměje se, ale stále věnuje pozornost cestě před námi.
,, Vážně?! Kdo to je? Jak vypadá? Má rád Marvel nebo DC?" zahltím jí horou otázek a ona mi na všechny vřele a ráda odpoví.
,, Jsem ráda, že jsi šťastná, ale pořád jsi mi neřekla, jak se ten tajemný muž, který získal tvoje srdce jmenuje."
,, Josh. Potkaly jsme se v kavárně, pracuje jako barman." auto zastaví před klubu.
,, Dobře, jdeme si užít večer?"
,, To si piš!" vylezeme s auta a jdeme do klubu.
Když vejdeme, klub jen žije. Je tu docela dost lidí, ale své spolužáky uvidíme hned. Sedí hned u zadního stolu a povídají si. Přejdeme k nim a všichni se uvítáme. Je tu Liam, Jane, Jack, Nick a Lukas. Původně jsem si chtěla objednat jen víno, ale ostatní mě přesvědčily, abych jsi dala panáka na uvítanou s nimi.
,, Tak že na nás?" zeptá se Jack.
,, Na nás." řekne sborově a na ex do sebe kopnem panáky.
Po nějaké době do sebe lijeme panák za panákem a já i jen obyčejný džus. Užíváme si strávený čas a myslíme na staré dobré časy, ale i na ty nové. Potom se všichni někam rozutečou a já zůstanu u stolu s vodkou a džusem. Jsem docela opilá a trochu mimo, ale nikam se mi moc nechce.
,, Nechceš tancovat?" přejde ke mně Liam. Je také "trochu" opilý, ale na jeho nabídku kývnu.
Jdeme spolu na parket. Liam mě vezme za boky a já jeho kolem krku. Kroutíme se do rytmu hlasité hudby. Tancujeme a smějeme se. Najednou si mě Liam více přitáhne. Jeho dech cítím na mém krku na který mě lehce políbí.
,, Víš Clary, na Výšce jsi se mi strašně líbila a já chtěl aby jsi byla jen moje. Myslím, že by nám to spolu klapalo." odtáhnu se od něj a zasměju se. Jsme úplně mimo a hlavně úplně opilá.
,, Když myslíš." křiknu na něj přes hlasitou hudbu a hýbu se do rytmu. Přejde ke mně a lehce mě začne líbat na krk a zároveň semnou tančit. Jsem tak pohlcená hudbou, že vůbec nevnímám, co se děje.
Najednou někdo Liama silně odstrčí. Koukám na hnědovlasého kluka, jednu Liamovi vrazí pěstí, a pak se otočí ke mně. Je to Tom.
,, Tome? Co ty tu děláš?" zasměju se a stále se hýbu do rytmu hudby.
,, Co ty tu děláš? Nezvedáš mi telefon a raději se necháváš osahávat někým cizím! Jsi mimo! Jedeme domů."
,, Ale já ještě nechci domů!" zamumlám a skoro spadnu na zem, ale Tom mě chytí.
,, Kde máš věci?"
,, Nevím asi na stole." snažím se zhruba ukázat směr ke je náš stůl. Tom se tam vydá a vezme mé věci. Zatímco já si tancuju.
,, Jdeme."
,, Ne!" zaprotestuju.
,, Fajn." přehodí si mě přes rameno.
A to je poslední to si z večera pamatuju.
SOS problémy v ráji! Tom na Clary musí být naštvaný... 😬
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...