|𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗲𝗹𝗲𝘃𝗲𝗻 |

858 37 2
                                    

,, Takže co máš dneska v plánu?" zeptá se mě  Rachel. 

Konečně jsme si vše vyříkaly a já ji řekla jak to mám s Tomem. Vzala to docela dobře, řekla že se k sobě docela hodíme, ale jestli mi ublíží tak, cituji: ,, Je mariánský příkop dost hluboký? Může si to zkusit." 

,, No dneska už něco mám. Tom odjíždí do Atlanty, pokračovat v natáčení. Promiň."  sice má odjet až za měsíc, kvůli nějakým technickým problémům, ale i tak si ho chci co nejvíce užít.

,, Jo jasně, tak si to užijte." pronese a odejde ke svému autu, zatímco já čekám až pro mě přijede Haz. S tím jsem si to taky vyříkala, bylo to těžké, ale nemůže mi bránit v mém vlastním rozhodnutí. Samozřejmě jsem mu o Tomovi ještě neřekla. 

Když jsem projela skoro celý instagram, přede mnou zastavilo auto. Otevřu dveře od spolujezdce a nastoupím. 

,, Nazdar sestřičko." 

,, Čau." nic víc jsme si za celou dobu v autě neřekly, neměly jsme co. 

----------------------------------

Před třemi dny:

Pohled Tom:

Clary šla zrovna do sprchy, když mi začal zvonit telefon. Kdo by tak pozdě mohl volat? Že by se  Haz chtěl ujistil, že je jeho sestřičkanení u mě? Samozřejmě že je! Ale to on vědět nemusí, dokud mu to Clary nebude chtít říct sama! Pro mou smůlu to byl Andrew. 

,, Ale, ale co tak pozdě? To se ti o mně zdálo?" zavtipkuju. Uslyším dlouhý vzdech, jak milé. 

,, Jo, jasně. Že mi právě šeptáš do ucha. Ani nápad! A jelikož máš tak dobrou náladu znamená to, že si nespal. Takže tě ani neruším." teď vzdechnu já.

,, Ty rušíš vždycky. Co potřebuješ?" navážu na důvod proč mi právě teď volá.

,, Mám vlastně dobrou zprávu. Za týden letíš do Atlanty dotočit zbytek spidermana!" najednou ztuhnu. Strašně jsem se na natáčení těšil, ale je tu Clary. Nemůžu ji jen tak říct: ,, Musím na čtyři měsíce odjet do Ameriky." 

,, A co ty technický problémy?" zamumlám, že docela pochybuju, že mě vůbec slyšel. 

,, Vyřešilo se to rychleji, než se čekalo. Ale proč mám pocit, že tě to nepotěšilo?" nemůžu říct o Clary. Andrew říkal, že až si najdu holku, musíme to zveřejnit kvůli větší popularitě, ať se má prý o čem psát. Clary nechce být středem pozornosti, nechce být sledována na každý krok. Navíc by jí to mohlo uškodit ve škole. 

,, Ne, je to skvělé. Jen jsem unavený a překvapený, asi půjdu spát." zalžu. 

,, Dobře, tak dobrou." zavěsí hovor. 

No a teď jen jedno. Jak to mám sakra říct Clary?! Plánovaly jsme si co za ten měsíc všechno podnikneme, chtěly jsme spolu strávit, co nejvíce času. Jenomže teď spolu nestrávíme žádný. Z myšlenek mě osvobodí právě Clary. Rychle vezmu do ruky mobil a dělám že na něm něco dělám.

,, Tak jsem tu." pronese.

,, Nemusela si sem chodit, už jsem chtěl jít za tebou nahoru. Máš hlad?" zeptám se starostlivě.

,, Ne, nemám hlad. Spíš bych už chtěla jít spát." lehce zívne a protáhne se.

,, Dobře tak jdeme." zhasnu světla a chytnu její ruku, propleteme si prsty a jdeme nahoru po schodech. Chce se rozejít úplně jiným směrem od mé ložnice, a tak si ji přitáhnu zpět ke mně ně ,, Kam si jako myslíš že jdeš?" podívám se jí s pobavením do očí. V těch jejích bych se modrých oceánech, bych se i klidně topil.

,, Do pokoje?"

,, Pro hosty? Zbláznila si se?" nejspíš nepochopila  jak to myslím a nakrčila obočí ,, Ty nebudeš spát v jiném pokoji. Budeš spát semnou v ložnici, v mojí náruči. Nepustím tě celou noc." usměje se a lačně mě políbím. Polibek ji samozřejmě  vrátím.

Rozejdeme se do ložnice a já zavřu za námi dveře. Nakonec prohodím, že jdu do koupelny si dát sprchu. Nemůžu přestat myslet na to že je to jedna s posledním nocí co s ní trávím. Za týden odejdu a tím ji ztratím. Bojím se že když odjedu, tak si najde někoho nového. Někoho lepšího. Trápí mě že jí to nemůžu říct. Teď ne. Musím najít správná slova. Ale musím jí to říct hned.

,, Clary?" zastavím se před koupelnou.

,, Ano?" odpoví a čeká co ze mě vypadne, ale marně. Ten její pohled. Nemůžu jí to teď prostě říct.

,, Jen jsem chtěl ještě vidět tvůj úsměv." zakecám to, ona se na mě usměje, což mi dává pocit lásky a jistoty. Otočím se a zalezu do koupelny. 

Když skončím se sprchovou a celkově s hygienou, rozejdu se zpět do ložnice. Clary spí na břiše roztažená na posteli, deka je hozená někde úplně mimo. Je roztomilá že si ji musím vyfotit. Lehnu se do postele vedle ní. To ji donutí se otočit tak že je stočená v klubíčku, obličejem směrem ke mně. Vezmu deku a oba nás jí zakryju. Víc se k ní natisknu tak, že dá nohy podél těch mích. S hlavou v jejich vlasech, pomalu usínám.

Další kapitola! Vím že ty kapitoly jsou o ničem a i tak doufám že se líbí. Ale možná nelíbí. Celá aktivita klesla. Snažím se vydávat, jak to jde. Jelikož začala škola, berte to s omezením. Mimochodem jak to jde ve škole?

Just you and I I tom holland IKde žijí příběhy. Začni objevovat