| 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗶𝗿𝘁𝘆 |

578 25 5
                                    

Pokračování předešlé kapitoly

Vyšla jsem schody do patra a šla rovnou do ložnice. Tom byl ve sprše. Rozhodla jsem se zkrátit jsi čekání na něj tím, že jsem se převlékla do pyžama. Chvílí jsem váhala, jestli jít do koupelny, začít jsi čistit zuby a dělat moji každou večerní rutinu. Nebo-li dělat jakoby se nic nestalo, nakonec jsem tak udělala. 

V koupelně jsem jsi učesala vlasy, umyla obličej vodou, vyčistila zuby a dala na sebe krém. Mezitím Tom vyšel ze sprchy. Dal jsi kolem pasu ručník a šel do ložnice, nevěnoval mi ani jediný pohled. Po chvílí se vrátil v domácích kalhotách a volném šedém tričku. Vzal jsi kartáček a začal jsi čistit zuby. Já měla svou rutinu hotovou, a tak jsem jsi jen tak dala balzám na rty. 

Chvíli jsem na sebe koukala do zrcadla a čekala než jsi Tom vyčistí zuby. Když skončil odložil kartáček na umyvadlo a odešel do ložnice. Opět mi nevěnoval pohled. 

,, Můžeme jsi promluvit?" vejdu do ložnice. 

,, Dobře, ale záleží na tom o čem?" otočil se ke mně a konečně se na mě podíval. 

,, O tom co se stalo na té party." 

,, Tak o tom mluvit nebudeme." řekl rychle, než jsem stihla říct něco dalšího. 

,, Vím že jsi naštvaný ale nech mě to vysvět-" 

,, Naštvaný? Myslíš, že jsem naštvaný? Proč bych byl? Jen jsi se nechala osahávat někým jiným." otočil se zády ke mně. 

,, Tak mě to nech vysvětlit." neodpovídá. 

,, Prosím! Můžeš mě taky vyslechnout?!" zvýšíme hlas. 

,, Fajn." ozve se. Sedne si zády ke mě na postel. 

,, Byla jsem opilá a já vím, že mě to neomlouvá. Ale já mu to nevracela. Takže chápu, že jsi naštvaný, ale minulost nevrátím. Takže jediné co ti k tomu řeknu je, že se omlouvám a miluju tě."  

,, Dobře. Ale teď jsi vyslechni moji verzi." zvedne a přejde ke mně.

,, Bylo už pozdě a tak jsem ti volal a psal. Měl o tebe strach. Myslel jsem na to nejhorší co by se ti mohlo stát. A jelikož nemám tušení, kde sakra jsi. Vyhledám jsi tvůj telefon. Zjistím adresu a jedu. Vejdu do klubu a doufám, že tě uvidím lehce podnapilou sedět s Rachel na baru. Ale místo toho vidím, jak tančíš s nějakým cizím chlapem a on tě ještě u toho líbá na krk. Myslíš, že jsem naštvaný, ale já nejsem naštvaný. Jsem smutný a zároveň ano, naštvaný." dokončí. Nevím co k tomu mám říct. 

,, Ten chlap je můj bývalý spolužák. A ano přehnala jsem to s pitím. Omlouvám se, že jsem ti nebrala telefon. Omlouvám se za vše. Nevím co ještě dalšího mám udělat, aby jsi mi věřil že mě to mrzí a chci to nějak napravit." 

,, Nemůžeš." odpoví prostě. 

,, Takže takhle to končí? Mám se teď sebrat a odejít. Jestli chceš odjedu, ale jestli někde tam v nitru, někde tam v podvědomí chceš abych zůstala. Zůstanu." 

Chvíli je mezi námi ticho. Tím mi dá jasnou odpověď. 

,, Dobře. Převleču se a pojedu." odpovím a otočím se s tím že odejdu. 

,, Nechci aby jsi odešla." otočím se zpět k němu. 

,, Něco jsem ti neřekl... Když tu nejsi mám noční můry. Začalo to když jsi byla v té nemocnici v komatu. Bojím se, že o tebe přijdu. Zase. Proto jsem byl naštvaný, nebo smutný ani nevím jak jsem se cítil. A jedině, když tu jsi a když vím, že jsi tu semnou. Můžu klidně spát." 

Přejdu k němu a dlouze ho políbím. Jsem ráda, že mi to řekl. Jsem ráda, že mě za to hned nevyhodí a neopustí mě. Že spolu dokážeme, něco překonat. 

,, Miluju tě." řekne, když se odtáhneme. 

,, Omlouvám se." řeknu na oplátku. 

,, Už se neomlouvej. Už je to zavřená kapitola." 

,, Dobře." obejmu ho a po chvíli se odtáhnu.

,, Jdeme spát, oba jsme unavení."

,, Nejlepší nápad za celý den." odpovím. 

Lehneme si do postele a chvíli se ještě povídáme a plánujeme další den. Potom se už jen tulíme a mazlíme a ukazujeme lásku k tomu druhému.

,, Clary?" 

,, Ano" 

,, Nastěhuj se sem." 

,, Cože?" zvednu hlavu k němu. 

,, Chci aby jsi tu byla pořád. Chci aby jsi tu bydlela. Semnou." dá mi pramen vlasů za ucho. 

,, Tome..." hluboce se nadechnu

,, Jo špatný nápad je moc brzy, chápu." umlčím ho prstem na jeho ústa. 

,, Budu jsi muset vzít, své věci." skousnu spodní ret. 

Zasměje se dlouze mě políbí a strhne mě pod sebe. 

Nebyla jsem si jistá zda kapitolou stihnu, ale tady je.❤️

Just you and I I tom holland IKde žijí příběhy. Začni objevovat