* Navazuje na předchozí kapitolu.
,, Já nevím, Tome. Já jen- no pro-"
,, Můžeš si klidně půjčit i moje tričko."
,, Fajn." souhlasím.
Tom po mně hodí jeho tričko a zasměje se, protože místo toho abych tričko chytila mi skončí na hlavě. Otočím se k němu zády, ale než si sundám tričko otočím se zase zpátky.
,, Nebudeš na mě koukat." pronesu a on zvedne ruce na porážku.
,, Jen jsem se chtěl kochat výhledem." usměje se.
,, Na můj zadek?" na to už mi nic neodpoví a otočí se.
Já se začnu svlékat, na konec si dám Tomovo tričko a rozejdu se k molu. Svoje oblečení položím vedle jeho a jdu ke mělkému břehu jezera. Nebála jsem se že tam jsou ryby nebo různé řasy a i kdyby, viděla bych je. Voda je tak průzračná že vidím na dno, kde se nachází pouze písek.
Pomalým krokem dojdu k Tomovi. Podívám se na něj a on zas na mě. Otočí se na mě celým tělem a mně až teď dojde jak má vlastně nádherné tělo. Mohla bych se něj dívat celý den. Ale na co to zas myslím?
Chytne mě za boky a tím si mě taky víc přitáhne. Jsme tak blízko že dotýkáme nosy. Tom vezme svoje tričko a chystá se mi ho sundat. Nebráním se, nechci. Jeho dotek je mi příjemný a chtěla bych ho zažívat častěji. Tričko mi přetáhne přes hlavu a upřeně se dívá na mé tělo. Jelikož se nacházíme blízko mola, tričko tam bez problému odloží.
,, Jdeme plavat, nebo tu budeme jen tak stát?" proberu se z transu. Tom se taky probere a podívá se mi do očí. Kývne a rozejde vstříc jezeru.
,, Tak jdeš?" zeptá se když už je dost daleko ode mně. Kývnu na souhlas a rozejdu se k němu.
Voda je poměrně hluboká, jelikož jsem o dost menší než Tom, zůstanu tam kde dosáhnu a Tom plave dál. Na chvíli se zadívám na svoje nohy v písku. Když se otočím zpět na Toma, nevím ho. Je pryč. Sice je voda tak průzračná, že vidím na dno, ale teď nevím nic ani nikoho. Dostanu strach.
,, Tome? Tome!" křičím, ale žádná odezva. Najednou se mě něco chytí okolo pasu a já se příšerně leknu.
,, Bála si se o mě?" zašeptá mi do ucha.
,, Ne, jen jsem se tě lekla, pitomče." praštím ho do hrudi, ale nic to sním neudělá. Měl pravdu. Bála jsem se o něj, ale tak to přece nemusí vědět.
,, Ale bála. Bála si se, že se mi něco stalo. Tak to přiznej." Jen prudce zakroutím hlavou.
Tom se zasměje a odplave dál, tentokrát plavu s ním.
Po koupání si oba jdeme sednout na molo. Oba si přes sebe hodíme ručník, ale i přes to všechno, je mi stále zima. Tom si toho všimne a odněkud vytáhne deku a dá mi ji kolem ramen. S poděkováním na něj kouknu a on kývne. Vezme košík a z něj vytáhne moje oblíbené sladkosti a pití.
,, Jak víš že-"
,, Já vím všechno, jahodu k čokoládě?" jen přikývnu a chci si jednu bodat, ale Tom už jednu drží v ruce a naznačuje abych ji skousla. Chvíli váhám, ale nakonec jahodu skousnu.
,, Nekoukej tak na mě, já to samé tobě dělat nebudu." zasměju se a Tom dá ruce na srdce a naznačuje bolest. To mě donutí se ještě víc rozesmát. V tu chvíli mě napadne otázka, na kterou se už dlouho toužím zeptat ,, Proč to děláš?" pronesu a on se přestane smát.
,, Co přesně myslíš?" pronese a vezme si jahodu a tu si pak dá to pusy.
,, To všechno. Ta louka, tohle jezero, to všechno starání, ten čas co semnou trávíš. Nejsem pro tebe jako nějaká hra nebo-"
,, Nejsi hra. Chci se přestat hádat a prostě se kamarádit."
,, Dobře. Tak když si můj KAMARÁD a si kluk, pomůžeš mi."
,, Záleží na tom s čím?"
,, No dneska mi jeden kluk dal svoje číslo a chtěl abych s ním šla ven. Napadlo mě že třeba bys mi mohl-"
,, Ne, tak s tímhle ti nepomůžu. Všechno jen ne kluci." za celou dobu co to říká se na mě ani nepodívá.
,, Proč ne?"
,, Protože se mi- Protože nechci." zarazí se.
,, Protože se ti, co?" zeptám se. Jen prostě od přírody zvědavá. Než ale stačí otevřít pusu začne mi zvonit telefon. Když se podívám na obrazovku, uvidím že mi volá Haz.
,, Co chceš?" pronesu chladně.
,, Ty si ale příjemná. Kde si, už tu stojím věčnost."
,, Nejsem ve škole, jsme venku." otočím se na Toma a naznačím pomoct.
,, Počkat, jak jako že nejsi ve škole?!"
,, No já-" než stačím odpovědět Tom mi vytrhne mobil z ruky.
,, Hazi čau brácho. Ne je v poho. Vyzvedl jsem ji po škole. Neboj. Jasně. Neví. Ne. Přeji hezký den." ukončí hovor.
,, O čem jste si povídaly?"
,, Chce abych tě odvezl domů a pěkně zuří a taky říká jestli na tebe sáhnu jsem mrtvej."
,, Takže nechci jet domů, nezajímá mě že zuří a klidně na mě sahat můžeš, jen ne nějak úchylně." pronesu a Tom se na mě zvláštně kouká.
,, A co kdybych tě políbil?" zeptá se a mě smích přejde.
,, To neuděláš. Říkal si že jsme přátelé."
,, Jenomže já nechci být tvůj kamarád. Chci tě líbat, dokud nám nedojde dech a chci být pořád s tebou, protože jen tak jsem sám sebou." nemám slov ale docela se mi to zamlouvá.
,, Tak to udělej."
,, Cože?!"
,, Polib mě." přiblíží se ke mně a já se mu podívám hluboko do očí. Vezme můj obličej do dlaní a těsně před mými rty se zastaví.
,, Za tohle půjdeme do pekla." pronese a konečně mě políbí.
Jeho rty se pomalu pohybují na těch mích. Je to můj první polibek a je přímo dokonalý. Naše rty do sebe zapadají jako puzzle. Nechávám se vést. Jsem unešená jak hebké má rty. Chtěla bych s ním takhle zůstat. Nevím co ale jakoby se ve mně něco probudilo. Něco co nepředstavitelně touží po něm samém.
-------------------------------------
Illy, Car.
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...