| 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗧𝘄𝗲𝗻𝘁𝘆-𝘀𝗲𝘃𝗲𝗻 |

518 24 4
                                    

! VAROVÁNÍ !  15+ Kapitola 

,, Takže o čem bude konverzace?" zeptá se po chvíli.

,, Měla bych jeden nápad." odpovím.

,, Poslouchám."

,, Konverzace tohoto večera bude...." odmlčím se aby to vyznělo více dramaticky.

,, O nás dvou." trošku ho můj výběr tématu zaskočí ,, Chci o nás vědět víc. Chtěla bych vědět všechno, co si nepamatuju." 


,, Dobře, takže co chceš vědět?" zeptá se a odvrátí zrak. 

,, Všechno i když už pár věcí vím, chci vědět všechno hezky od začátku." 

Vezmu do ruky houbu na mytí a nanesu na ní sprchový gel. Posunu se více k němu a sednu si na něj obkročmo. Lehce zakleje a podívá se mi do očí. Začnu přejíždět po jeho hrudi, hladí mě  po zádech a kouká mi přímo do očí. 

,, Takže jeden večer jsi se svojí rodinou šly na večeři k našim. Večeřely jsme se a bylo to fajn, a pak jsme šly hrát nějaké hry. Potom jsi šla ven na zahradu, byla jsi tam chvilku s Tessou, a pak se k tobě přidal Harry a málem jste se políbily. Přišel jsem tam a překazil vám vaši chvilku. To by byl úplný začátek našeho scházení se." dokončil. 

Přestanu ho umývat a zamyslím se o tom, o čem mi právě povídal. 

,, Myslíš, že bych ho políbila?" zeptám se ho. 

,, Ne." převezme houbu na mytí a udělá to samé mně. 

Chvíli přijíždí a pak přestane. Více se ke mně nakloní. Lehce mě políbí, a pak ještě jednou a intenzivněji. 

,, Jsi úžasná." řekne a odtáhne se. 

,, A co ještě jsem?" nakloním se víc k němu. 

,, Krásná, Talentovaná, Chytrá, Zábavná, Tvrdohlavá." 

,, Hlavně to poslední, že?" zeptám se. 

,, Občas." 

,, Co kdybychom šly z vany, a pak šly do ložnice." 

,, A copak tam?" zeptá se. 

,, Nevím. Něco tě možná napadne." políbím ho na rty. 

Začne spolupracovat a tím se náš polibek víc a víc prohlubuje. Cítím ten chtíč a tu vášeň vezi námi. Myslím si, že oba ji pociťujeme. 

,, Co kdybychom šly do té ložnice hned?" zamumlá Tom. 

,, Hm" zamumlám do polibku. 

Tom se i semnou v náruči zvedne a i když jsem oba úplně mokří, přejde do ložnice a hodí mě na postel. Potom na mě nalehne a začne mě znovu líbat. Než stačím cokoli říct už je ve mně. Nahlas oba vzdychneme. Začne pomalu a něžně přirážet, abych si zvykla. Po chvíli se jeho tempo zrychlí. Naše vzdechy naplňují pokoj. Moje nohy se ještě víc přimáčknout k jeho bokům. Tempo ještě zrychlí a to je pro nás oba konec. Tom na mě nalehne a oba oddechujeme. 

,, Jsi těžkej." vydechnu a převalím ho i semnou na druhou stranu, takže teď já ležím na Tomovi. Ani jeden z nás nechce rozdělit naše těla. Po chvíli se na něj podívám a on mi zas na oplátku věnuje jeho pohled. 

,, Půjdeme už spát?" zeptá se. 

,, Můžeme." vstanu a tím oddělím naše těla. Tomovi se to nelíbí a tak drží mou ruku a táhne mě zpátky do postele. 

,, Chtěla jsem se natáhnout jen pro deku." zasměju se a lehnu si zpět k němu.

,, Už jsem si myslel, že mi utečeš." věnuje mi polibek do vlasů. 

,, Nikdy." zašeptám a zavřu oči. 

Po chvíli oba upadneme do hlubokého spánku.

Nemá cenu komentovat😳

Just you and I I tom holland IKde žijí příběhy. Začni objevovat