| 𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝘁𝘄𝗲𝗹𝘃𝗲 |

777 32 2
                                    

Součastnost:

Pohled Clary:

Sluneční paprsky naruší můj spánek. Otočím se na druhý bok a pokouším se usnout, jenomže to prostě nejde. Otevřu oči a spatřím Toma, jak klidně spí. Chvíli se na něj dívám. Natáhnu ruku a odstraním pramínek jeho vlasů, který mu ještě před chvíli ležel na čele.

Dalších pár minut ho jen pozoruju a přemýšlím co bychom mohli dnes podniknout. Včera jsme nedělali tak nějak nic. Jen jsme byli v centru na oběd a potom byli tady u něj a společně zkoušely vařit. Nakonec jsme si objednaly radši pizzu. Máme na sebe ještě dost času. Skoro měsíc.

,, Budeš na mě koukat, ještě dlouho?" promluví a já se trochu leknu. Rodičům nevadí že tu spím.Teda že spím údajně u Rachel. Řekly mi že už jsem dospělá a mám právo se rozhodovat sama. Však je mi dvacet.

,, Promiň, nechtěla jsem tě vzbudit. Spal si tak klidně. A proč bych tě nemohla pozorovat? Ty mě pozoruješ vždycky když spím." zasměju se.

,, Pravda. Pojď sem." lehnu si a svoji hlavu mu položím na hruď. Ani jeden nic neříkáme. Jsme v klidu. Tom nejspíš kouká do stropu a já poslouchám jeho pravidelný tlukot srdce.

,, Co budeme dneska dělat?" začnu konverzaci.

,, No, teď si půjdeme udělat snídani. Potom musím jet pro Tessu k našim. A co kdybychom si zajely na golf?"

,, Nikdy jsem golfovou hůl nedržela." zasměju se a rozhodnu se vstát z postele.

,, Naučím tě to. Vezmeme bráchy."

,, Budu radši z po vzdálí fandit ať vyhraješ." vlepím mu rychlou pusu na tvář. Vstanu a protáhnu se.

,, To bylo všechno, jo?" řekne uraženě Tom. Povzdechnu a rychle si něj obkročmo sednu.

,, A co tohle?" políbím ho na rty. Věnuji mu dlouhý polibek na rty. Když se odtáhnu Tom mě zase přitáhne a převalí pod sebe a začne mě lechtat. Ví jak moc jsem lechtivá.

,, Přestaň." vykřiknu mezi smíchem, kopu do všech stran a snažím se mu chytit ruce, ale nedaří se. Po chvíli přestane a já začnu znovu dýchat. Daruje mi polibek na čelo a vstane.

,, Udělám na snídani lívance. Co ty na to?" zeptám se.

,, Pomůžu ti." natáhla jsem ruce, proti němu a on mě za ně zvedl, ale udělal to tak rychle že jsem málem i zároveň spadla. Tom mě chytil ze zadu. Začala jsem se strašně smát a on semnou. 

--------------------------------

,, Takže jedeme na golf?" zeptala jsem se ho snídani. Kuchaři z nás nikdy nebudou, ale lívance se nám povedly. 

,, Jo, ale ještě předtím ti potřebuju něco říct." zněl poněkud zklamaně. 

,, Co se děje?" zeptám se ustaraně. Taky že mám starost. 

,, Já....." podívám se na něj tím pohledem "pokračuj" sednu si na proti němu a chytnu ho za ruku. 

,, Tome, víš že mi můžeš říct všechno, že?" 

,, Já vím jenom, není to tak jednoduchý říct ti to." 

,, Udělala jsem něco špatně?" zeptám se pochybně.

,, Ne, to není tebou, nic není tebou, je to mnou. Já ti prostě potřebuju něco důležitého říct, ale nechci to kazit. Ten náš společný čas, něž odjedu." stále jsem to nechápala. 

,, Nechápu to, říkáš že to nechceš kazit? A proč bys to kazil? Jestli ten náš plán, ty věci co jsme plánovaly nechceš do držet tak to nevadí. Můžeme-"

,, Nebudeme to už řešit, jo?" umlčel mě polibkem, kývnu na souhlas a obejmu ho ,, Mám tě vážně rád  a teď to nebudeme řešit, jo? Později ti to řeknu." 

,, Taky tě mám ráda a řekneš mi to až budeš připravený." počkám si až bude připravený mi to říct a do té doby to nechám být. 

Další Kapitola. Je to docela nuda co? Doufám že později to bude zajímavější. Mimochodem, kdo neví na profilu mám nový příběh ze světa Marvel. Za chvíli budeme mít na této knížce 1000 přečtení! Moc děkuji, moc si toho vážím. 

Ily. Car!


Just you and I I tom holland IKde žijí příběhy. Začni objevovat