Přečíst info dole!
Hned jak po krmení položím Emily zpátky do postýlky, Tom vyjde ze sprchy jen v ručníku.
,, Spinká." řeknu trochu tišeji.
,, Dobře, máš někde to moje oblečení?"
,, Jasně." rozejdu se k velké skříni a vyhrabu Tomovo oblečení. Tričko, které jsem mu dala společně se spodním prádlem a tepláky mi vrátí zpět.
,, Nepotřebuju." odpoví a já vrátím tričko zpět. Jde zpět do koupelny, kde je převleče.
Když vyjde z koupelny naznačím mu, jestli nechce jít do obývacího pokoje. Kývne na souhlas. Oba se rozejdeme do obýváku. Společně si sedneme na pohovku.
,, Chceš víno?" zeptá se.
,, Proč ne." zvednu se a do dvou skleniček na víno, naleji moje oblíbené červené víno. Přejdu zpět do k Tomovi a podám mu jeho sklenku. Společně si ťukneme a napijeme se.
,, Nejsi unavená?" zeptá se mě Tom.
,, Ne." odpovím a zkousnu si spodní ret. Nemůžu přestat myslet na to co se tu stalo. Než nás naše dítě vyrušilo.
,, Nedělej to." natáhne ruku k mým rtům a palcem přes ně přejede.
,, Proč?" zeptám se.
,, Protože by to nemohlo dopadnout dobře." oba mluvíme tiše. Je tu takové ticho, že skoro náš tlukot srdce.
Zkousnu si ret znovu, jde vidět, že ho to frustruje. Položím sklenku vína na stůl. Pomalu si na něj sednu obkročmo, své ruce dá automaticky na můj zadek.
,, Proč bych to neměla dělat, Tome?"
Nakloním se k jeho uchu a zašeptám ,, Frustruje tě to? Pocit nejistoty? To že nevíš, co čekat." zkousnu jeho ušní lalůček. Letmo se zhoupnu v bocích. Celý se napne a hluboce se nadechne.
Odtáhnu se položím si své čelo na to jeho, ale stále navazujeme oční kontakt. Cítím jak se mu v kalhotách něco rýsuje. Letmo ho políbím na rty a se přesunu na krk, který obklopím polibky.
,, Fajn, to by stačilo." jedním rychlím pohybem mě převalí pod sebe na gauči. Gauč je dost velký, takže nehrozí to, že bychom mohly spadnout, jen tak.
Začne mě líbat, hrubě a nespoutaně. Svými rty se snaží políbit každičký kousek mé kůže. Jeho rty působí jako elektřina, která vždy projede mým tělem.
,, Už se od tebe nemůžu držet dál." řeknu na rovinu.
,, Tak se nedrž." políbím ho.
Následující fotky představují celou následující situaci. Myslím si že fotky budou lepší pro představu
Pomalu se navzájem svlékneme, ale stále upřednostňujeme rty. Polibky začínají být tak intenzivní, že bez jediného slova, do mě Tom vnikne. Vzdychnu tak nahlas, že se divím, že nevzbudím Emily, nebo kohokoliv v téhle budově.
Pohybujeme se v nádherně sladěném rytmu. Nikdo jiný neexistuje. Na moment mě napadne, že je to chyba, ale hned mě to přejde, když cítím přicházející vlnu rozkoše.
,, Clary.." vzdychne. Všechno přestane existovat čas, prostor, vše je pryč a jsme jen my dva. Oba zároveň cítíme vlnu rozkoše, kterou jsme si poskytly.
,, Clary?" promluví.
,, Ano?"
,, Miluješ mě?" zeptá se s nadějí v očích.
Chvíli mlčím, ale nakonec.
,, Ano. Miluju. Vždycky jsem milovala." usměje se věnuje mi další polibek. Tentokrát bez chtíče, jen lásku. Dal mi lásku, kterou nikdy nikdo nedokázal. Dal mi vše co jsem kdy chtěla.
Nakonec na mě znovu nalehne a věnuje mi polibek na čelo.
,, Půjdeme spát?" zeptá se.
,, Jdeme spát."
Tom se zvedne, ale úplně nahý, díku tomu mi poskytne skvělí výhled na jeho zadek.
,, Jdeme." chci se zvednout, ale Tom mě rychle vezme do náruče i s dekou. Položím si hlavu na jeho rameno. Když přijdeme do ložnice, společně semnou si sedne na postel. Užíváme si vzájemnou společnost. Koukáme si vzájemně do očí.
,, Miluju tě." řekne a políbí mě.
Radši se ani nebudu vyjadřovat. Snaha byla, ale zase jsem nechtěla extrém. Snad se líbila. Vaše nápady na další kapitolu piště do com. Nebo mně do zpráv sem na Wattpadu. Třeba se váš námět objeví v knize.🌶😏
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...