,, Pro dnešek už by stačilo pro dnešek." pronese Tom, když zrovna skončí Iron man 3.
,, Tak jo. Kolik je vlastně hodin?" zeptám se s protáhnutím vstanu z gauče.
,, Osm hodin večer." řekne v klidu.
,, Cože?! Já musím domů."
,, Počkej. Můžeš tu přeci zůstat navíc jak se dostaneš domů?"
,, No já-já." začnu koktat.
,, Takže zůstáváš."
,, Nejspíš."
Vzala jsem svůj telefon a napsala, že zůstanu u Toma. Hned odepsala a jak jinak než, že souhlasila. Mamka chce abych se více soustředila na svou paměť a nejspíš si myslí, že když budu s Tomem něco přijde. Vzpomínka jakákoliv.
,, Takže co si dáme jako naši pozdní večeři?" zeptá se mě.
,, No to nevím."
,, Spíš bych něco objednal. Čínu?" kývnu na souhlas. Kývne zpátky, vezme telefon a vytočí číslo na restauraci.
Já mezitím přemýšlím o tom co dál. Vím o tom co se málem stalo, a asi to chci dokončit. Prostě mu chci ukázat že se nebojím s ním obnovit vztah.
,, Tak fajn máme asi 45 minut než nám dovezou jídlo." otočím se k němu.
,, To je dost času." povím a políbím ho. Začne spolupracovat. Vyzvedne mě na linku, ale tak aby nepřerušil polibek. Oba ale potřebujeme vzduch, a tak se odtáhneme.
,, Clary." řekne udýchaně.
,, Mlč." řeknu a opět se mu vrhnu na rty. Spolupracuje, ale odtáhne se.
,, Chtěl jsem jen říct, abychom šly nahorů." kývnu na souhlas.
Ruku v ruce se rozejdeme po schodech do patra. Dojdeme do jeho ložnice. Mám divný pocit. Jako bych tady už někdy byla.
Otočím se k němu.
Koukáme si vzájemně do očí, nakloní se ke mně a políbí mě. Nebylo to co před chvílí. Bylo to lehké a láskyplné. Odtáhne se podívá se na mě s otázkou v očích. Kývnu, protože vím na co se jeho oči ptají.
Pomalu sjede svými rukami dolů až k okraji trička. Pomalu mi ho začne přetahovat přes hlavu, když ho sundá odhodí ho. Udělám to stejné a sundám mu zase jeho tričko. Klekne si a rozepne mi mé džíny. Vše dělá tak pomalu. Džíny pomalu stáhne až ke kotníkům a začne mě líbat na stehně. Jeho horký dech je mi příjemný natolik, že zapletu své prsty do jeho vlasů. Svými rty začne putovat přes břicho, kolem krku až ke rtům. U polibku mu začnu rozepínat pásek u džínů. Odtáhneme se a on se na mě podívá, já se ale podívám na rozepínání jeho pásku. Jde to složitě, nemám tušení, jak se to rozepíná. Zasměje se a udělá to sám.
,, To bylo špatný. Promiň jsem špatná v těhle věcech." zasměju se taky.
,, Bylo to roztomilý." stáhne si kalhoty.
Přitisknu své rty na jeho. V pomalém tempu polibku začínáme couvat k posteli. Před ní Tom zastaví a opět pomalu mi rozepne podprsenku. Necítím pocit studu. Nazkouším se zahalovat. Nechám ji spadnout na zem. Celou si mě prohlédne, a pak si mě znovu prohlédne. Políbí mě na rty. Oba spadneme na postel. Jeho polibky putují od mých rtů až na krk. Je mi to příjemné, že nahlas vzdychnu.
,, Sousedi budou mít dneska radost." poví Tom.
Nic neřeknu a políbím ho na rty. Moje ruce jsou na jeho zádech a sjíždí dolů až k jeho zadku. Prstem projedu kraj jeho spodního prádla, a pak ho lehce posunu dolů. Tom jednou svou ruku prádlo sundá a hned se vrátí k mým rtům. Na sekundu zahlédnu jeho nádobíčko a nahlas polknu. Líbáme se stále intenzivně. Najednou ucítím jeho ruku v mém rozkroku. Vzdychnu mu do úst. Odtáhneme si a on mi sundá poslední kousek prádla, který na mém těle zbyl. Udělá tak a sundá mi kalhotky. Políbí mě na čelo a zvedne se z postele.
Přejde k nočnímu stolku a otevře šuplík. Asi všichni víme co vytáhl. Zasměju se.
,, Co? Myslíš že chci aby mě tvoje máma nechala popravit, za to, že kvůli mně je její dcera těhotná." tak to mě dostalo úplně. Začneme se oba smát.
Sedne si na postel a nasadí si ho. Potom se otočí na mě a rukou od mého kotníku, až po moje rameno přeje rukou. Podívá se mi do očí se stejnou otázkou v očích, jakou měl na začátku. Opět kývnu na souhlas.
Pomalu na mě nalehne a stejně pomalu zasune. Potichu vzdychnu a zaryju své nehty do jeho zad. Byla bych radši kdyby k těmto věcem dávaly příručky. Pomalu se odtáhne a zasune znovu. Tentokrát se neudržím a syknu bolestí. Přestane a provinile se na mě podívá.
,, To nic. Zvyknu si." zašeptám a pohladím ho po tváři.
Kývne a pokračuje. Pohybuje se stále v tom stejném tempu. Po chvíli, když už si začínám zvykat, přidá na tempu. Oba vzdycháme. Při každém přírazu mu zaryju nehty do zad. Oba pomalu začínáme přepadat přes hranu té slasti. Nikdy jsem to nezažila, ale i tak cítím ten nával vášně. Po pár přírazech se to stane. Vykřikneme své jména přes celý pokoj. Tom si lehne vedle mě a oba vydýcháváme co se právě stalo.
Zrovna když je ticho a jde slyšet jen náš dech, ozve se zvonek. Čína!
,, Jdu tam. Zatím se obleč a přijď dolů. Ano?" pronese a věnuje mi polibek na čelo. Nic neřeknu a kývnu na souhlas.
Tom se obleče a rychle seběhne dolů.
Tak to bylo něco!
----------------------
Tak dobře jsem červená až na prdeli. Tohle dělám poprvé takže doufám, že se aspoň trochu líbí.
ČTEŠ
Just you and I I tom holland I
Fanfiction! Není pokračování MAYBE WE'LL LEAVE TOGETHER ! ,, Kde jsou ty časy, kdy jsme byli děti a hrály si. Potom si se kompletně změnil." ,, Já se nezměnil. To ty jsi se změnila." ----------------------------- Clary Osterfield je milá, malá, hezká a zábav...