Haftasonunu güzel geçirmek adına Canan, Tarık, ben kızlar gecesi düzenlemiştik. Dünden kalan ağrılar, bizi zorlasada buna ihtiyacımız vardı. Tüm gün birlikte olacaktık, ilk sırada kahvaltı vardı. Tarık'ın en sevdiği yiyecekleri masaya dizmiştik. Kapı çalıyordu. "Ben baktım."Kapıyı açtığım an yüzümde konfeti patladı. "Ayyy! Ne bu be ?"
"Kutlama var kutlamaaaaa."
"Geç içeri, ne kutlaması ?"
"Aşkıııaaaaammm" diyerek Canan'la sarılıp, yerde yuvarlandılar. Sıra bana geldiğinde sıkı sıkı sarılıp, sitem etmişti.
"İnsan koca bulurda bana haber vermez mi ? Sen ne vefasız bir kızmışsın. Canan gazetesinden öğreniyorum her şeyi."
Canan'a dönüp baktığımda, omuz silkmişti.
Tam cevap vereceğim sırada "Hemen gösterin hadi. Kafamda bir şey canlandı ama bu sünepenin işi belli olmaz diye emin olamadım. Tek bildiğim bir şey var, bu koca esmer." İkisi de beni ailem kadar iyi tanırlardı hatta bir tık fazla.
"Koca falan yok aşkım. Canan abartmış." Canan gözlerini kocaman açtı.
"Abarttım mı ? Adam seni hikayesinde paylaşmış, bunu kaç yıllık sevgililer yapmıyor."
"Neeeeee ? Kız Allah'ın cezaları, hiçbirinden haberim yok. Bugünden sonra arkadaşlığımızı gözden geçireceğim. Midemi bulandırıyorsunuz." Bana yandan bir bakış atıp geçmişti.
Kahvaltı masasına oturduğumuzda, Canan her şeyi Tarık'a anlatmıştı. "Belki arkadaşıdır nereden biliyorsunuz ?"
"El eleydiler diyor Ahu."
"Ne var kız bunda ? Millet arkadaşıyla kucak kucağa oturuyor. Hiç mi okuyup, izlemediniz kara cahiller ?"
Bilemiyordum. Ben hiçbir erkek arkadaşımla o kadar yakın değildim. -Tarık hariç- Görünce sarılma, selamlaşmaydı tüm temasım.
"Bilmiyorum Tarık. Zaten olmasada benimle ilgileneceğini sanmıyorum."
"Niyeymiş, kız yoksa kadınlardan mı hoşlanmıyor? Ahu, bana kızmazsın değil mi ?"
"Hayır, ondan değil ben onun bakıp, seveceği türden bir kız değilim. "
Canan'a dönüp " Aaa, salak bu. Dur bir bakayım. Beyaz tenin, kendi rengindeki kumral saçların, dolgun dudakların. Kız bi' yan dön kaç bunlar ? 85 var. İdare eder memelerin, ortalama güzellikte popon ve düz bacaklarınla gayet sevilesi bir kızsın üstelik bunların hiçbiri sevgide iş görmüyor. Azıcık salaksın ama halledilmeyecek bir şey değil."
"O zaman ben de aşık değilim onu tanımıyorum sonuçta. "
Aynı anda suratıma doğru oflamışlardı.
"Aynı şey değil Ahu, ilk görüşte aşk başka zamanla sevmek başka."dedi Canan. Aman insanlarda ne dertler vardı. Bu konunun bu kadar uzamasına gerek yoktu.
"Kız sen anlat. Gerçekten yoldun mu adamı ?"
"Yolmak ne kelime, saçlarını eline verdim. Mecaz değil. " Canan yine sinirlenmişti. "Ee, yakışıklı mı bari ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların İçinde
HumorOdaya bu sefer kapıyı çalarak girdim ama bir işe yaramadı. Gördüğüm manzara, yine beni intihara sürükleyecek türdendi. Canan, Mehmet Bey'in saçına yapışmış, Mehmet Bey , Canan'ın belinden çekiştirirken " bırak beni " diye bağırıyor. Yavuz Be...