Aşk bebeklerimle yeni yıla giriyoruz maşallah, kursağımızda kalmaz inşallah...
Medyada Ahu kuşumun kombinleri var.
Keyifli okumalar. ♥️
Yere yığılan Tarık'la birlikte çığlığımı koyverdim. "Aaaaaaaayy !"
"ABİİİ !"
"ALLAH, ALLAHH, ALLAAAHH ! KATİL OLDUM. ALLAAAAAAAH !"
Mahşer yerindeymişcesine bağırarak bir o tarafa bir bu tarafa dehşetle koşan Canan'ın kollarından tutup, Hazan'a pasladım. Aceleyle Tarık'ın yanına gittiğimde aldığı nefesleri görünce bir oh çektim. Delirmemek mümkün değildi.
"Melis, ambulansı ara hemen !"
Maalesef ilk yardım bilgim sıfırdı. Esas kızın da yeteneksiz olduğu durumlar oluyordu zaman zaman. Tarık'ın ufak bir baygınlık geçiriyor olmasını dilemekten başka bir şey gelmiyordu elimden şu an.
"NASIL YAPTIM BUNU BENN ! KIRODA OLSA, BEYAZ ÇORAPDA GİYSE KARDEŞİMDİ O BENİMM. TARIK, UYANN !"
"Canan, sakin ol bi'. Yaşıyor Tarık !"
Söylediklerimin birini bile duymadı.
Dizlerini tokatlayarak dövünen Canan'a, bir tokat da Hazan'dan geldi. "KENDİNE GEL BE !" Rocky Balboa mıydın be kardeşim, o nasıl vurmaktı ? Canan'ın kafası, baykuş gibi çevresinde iki yüz yetmiş derece dönüp geri yerine oturdu.
Tarık'a dönüp, hafifçe yanaklarına vurdum. "Tarık, duyuyor musun beni ? Şu kolonyayı versene." Elime döktüğüm kolonyayı, burnuna tuttum. "Tarık. Tarık, duyuyor musun ?" Yanağına bir kez daha vuracakken gözleri kısık da olsa aralandı.
"KIZ VURA VURA KAFAMI YAMULTTUNUZ, BINGILDAĞIM OYNADI. VURMAYIN ARTIK VURMAYINN ! YABA ELLİ KIZ KURULARI. AY ÖLSEYDİM KEŞKE AYY !"
Tarık ? Bizim Tarık ? Pembeye vurgun Tarık ?
"Abim geri geldi, geriiii ! Abimmmm." Melis, sevinçle Tarık'a sarılırken, secdeye kapandım.
"Allah'ım şükürler olsun."
Kenarda, yediği tokattan sonra kafasını dengede tutmaya çalışan Canan, yalpalayarak yanımıza geldi ve Melis'i kenara iterek Tarık'ın başını, ellerinin arasına aldı.
"AMAN DA KURBAN OLSUNLAR VE-RE-NE, KURBANEY KURBANEY."
"Çek şu pençelerini üstümden be ! Örselendim, yıprandım,ezildim ben artık iflah olmam. Niye doğurdun beni anam niyee ?"
Canan, Tarık'ın azarını önemsemeden üstüne kapandı. Melis bir tarafına ben diğer tarafına yerleştim. Bugünleri görmek de nasip olmuştu bize. Hazan, gülümseyerek bizi izliyordu. Bence en çok o sevinmişti Tarık'ın geri dönüşüne.
"Sen ne dikiliyorsun orada yalı kazığı gibi. Gel hadi, kalık tava*."
Tarık'ın, Hazan'ı çağırınca ona da yer açtık. Kahkahalarıyla aramıza girdi. Hepimiz Tarık'ı çok özlemiştik.
"Aşkım, ellerim kırılsın diyeceğim ama geri döneceğini bilsem daha önce vururdum."
Kıkırdadım.
"Ne geri dönmesi kız, komada mıydım yoksa ? Saçma sapan rüyalar gördüm. Memati olmuştum inanabiliyor musunuz ?" Rüya sandığı bu dehşet anını biz an be an yaşamıştık.
"İnanmaktan öte, her anında yanındaydık." dedi Hazan.
"Nasıl yani ?"
"Başka bir kimliğe büründün. Sen sen değildin hatta Hazan ablaya aşık oldun abi." Melis, ne dediğini sonradan fark etmiş olacak ki eliyle ağzını kapattı. Söylememe kararı almıştık oysa ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların İçinde
HumorOdaya bu sefer kapıyı çalarak girdim ama bir işe yaramadı. Gördüğüm manzara, yine beni intihara sürükleyecek türdendi. Canan, Mehmet Bey'in saçına yapışmış, Mehmet Bey , Canan'ın belinden çekiştirirken " bırak beni " diye bağırıyor. Yavuz Be...