June Cooper
"Jeg skal ud på isen i dag," siger jeg og prøver at sætte mig lidt op, men Luke er hurtigt til at trække mig ned i hans favn igen, så jeg ikke når at komme mere end 10 centimeter fra ham.
"Vi kunne også bare blive liggende her." Jeg ser op på Luke, som har lukkede øjne. Hans favn er virkelig god, men jeg har udskudt min træning de sidste to gange fordi Luke og hans dumme charme har overvundet mig. Luke lader sin hånd stryge over mit hovedet og fletter en lok hår mellem sine fingre.
"Du er meget bestemt, Luke," siger jeg og giver ham et kys på kinden. Luke smiler skævt og åbner stadig ikke sine øjne.
"Og du kan lide det," svarer han og lægger sin hånd på min ryg. Han leger med remmen af min bh og er alt for god til at åbne den. Lidt for god. Faktisk bedre end mig.
"Skal du ikke havde den tingest af?" Spørger Luke og hiver lidt ud i bh'en.
"Du vil have, at jeg skal gå free the nipples?" spørger jeg med et fjoget smil.
"Det ville ikke skade," siger han og åbner for første gang sine øjne. Varmen stiger til mine kinder og jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal reagere. Luke griner og jeg ligner sikkert en tomat i hovedet lige nu. Luke lægger sig mere på siden og en hånd på mit lår. Han trækker mit ben over ham og trækker mig helt tæt mod ham. Han ser ind i mine øjne og smiler skævt. Jeg smiler svagt og kan stadig ikke greje det, som han har sagt i min hjerne.
Luke ser ned på mine læber og virker til at han piner sig selv, ved ikke at kysse mig. Jeg kysser heller ikke ham, fordi jeg kan godt lide hans opmærksomhed. Den er meget tilfredsstillende. Bare for at være en smule ond bider jeg mig i læben, fordi han altid siger at når jeg gør det, driver jeg ham til vanvid. Jeg forstår ikke hvorfor. Jeg bider mig bare i læben, selvom det er ret hot når Luke gør det. Luke's øjne brænder på mine læber og jeg beslutter mig for at afgøre valget. Jeg kysser ham. Jeg lægger en hånd på hans nakke og trækker hans ansigt mod mit og lader vores læber kollidere blødt. Luke kysser mig sulten og lader hans hånd glide længere ned. Min seng er ikke lige så stor som Luke's, men den er stor nok til, at vi begge kan ligge godt og tæt i den.
Luke lader sin ene hånd glide under min t-shirt, eller faktisk er det hans, som jeg har lånt. Hans hånd glider om på min ryg, hvor min bh lås befinder sig. På ti sekunder for han åbnet den. Jeg tager ikke bh'en helt af og lader den ligge åbnet og løst på mig.Lige som jeg troede, at jeg havde værelset for mig selv, så braser Mille ind. Normalt plejer Luke og jeg og springe væk fra hinanden, men vi er blevet vant til Mille, som springer ind og ud af døren som tiden går. Hun ved, at vi er kærester og alle ved det, så det er ikke rigtig hemmeligt. Vi bliver derfor ved med at kysse hinanden. Hvis jeg så besluttede mig for at skilles ved det her alt for perfekte kys, så tror jeg ikke Luke ville tillade det. Hans bule i hans bukser fortæller i hvert fald, at jeg ikke kan stoppe kysset nu.
"Jeg hader ham," udbryder Mille og har sikkert ikke lagt mærke til, at vi er i rummet. Eller at Luke også er til stede.
"Han dukker bare op ud af det blå og tror alt er, som det var før, men nej! Det er det fandme ikke," fortsætter Mille. Det lyder alvorligt, det som hun taler om. Måske burde jeg stoppe det her kys? Jeg bliver nødt til at være der for Mille, når hun har nogle udbryd. Hun har tit dramalama udbryd, men jeg er hendes veninde. Det er mit job til at være der for hende. Jeg trækker mig fra kysset, selvom jeg virkelig ikke har lyst, men jeg kan kysse Luke når som helst. Det her burde ikke afgøre det. Luke ser skuffet op på mig og sender mig et såret blik. Han kan heldigvis ikke være fornærmet på mig for lang tid af gangen.
Jeg vender mit blik mod Mille.
"Taler vi om Garret?" spørger jeg og sætter mig op i sengen og trækker lagnet op over mig. Jeg ser mod Mille og prøver at koncentrere mig og se bort fra Luks hånd har bevæget sig ned på mit lår.
"Hvem er Garret?" spørger Mille og ser mod mig og virker på ingen måde påvirket af Luke's tilstedeværelse. Hun er sikkert blevet vant til, at han er her.
"Ham du dater, eller datede," siger Luke og ser koldt op på Mille. Han vil gerne have den her samtale til at slutte hurtigts så muligt. Jeg giver ham et blidt slag på skulderen. Han ser bare på Mille og skjuler ikke, at han ikke bryder sig om hende. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ved at min kæreste og min bedste veninde ikke kan lide synet af hinanden. Jeg tror ikke, der er noget, som jeg kan gøre.
"Nej, ham har jeg ikke noget at gøre med mere. Efter han knaldede hende der Senior pigen, så har jeg mistet alt for den Dude, bradr nej." Mille skær en grimasse og ligner en der skal brække sig ved tanken om ham.
"Nej, det Alex fricking fucking Darwin," siger hun og vifter med sine hænder og prøver sikkert at lave nogle karate bevægelser, men lykkedes ikke. Jeg krydser mine arme og bliver faktisk glad for jeg stoppede det kys med Luke nu. Hun taler aldrig om hende og Alex. Jeg ved, at de har en eller anden fortid med hinanden, som hun holder tæt til sig. Hun deler ikke meget om hendes følelser til den dreng. Hvis det betyder jeg skal opgive et fantastisk kys for at få en smule information om de to, så er det værd.
"Hvad er der sket?"
"Han er en pikanjos, det er hvad der er sket," udbryder hun og sætter voldsomt sit hår op i en hestehale.
"Hv-"
"Han tror virkelig det provokerer mig, men gæt hvad? Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvem fuck han går rundt og stacker," afbryder hun og peger med en finger mod Luke, som om Luke er Alex. Eller som om hun taler til Alex lige nu, gennem Luke. Jeg ser på Luke, som ser afslappet på Mille og ligner en der ser en kedelig stumfilm.
"Er det omkring hende der Jessica?" spørger Luke og gaber og ligner virkelig en som ikke giver en fuck om deres teenage drama. Han er trods alt også ældre end dem begge to. Han er senior og de to er freshmans.
"Oh My God, har hun et navn?" spørger Mille og ser endnu rødere ud i hovedet, end da hun kom ind.
"Jeg tror bare, de er venner med fordele," siger Luke og læner sit hovedet op af min skulder og nusser på samme tid mit lår. Hans fingre der glider op og ned ad min bare hud, sender kuldegysninger op og ned af min krop.
"Sikkert, fordi Darwin tænker kun med sin pik. Han burde lære at kunne bruge et kondom i stedet for at få venner med fucking fordele," hvæser Mille og åbner døren til toilettet, men vender sig så om mod os igen og skal åbenbart ikke toilet alligevel.
"Hvorfor er du egentlig sur over det her? I er da ikke sammen," mumler Luke med sin mund mod min hals og kysser den efter de ord. Jeg stivner ved synet af Milles blik og Luke's læber, som kysser min hals blødt og langsomt.
Jeg skubber Luke's hoved væk og rejser mig fra sengen. Jeg kan høre Luke stønne frustreret, men jeg ignorer det. Det kan godt være Mille stoppede ham fra at færdiggøre det, som vi startede med, men han behøver ikke være en røv. Jeg går hen til Mille, som ser forstenet ligefrem. Jeg lægger en arm om hendes skuldre.
"Det er sikkert bare for at få din opmærksomhed, at han gør det," siger jeg og tænker tilbage på den gang jeg flirtede med Jacob, bare for at få Luke's opmærksomhed. Den leg vi havde gang i på det tidspunkt, var dum. Vi gjorde det kun fordi ingen af os kunne finde ud af at sætte ord på vores følelser.
"Jeg tror mere det for at få noget sex." Den dreng har bare ingen situations fornæmmelse. Jeg vender mit blik mod Luke og sender ham et advarende blik, der siger enten så smutter han eller også holder han sin mund. Han nikker og trækker sin mobil op og begynder at se på den i stedet.Jeg vender Milles blik mod mig. Hun prøver at se neutral ud i sit ansigt, men jeg kan se lige igennem hende. Hun er ikke glad for det her. Hun er glad for Alex og der er et eller andet mellem dem. Noget som gør at de altid vil have en form for underlig forbindelse til hinanden lige meget om de vil have det eller ej. Deres følelser går ikke bare væk fordi de vil have det.
"Har du følelser for ham?" Spørger jeg, selvom jeg allerede godt ved, at hun har følelser for ham. Det samme med Alex. Jeg vil bare gerne høre hende sige det. Det kan være hun så også tør at sige det til Alex.
"Ad nej," siger hun automatisk og ser væk. Jeg holder fast i hende, så hun ikke kan stikke af, ligesom hun altid gør, når vi har den her samtale.
"Har du følelser for ham?" Denne gang ser jeg hende direkte ind i øjnene, så hun ikke kan lyve overfor ham.
"Måske," siger hun og ser ned i jorden.
"Eller nej, eller jo jeg tror bare jeg godt gad at have det dig og Luke har, du ved," siger hun ig ser tilbage mod Luke. Uden at løfte sit blik fra sin mobil griner Luke for sig selv.
"Sorry Mille, men ingen kan nogensinde få det mig og June har," siger han og ryster lidt på sit hovedet. Jeg ved ikke om jeg skal blive sur eller glad. På den ene side er det rigtigt, men han behøver at sige det på den måde foran Mille. Det er i hvert fald ikke situationen til det. På den anden side lyser Milles ansigt en smule op, nok fordi mit eget gør det.
"Hvad er det I har som ungen andre kan få?" spørger Mille og ser for første gang glad ud igen. Jeg vender også min front mod Luke, fordi det vil jeg også høre.
Luke slukker sin mobil og kommer op ved min side. Han lægger sine arme om mig og ser mod Mille.
"I College er forhold noget der ikke holder i lang tid, men sådan er det ikke med June og jeg." Mille løfter begge sine bryn i takt med mig. Luke siger ikke mere, men kysser mig bare på kinden og efterlader en stor cliffhanger.
"Hey, du kan ikke stoppe den der fister, du bliver nødt til liiige at uddybe det," siger Mille og ser skuffet på Luke. Hun siger det, som jeg tænker.
Et smil former sig på Luke's læber, som han prøver ihærdigt at holde væk. Han er stadig i gang med at lære det med at smile foran andre mennesker, end bare mig.
Luke ser på mig med et blik jeg tror aldrig jeg har set på ham. Et nervøst et. Han går hen til Mille og sænker hans hovedet, så han kan hviske noget til hende. Mille ser lige så forvirret ud som jeg føler mig. Luke hvisker noget ind i øret på hende. Først ser hun forundret ud, men slutter af med et ansigtsudtryk der stråler af glæde. Luke trækker sig igen og giver mig et kys på kinden."Kommer du over senere?" spørger han og samler sin ting sammen og gør sig parat til at gå. Jeg nikker og ser stadig forvirret på Mille, som smiler stort. Luke nikker farvel til Mille og smutter ud. Jeg ser forvirret over på Mille. Mille ligner vitterligt en bombe, som kan springe når som helst. Det er bare spørgsmål om sekunder før hun breacker det.
"Hvad?" spørger jeg og dumper ned på sengen og kan mærke at min hjernerystelse stadig er i mig. Den går bare aldrig væk og jeg hader den for det.
"Jeg har bare at være din maid of honor når han frier," udbryder hun med et stort smil. Jeg tror ikke helt jeg fatter, hvor de ord kom fra. Det tager mig lige 2 minutter at fatte sammenhængen. Oh. My. God.
Okay så det er ikke fuldkommen rettet, men det håber jeg at I kan leve med;) og nu fik I endelig det I ville have, nemlig et bonus kaaaap! Hope u enjoy! Og bare rolig det er ikke det sidste i kommer til at se til Luke og June!
Kan I bedst lide June og Luke, da de ikke var sammen eller som de er nu?
YOU ARE READING
Iced Out
RomanceDen smukke perfekte kunstskøjteløber June Cooper har hele sit liv, haft drømmen om at komme på Briar University. Hendes største håb er at en dag udleve drømmen om at blive professionel skøjteløber. Hun får A i alle sine fag undtagen i fransk, fordi...