Luke Finley
Eftersidning... jeg ville lyve, hvis jeg sagde at jeg aldrig har været her før. På Briar er det ikke normalt at få eftersidning, da eftersidning er en god mulighed for at få lavet sine lektier, hvilket ikke gjorde det ligefrem til en straf. Så der skulle andre straffe midler i brug. I starten brugte jeg tiden på at lave lektier til eftersidning, men da der begyndte at komme hotte piger til eftersidning blev min opmærksomhed draget til mine egne personlige behov. Indtil den dag jeg blev opdaget. Jep en lære tog mig i at fucke en pige på et skrivebord. Lærerens skrivebord. Jaer... det giver bedre mening hvorfor hun gav mig D- som årskarakter. Siden den dag er eftersidning blevet en god mulighed for pedellen til at tage en ferie. Når man får eftersidning her på Briar skal man gøre rent eller lave noget af det pedellen mangler at få gjort. Så eftersidning sutter røv. Det har dog ikke stoppet mig fra at knalde piger til eftersidning. En eftersidning med June Cooper giver mig dog ingen fucking mulighed for at få lettet trykket, hvilket skal ordnes inden. Jeg var ved at få en handel i orden med en pige i morges, men hun ville ikke andet end at "kysse" hvilket ikke lige er min stil. Jeg har ikke forspil. Så jeg skal nå at få lettet mit tryk rigtigt inden eftersidning.
Jeg har to moduler tilbage; religion og drama. Ik spørg hvorfor jeg har drama... man skulle vælge et kunstnerisk fag, det var drama eller musik eller billedkunst og tyve andre valg... og ingen af dem er ikke rigtig nogen af mine talenter. Ikke at drama er et hemmeligt talent jeg døjer med. Jeg går ned ad gangen spotter hurtigt en pige der var på mit fransk hold, hende der sad ved siden af June. Sort hår, men kan langt fra huske hvad hun hed. Måske er hun frisk på en hurtig tur i pedellens skab.
"Hey" siger jeg, hvilket for hendes til at vende sig mod min retning og væk fra hendes veninde og deres sikkert super spændende samtale. Jeg ser over hendes skulder og ser at det ikke er en tilfældig veninde... nope det er June. Selvfølgelig. Hun må næsten tro jeg følger efter hende.
"Lisa?" spørger jeg pigen med det sorte hår og ignorer Junes tilstedeværelse. Hun ser forvirret på mig og over på June der ruller øjne af mig. Er det ikke hendes navn?
"Hendes navn er Lily, din båtnakke" svarer June inden pigen med det sorte hår når at lade som om hendes navn er Lisa, bare for ikke at rette på mig. Jeg tror det er første gang je ghar June "bande". Så god pige er hun vel heller ikke.
"Tak June, men jeg tror godt hun kan svare selv" siger jeg smiler irriteret til hende. Jeg rykker lidt tættere på Lily for at mærke den påvirkning jeg giver hende.
"Jeg ville høre om du kunne jeg tænke dig at lære mig lidt bedre at kende et mere privat sted" spørger jeg lavt, men højt nok så June kan høre det. Jeg behøver ikke at kigge i retningen af June for at se hvor stærk hun vender øjne af mig lige nu. Hun ville bare ønske det var hende jeg spurgte, men no can do, hun er freshman. Vent.. er Lily en freshman? Lily ligner en der med glæde vil svare ja, men jeg kan ikke være sammen med en der er freshman.
"Er du en freshman?" spørger jeg og træder et skridt tilbage, får at holde mig lidt i sikkerhed. Hvis hun er en freshman skal jeg til at smutte og finde en anden.
"Ja, men det er vel ikke noget problem" siger hun og smiler flirtende til mig. Jaer jeg skal skride herfra.
"Jeg laver ikke funny buisness med freshmans" siger jeg og begynder at gå, men June tager mig i håndledet så jeg ikke kan flygte.
"Hvad er der galt med freshmans? er vi ikke unge nok? er du mere til high school elever?" spørger June og står forsvarende ved Lily's side. Lily ser nedtrykt over min pludselige afvisning.
"Tror du jeg er pædofil? Nej jeg går ikke efter freshmans, eller high school tøser for den sags skyld, fordi de er for umodne og for godtroende" siger jeg hiver mig fri fra Junes svage greb. Hun har små hænder, men stærke er de. Jeg har fået et mikro aftryk af hendes hånd. Så står vi vel lige.
YOU ARE READING
Iced Out
RomanceDen smukke perfekte kunstskøjteløber June Cooper har hele sit liv, haft drømmen om at komme på Briar University. Hendes største håb er at en dag udleve drømmen om at blive professionel skøjteløber. Hun får A i alle sine fag undtagen i fransk, fordi...