June Cooper
Prutskiden fortalte mig ikke en skid! Ikke at jeg er overrasket, men han kommer til at skulle indrømme det på et eller ander tidspunkt. Om jeg så skal tvinge det ud af ham! Det er jo ikke normalt at hamre en knyt næve ind i et metal skab efter man lige har vundet en kamp. Jeg havde også hørt rygter om at hans far også var til kampen... burde det ikke også gøre ham glad? Jeg er altid glad for at se min mor og far når de kommer for se mig. Jeg brænder vitterligt af nysgerrighed indvendigt efter at vide hvad der sker! Jeg er stadig indebrændt over han lille indrømmelse foran min bror... min bror har bestemt ikke lov til at høre noget om hvem jeg kysser! Det værste af det hele er også, at han løj! Jeg har ikke kysset Luke Finley!!! Det er en mindre detalje at jeg var tæt på det.
"UHHH NEJ! Tag den her på! Du ville se såååå hot ud i den!" udbryder Mille der har hovedet dybt inde i vores fælles tøj skab. Hun vender sig om med en hvid lille kort sag. En flot kjole er det, men nok lidt for visende til mig.
"Jeg ved ikke Mille... den er lidt øhm"
"Ja den er lidt visende, men vi skal vise alle de horny teenagedrenge at en pige går med det tøj hun vil fordi hun kan og ikke for at tilfredsstille dem!" siger hun og holder kjolen oppe som om det var Simba fra selveste løvernes konge.
"Men for jeg ikke også den pointe frem hvis jeg tager en melpose ud over mig selv?"
"Nej! Fordi så føler du dig jo ikke smuk! Meningen er at du skal føle dig smuk og lækker uden at tænke på hvad en hvis dreng tænker" siger hun med et blik hvor jeg ved hvem hun hentyder til, når hun siger en "hvis dreng". Luke. Jeg forstår ikke hvorfor folk hentyder til at der er et eller andet i mellem os, når der på ingen måde er! Vi er bare to personer der tilfældigvis har stødt ind på hinanden på nogle uheldige tidpunkter, hvor jeg får opfattelsen af ham, at han er en total røv.
"Jeg stemmer for den her kjole! Det er vores sidste fest inden vi skal til thanksgiving ferie! Og jeg skal drikke mig stiv inden jeg skal hjem og håndtere mine to hormonfyldte brødre"
"Har du søskende?"
"Åh ja, det kan man godt sige jeg har! En tvilling og ældre bror. De er nået af en mund fuld, det kan jeg godt sige dig!" siger Mille og ligner at bare ved at tænke på dem, bliver hun træt. Hun sætter sig ned på sin seng og ser lidt fortabt hen på mig.
"Jeg savner dem selvfølgelig også... det er hare ikke dem jeg ikke kan overskue at skulle se. Der er mange ting der hjemme, som jeg ikke vil..." stopper hun op og ser tænkende ud i luften. Jeg føler der er noget hun ikke siger, men det er noget der nager hende. Jeg føler det har noget at gøre med, det hun sagde sidst. Hendes abort. Jeg sætter mig ned ved hendes side og lader min hånd lande på hendes skulder.
"Hvem er det du ikke vil se?" spørger jeg blidt og ser roligt på hende. Jeg forventer ikke noget svar, men hvis hun føler for at dele noget, så er jeg der.
"Ale- der er den her dreng...som var faren til det barn... som jeg fik en abort med. Jeg frygter at se ham. Vi sluttede ikke helt godt af" siger hun og ser ned i sit skød. Jeg aer hende op og ned langs hendes ryg.
"Åh Mille dog... det er jeg ked af at høre" Det er det eneste jeg føler er det rigtige at sige. Der er bare intet at sige i sådan en situation, der hjælper hende på det hun føler nu.
Hun retter pludselig sin ryg og rejser sig. Hun vender sig mod mig med et nu meget frisk smil.
"Så tager du den på?" spørger hun med et lokkende blik. Jeg sukker og nikker. Hun får jo også altid sin vilje. Hun hviner og smutter derefter ud på toilettet for at gøre sig klar til den årlige fest inden ferien.❄️ ❄️ ❄️
Jeg tror jeg er ved at blive vant til Briar fester, hvilket er bizart fordi jeg er bestemt ikke er fest typen! Jeg er den der fortrækker at blive hjemme og læse op på næste uges lektier. Det er noget jeg har lært at Mille Jones at man bestemt ikke gør når man går på College. Denne gang har jeg dog lært af min erfaringer, at jeg ikke skal drikke så meget denne gang! Det er helt sikkert!
Blue har ikke fulgtes med os denne gang, men er allerede ovre i huset på grund af hun har haft et lille besøg hos Oliver. Festen bliver holdt hos der igen. Igen igen...
YOU ARE READING
Iced Out
RomanceDen smukke perfekte kunstskøjteløber June Cooper har hele sit liv, haft drømmen om at komme på Briar University. Hendes største håb er at en dag udleve drømmen om at blive professionel skøjteløber. Hun får A i alle sine fag undtagen i fransk, fordi...