June Cooper
"Jeg siger bare at ananas på pizza er som at spise en burger med kylling i" siger Mille ser alvorligt på mig.
"Hvad er der galt med kylling i burger? Jeg synes smager okay"
"Se det er hvad der er galt! Vi bør ikke nøjes med okay mad! Vi bør nøjes med mad der giver en mund-orgasme mad! Og for det andet... hvad er der ikke galt med kylling burger? Det er en burger som kun er blevet opfundet for folk der er på slankekur... bradr tanken om den er også bare bradr" siger Mille der laver en grimasse bare ved tanken om en kylling burger.
"Jeg synes de smager fint nok" siger jeg fisker nøglerne op fra min taske. Jeg ser på Mille der ser på mig med et dræberblik. Okay hun tager vist mad diskussioner meget seriøst. At sige at man kan lide ananas på pizza og kylling burger, så er man straks i helvedet... ifølge Mille."Mad er her ikke for at du skal sige det smager fint nok, mad er her for du skal få nogle af de bedste oplevelser i dit LIV!" Stønner Mille det sidste ud. Man skulle næsten tro hun fik en eller anden nydelse ved bare at tænke på mad.
"Hvornår fik du sidst noget at spise?" spørger jeg Mille og drejer om hjørnet. Vi går på gangene i Campus West på vej hen til vores værelse. Mille laver en grimasse og ser ned på sin mave, som bare intet fedt har.
"Det er ved at være lang tid siden! Jeg tror allerede der gået en hel time, eller en halv..." siger hun og stopper fortvivlet op. Den pige stopper aldrig med at være sulten... og tager hun på? Nej! Jeg kan ikke andet end at rulle øjne. Jeg ser pludselig en pige med lys brunt hår og de klareste blå øjne. Hun er en lav lille pige, med et modent ansigt. Man kan godt se, af en eller anden underlig grund, at hun ikke er en freshman. Hun står og venter ved vores dør? Jeg mener ikke, jeg har set hende før på Briar. Hun ser først Mille og smiler stort, men hun har stadig noget trist bag ved hendes øjne, noget der har været der i lang tid. Eller så er det bare mig der overanalysere som altid.
"Blue. Fucking. MOOOOORE!" Hviner Mille glad og løber i hendes retning. Blue smiler ekstra stort, men på en genert måde. Hun hviner ikke som Mille, men smiler bare stort og sødt. Hun er hvad man kalder nuttet. Hvis man slog hende op i en ordbog ville der stå:sød, uskyldig og nuttet! Mille krammer hende og løfter hende nærmest op i luften. Hun ser begejstret på Mille og ser en smule skræmt ned på jorden. Hun flyver nærmest. Mille sætter hende ned. Jeg går over til dem. Blue smiler ekstra meget til mig.
"Hej jeg hedder Blue. Blue Moore" siger hun og giver mig et blidt kram.
"Ja det gættede jeg" siger jeg og griner lidt. Blue griner og ser på Mille og ruller øjne.
"Hvad? Jeg kan bare godt lide at give en god velkomst" siger Mille og laver hånd fagter, for at understrege sin holdning, hvilket bare for Blue og jeg til at grine."June. June Cooper" siger jeg og låser døren op til vores værelse.
"Ååårh den June!" siger Blue overrasket. Den June? Hvorfor er jeg den June? Er jeg berømt? Mille ser lige så forvirret ud som mig.
"Den June?" spørger Mille som om hun har læst mine tanker. Blue griner let.
"Den June som har lagt sig ud med et verdensklasse røvhul ved navn Luke Finley. Som er en fricking senior!" siger Blue og ser fascineret på mig.
"Er der aldrig nogle der har sagt det rø...den muldvarpe imod?" Spørger jeg chokeret over at jeg rent faktisk skulle til at bruge et bandeord på den prutskid. Blue ser på mig med et smil. Hun er da en glad pige.
"Altså ikke andre end Mille, men han orker ikke Milles mundlor-"
"Hey!"
"Forskellen med dig er at du fik hans opmærksomhed... og Luke giver aldrig en freshman opmærksomhed på den måde han gav dig det"
"Jeg vil da hellere være fri for hans opmærksomhed" siger jeg og fnyser en gang og lader mine ting ramme gulvet. Jeg har kun været her en uge, og jeg har allerede bragt opmærksomhed til hele mucking skolen! Fedt...
Blue griner og giver min skulder et klem.
"Tro mig! Enhver pige der har en IQ på normal plan ville være fri for de tre røvhuller"
"De tre?"
"Ja Briar består af tre overdrevene hotte røvhuller-"
"Også kaldet hotholes" byder Mille ind.
"Selvfølgelig er Luke den værste fordi han behøver ikke engang at være venlig, han er bare sig selv, som er et kæmpe røvhul, hvilket der er mange piger der ser det attraktivt. Så er der Matt Wells, som nok er den mest ansvarlige af alle de tre. Han er på kanten til ikke at være en hothole... indtil at han afviste en pige højt og tydeligt foran hele skolen, pigen løb grædende væk og han så ikke en fucking smule ud til at have medlidenhed med pigen. Nope. Det eneste ham og hans hotholes gjorde var at grine..." siger Blue og ligner en der husker den dag tydeligt. Gad vide om hun kendte pigen?
"Hvad hedder den tredje hothole?" Spørger jeg og ser på Blue der pludselig får røde kinder. Hun smiler svagt og ser irriteret ned på sit skød.
"Oliver Davenport.." siger hun med en lav og hæs stemme. Jeg ser forvirret hen på Mille der har smørret smil på læberne.
"Også bedre kendt som Blues ven med fordele" siger Mille der har et legende udtryk. Jeg ser chokeret hen på Blue. Det uskyldige søde væsen og et hothole? Wat? Hvad er der dog gået galt der? Okay jeg kender ikke Oliver... øhm Davenport, men hvis han bliver betegnet som et hothole, så kan han langt fra være en person med gode intentioner.
"Han er nok den der har været sammen med flest her på Briar, men er ikke sikkert ved at blive overhalet af Luke der er ved at slå ham på målstregen" forsætter Mille og lægger sig ned i sin seng.
"Når man troede College ville være anderledes... så skal tro om igen, fordi hotholes vil altid være hotholes lige meget hvor man befinder sig" siger Mille men ligner en der har en anden i tankerne, som ikke er nogle af de hotholes vi har snakket om. Gad vide om hun tænker på Garret eller en helt anden.
Blue sætter sig i min seng og tager en skøjte op i min hånd.
YOU ARE READING
Iced Out
RomanceDen smukke perfekte kunstskøjteløber June Cooper har hele sit liv, haft drømmen om at komme på Briar University. Hendes største håb er at en dag udleve drømmen om at blive professionel skøjteløber. Hun får A i alle sine fag undtagen i fransk, fordi...