Luke Finley
"SÅ SKAL DER FUCKING FESTES" hyler Oliver når han træder ind af døren. Urgh. Han er hyped, hvilket ikke passer med mit humør.
"Bro... gider du lige tage en fucking chill-pill" siger jeg træt og tager en t shirt over hovedet. Har lige taget en dejlig langt bad, som virkelig fik mine nerver ned efter hvad der skete med June og min far den anden dag.
"Woah woah bedstefar! skal jeg hente cigar så du kan få snuppet dig en morfar og få en lille lur?" spørger Oliver med en sukkersød stemme. Jeg fnyser og tager et par sorte jeans på.
"Jeg har ikke kræfter til en fest lige nu" siger jeg udmattet og lægger mig i min seng.
"Serena kommer til festen" siger Oliver og vrikker med øjenbrynene. Serena?
"Hvem fuck er Serena?" spørger jeg med en irriteret mine.
"Serena Harris?" spørger Oliver med et smørret smil. Jeg ser bare forvirret på drengen. Jeg kender sgu da ingen ved navn Serena Harris.
"ahahaha dude, kan du ikke huske hendes navn? det nok en af de eneste piger du har været sammen med 2 gange. Jeg er fysik partner med og hun taler ikke om andet end dig" siger Oliver og flækker af grin. Serena... hmm det siger mig nada.
"Umuligt at jeg har sammen med den samme pige 2 gange" siger jeg ryster lidt på hovedet og lukker min øjne af træthed. Det har bare været en lang og kedelig dag, hvor folk har som sædvanligt stirret på mig hver gang jeg går ind i et lokale. I dag har det bare været anderledes. Men måden June, Mille og Blue har set på mig, er som om jeg er en stor lort. Hvilket jeg vel også fortjener efter min opførelse.
"Jaer dude what ever om du været sammen med en pige to gange. Selv jeg har været sammen med den samme pige mere 2 gange. Fuck jeg tror endda vi har været mere 10 gange"
"Er det Blue?" spørger jeg med en totalt uinteresseret tone. Jeg behøver ikke engang at spørge om det, da jeg allerede kender svaret. Jeg ser jo for helvede pigen 3 gange om ugen, strømme ind og ud fra Olivers værelse og lave walk of shame. Inde længe er den mand låst og der bliver ikke flere one night stands til ham. Han nikker med røde kinder, som om han var en 16 årig teenage pige der har et chrush.
"Årh bro er du blevet en af de forelskede tåber?" spørger jeg træt og ser dømmende på Oliver. Han ser chokeret på mig som om jeg snakker russisk ud af det blå.
"NEJ!" råber han nærmest af chok, hvilket for mig til flække af grin. Han ansigtsudtryk er priceless.
"Så du ville ikke blive sur hvis en anden dreng lagde hænderne på Blue Moore?" spørger jeg med et legende smil. Jeg elsker at presse Oliver. Drengen bærer jo for helvedet sine følelser ude på tøjet. Oliver spænder sin kæbe og skærer sine tænder så selv jeg kan hører det, og jeg ligger 2 meter fra manden. Han knytter sine næver en smule.
"Næ hun kan gøre hvad hun vil, jeg gir ikke en fuck" hvæser han ud og holder utroværdige facade oppe.
"Er du sikker?" spørger jeg med et smørret smil og sender et blik til hans knyttede næver.
"JEG SIGER GIVER IKKE EN FUCK LUKE!" udbryder han vredt. Woaw den dreng har noget temperament som en tyr.
"Chill bro! jeg spurgte bare" siger jeg med et selvtilfreds smil. Vi begge to godt hvem der har ret. Mig. Måske vil tumpen ikke indrømme at han er håbløst forelsket i en sophmore elev ved navn Blue Moore, men han viser det i hvert fald.
Oliver fnyser irriteret og går mod døren. Han åbner den og stopper brat op i sin bevægelse. Han vender sig om og ser på mig med et selvtilfreds smil.
YOU ARE READING
Iced Out
RomanceDen smukke perfekte kunstskøjteløber June Cooper har hele sit liv, haft drømmen om at komme på Briar University. Hendes største håb er at en dag udleve drømmen om at blive professionel skøjteløber. Hun får A i alle sine fag undtagen i fransk, fordi...