June Cooper
"Seriøst Gill? Hannah Montana?" spørger jeg med et løftet øjenbryn. Gill ignorer min bemærkning og skråler endnu højere med på sangen.
Jeg tror sgu aldrig min søster ændre sig særlig meget, men det er faktisk også okay!
"You get the best of both worlds
Chill it out, take it slow
Then you rock out the show
You get the best of both worlds
Mix it all together
And you know that it's the best of both worlds"
skråler Gill højt med til Hannah Montanna. Hun drejer ned af en vej der fører hen til Briar. Så snart hun kører hen ad vejen og hen mod parkerings pladsen. Så snart jeg ser bygningen, udvider mine øjne sig markant. Hvor er den smuk! Bygningen! Alt! Elever der går med deres bøger og rygsække. Folk der står og snakker. En masse freshmans der flytter kasser mod deres kollegie værelser. Fudge hvor jeg glæder mig til at møde min nye roomie! Hun har bare ikke at være en bitch! Så vidt jeg kan se hedder hun noget med M... kan ikke helt huske hendes efternavn men noget med M eller J....
Gill parkerer og stopper.
Jeg kigger over på Gill der allerede har øje efter en dreng. Eller nej en flok drenge.... hele ishockeyholdet. Typisk Gill, altid på jagt efter drenge. Hun savler specielt over en bestemt person. Jeg kigger hen på drengen, som ser ud til at være anfører på holdet. Han har rødt hår og meget flotte øjne. Eller jeg vil ikke sige det er rødt, men mere kastanjebrunt hår. Han ser ud til at være alfahannen i drenge gruppen. Alle piger står med deres flyttekasser, som sikkert også er freshmans, står og savler over hans tilstede værelse. Han under ikke en af de piger et eneste blik. Typisk. Han er sikkert en der er så slugt op af sit eget ego, så han glemmer at der er andre til stede end ham selv. Jeg ruller øjne over Gill der kigger drømmene på en fyr der sikkert er yngre end hende.Jeg giver hende et dask på armen.
"Vågn op Gill" hvæser jeg af hende. Hun kigger drømmene hen på mig."Jeg ved du ikke vil have nogen former for forhold... men du kommer 100% til at bukke under for uforpligtende sex" siger hun og kigger bestemt hen på ishockey holdet. Det beviser hvor meget vi er forskellige. Gill vil have muskuløse, trænede og hjerneløse sportsudøvere. Jeg for det første ikke ude efter noget, men hvis jeg skulle have noget med en dreng på nogen måde, så skal det være en som er klog, gerne en der interesserer sig for kunst, en der er følsom, og behandler mig ordentligt... hvad er det dog jeg snakker om, sådan en dreng findes stadig ikke i 2020! Måske i 18 tallet, men ikke nu.
Jeg klikker min sele op, og træder ud af bilen. Inden jeg når at smække døren i, ser jeg Gill allerede er ude og stå og glo endnu mere på den flok drenge med holdjakker på, der kigger i vores retning nu. Hvorfor kigger de her hen? Åh nej har min søster allerede skræmt dem med hendes obsession over sportsudøvere. Dog ser de ikke skræmte ud, nok mere interreseret. Selvfølgelig alle drenge bliver draget af Gill. Jeg kigger over på Gill som står smiler genert over til to drenge, en rødhåret og en dreng med valnødsfarvet hår. Jeg kigger over på drengene en sidste gang og ruller øjne. Gill er hvad man kalder drenge obsessed!
Jeg begynder at tage mine flyttekasser ud af bilen."Gill du er kommet med for at hjælpe mig med at flytte ind! Du ik kommet får at savle dig ihjel over en flok sports idioter" siger jeg og kaster min bamse i hovedet på hende. Hun kigger forskrækket over på mig et vredt udtryk.
"Jeg prøver faktisk at score! Du ødelægger det fuldkommen, når du kaster Mr strawberry i mit hovedet!"
Jeg smiler bare tilfreds til hende, hvilket for hende til at se endnu mere irriteret ud. Vi tager nogle ting hver og går mod hovedindgangen til West side off campus.
Vi kommer tættere og tættere på sport idioterne. Men jo tættere vi kommer jo mere kan jeg se hvor koldt den rødhåredes udtryk ligger på mig. Jeg kigger kort på ham og direkte forbi ham uden af sende ham et eneste ene blik tilbage. Hvis han tror at det blik han sendte mig skulle forstille sig at være sexet... så er der noget galt, fordi han gav mig mere the creeps! De fleste piger ville sikkert falde pladask for det.
YOU ARE READING
Iced Out
RomanceDen smukke perfekte kunstskøjteløber June Cooper har hele sit liv, haft drømmen om at komme på Briar University. Hendes største håb er at en dag udleve drømmen om at blive professionel skøjteløber. Hun får A i alle sine fag undtagen i fransk, fordi...