14. JEG KUNNE SNILDT FÅ JUNE COOPER, HVIS JEG VILLE

2K 41 3
                                    

LUKE FINLEY

Fucking syg aften. Ja det er nok det eneste der beskriver min aften... Jaer. June? Det er i hvertfald en anden side af hende, jeg ikke har set før, men i vil gerne se den med glæde. Faktisk super gerne se den side igen. Den er fantastisk, men ikke så fantastisk at jeg vil bruge min dyrebare hjerne og tanker på hende. EN freshman. Nah. Jeg burde hellere bruge min dyrebare tid på at tænke på at få mine nye holdspillere til at opføre sig ordentligt. Der er i hvert fald en, der skal have en lærestreg. *host*host Garret den motherfucker.

Jeg ser til min side og ser ikke nogen June. Vent.. hvor er June? Kl er 6 og hun er ikke i sin seng? Hvad kan hun finde på at lave så tidlig om morgenen? Har freshman overhovedet et travlt liv? deres uddannelse er lige begyndt, de er jo ikke i gang med at afslutte den. Underligt. June Cooper er hvis en travlt kvinde. Hvorfor er det jeg stadig tænker på hende? Jeg burde til at komme væk herfra. Intet godt kommer af at blive i hendes værelse, som en eller anden pædofil. Jeg rejser mig og tager min jakke der hænger på hendes stol. Jeg stopper brat op når jeg hører nogle skridt ude foran døren på gangen. Fuck. Nogen er på vej herind. Det her ender ikke godt. Enden gemmer jeg mig og ender me dat skulle være her i alt for laaangt tid, eller jeg smutter forbi personen så snart døren bliver åbnet... men hvem prøver jeg at narre? alle ville kunne genkende min højde og mit røde hår. Tjaaa jeg har en genkendelig karakter. Håndtaget tages ned. Shit the fuck. Hvad fuck gør jeg? Hvem er det også som kan finde på at komme ind her? Andet end June. Jeg har ikke noget imod at møde hende, men hendes roomie... jaer det kan blive drama. Mille Jones er lidt af dramaqueen og tror ikke hun vil reagere på den mest positive måde, hvis hun ser mig smutte ud af Junes seng. Nej det lyder langt fra godt. Hun ved jeg er en manwhore, som folk kalder det. Hvilket er total offensive, men fuck det. Døren åbner langsomt. Fuck. Jeg tror jeg går med valgmulighed to; løb så snart døren åbner helt. Jeg ved godt det er et tøsedrengs move, men jeg skal ikke kun rede min røv, men også Junes. Jeg lovede hende trods alt at holde vores aften hemmelig. Døren åbner og jeg genkender den person jeg forventede. Mille Jones. Urgh. Jeg skynder mig forbi hende, men hun har opdaget mig. Så meget for at prøve at være en ninja.

"Luke Finley?" mumler Mille forvirret og tager fat i mit håndled. Shit den pige har et fast greb. Hun ser på mig med sammenknebene øjne.

"Hvad så der?" siger jeg koldt og vil gerne væk herfra så hurtigt så muligt. Jeg hader small talk. Det bruger jeg ikke min tid på.

"Hvad laver du her?" spørger hun og sætter ekstra tryk du, som er det er et skændselsord. Ik for noget, men hun er virkelig bare en bitch.

"Det rager ikke dig Mille Jones"

"Når det handler om June, så jov det rager mig!"

"Siden hvornår er du Junes mor?" spørger jeg med et irriteret blik. Hun er så overbeskyttende mod hende at hun får hendes "kæreste" randene mod mig. Jeg har jo ikke engang rørt pigen.

"Siden du har vist interesse for hende, hvilket ikke giver mening hun er en freshman"

"Jeg har ikke vist interesse for hende, og vi har ikke lavet noget"

"Jeg spurgte ikke til om i har lavet noget. Jeg ved June er smartere end det"

"Jeg kunne snildt få June Cooper hvis jeg villle"

"Dsv det tror jeg ikke, du er ikke god nok til hende, den pige har høje standarder" siger hun med et selvtilfreds smil. Det kunne jeg forstille mig, June som en der har høje standarder. Det er sikkert derfor hun er interessant.

"Så er det vel godt jeg også har høje standarder"

"Kalder du alle dine puckbunnys "høje standarder"?" spørger hun og ser på mig som om jeg taler volapyk. Okay måske er mine standarder ikke super høje, men i det mindste har jeg nogen, det virker ikke til at June går efter nogen på Briar.

Iced OutWhere stories live. Discover now