*SPOILER FRA PLAYERS THINK THEY ARE SPECIEL*
June Cooper"OH MY GOD JUNE! Det vildeste er lige sket!" Udbryder Gill energisk ind i kameraet i vores videochat. Jeg sætter mig lidt bedre til rette i min lænestol for at være parat til at høre hvad hun kommer med ad nyheder. Jeg ser over på Mille der stadig snork sover som sten. Jeg håber ikke af Gill kommer til at vække hende fordi Mille Jones er langt fra et A menneske hun er nok det man vil kalde er D menneske eller det sidste bogstav i alfabetet.
"Hvad er der sket?" spørger jeg selvom jeg godt ved hun ville have sagt det ligemeget hvad.
"Du kommer aldrig til at gætte det! Det er blow your mind sindsygt! Jeg siger dig det er vildt!" Siger Gill og ser på mig med udvidede øjne. Hun er måske lidt af en dramaqueen til tider.
"Jonas Cooper har fået en goddamnnnn KÆRESTE"
"WHAT?" udbryder jeg og rejser mig straks fra min stol. Hva prut?!?! Min bror har fået en kæreste? Det havde jeg nok aldrig set komme. Han nok lidt det sorte får i vores familie som ikke tror på kærlighed og forhold og alt det kærligheds pis som han nu ville kalde det.
Gill nikker tilfredsstillet over min reaktion.
"I know! Eller teknisk set har de ikke sagt de er kærester, men sådan hun har været forbi hver daaaaaaag siden jeg så hende første gang! Jonas siger at de bare er venner, men de lyde jeg hører fra deres værelse... hvilket er lyde jeg helst vil glemme... det er ikke lyden af et par venner der griner over en sjov film!" siger Gill og løfter sit ene øjenbryn.
"Okay så de er officielt ikke sammen... det lyder mere som Jonas Cooper" siger jeg med et rul i øjnene. Gill kan ikke lade være med at grine.
"Så det var de breacking news fra hjemmefronten. Hvad sker der på Briar? Nogle flirt eller hookups?" spørger Gill med et interesseret blik. Ved det spørgsmå for det mig straks til at tænke på Luke og vores næsten kys... eller vores ish kys. Der er gået en uge siden det skete og jeg har undgået han godt og grundigt. Dog ikke altid med held jeg har nogle timer med ham. Vi er stadig partnere i fransk, men heldigvis er Luke en type der pjækker så derfor har jeg ikke set ham i de timer vi har sammen. Okay måske ignorerer han også mig... hvilket bestemt ikke gør noget. Han kan jo ikke kendes ved at han næsten kyssede en freshmans studerende. Jep det er slemt for ham, men også mig. At jeg falder for den største manwhores tricks Briar, det er slemt. Som Oliver Davenport sagde, igen... igen har han fået en pige i omklædningen med ham.. Jeg burde ikke blive omvæltet af hans charme.
Jeg mangler stadig at svare Gill, men jeg ved ikke hvad jeg skal svare. Jeg har ikke nogen flirt. Hookups har jeg været tæt på.
"Omg der så meget sket noget jeg ikke kender til!" udbryder hun højt. Jeg ser straks hen på Mille, der bare vender sig en smule, men sover stadig som en sten.
Jeg vender skarpt mit blik mod Gill igen.
"Der er ikke sket noget stort" sige jeg lavt i håb om hun Mads hørte det.
"Ikke noget stort... ud fra dit udtryk er det stort i June Cooper skalaen" soger hun bevæger sig tættere på mikrofonen.
"Er du stadig jomfru?" spørger hun og ser nu meget alvorlig ud. Oh My god. Jeg ser straks hen på Mille for at tjekke for hundrede gang om hun stadig sover. Det gør hun.
"Ja selvfølgelig er jeg det Gill!" hvæser jeg lavt tilbage.
"Okay okay skulle bare lige sikre mig det" siger hun og løfter sine hænder op i forsvar.
"Fordi jeg er stadig langt fra klar til at være moster"
"Oh My god Gill! Dæmp dig! Ingen må få den forkerte ide" siger jeg og bevæger utilpas i min stol. Bare det hun nævner st være gravid gør mig skide bange her. Jeg vender mig for tyvende gang mod Mille. Pis. Hun er vågen. Hun er lysvågen. Hun ser chokeret på mig. Oh nej. Hørte hun kunder sidste af hvad Gill sagde? Oh flamingo dog!
Jeg vender mig panisk om til Gill igen.
"Sorry Gill skole kalder, vi ringes ved" siger jeg kort og inden hun når at sige mere lægger jeg på. Beg vender straks mit blik mod Mille.
"Er du gravid?!"spørger hun målløst. Det var lige det jeg håbede hun ikke troede.
"Nej... nej nej nej og atter nej! Jeg er ikke gravid" siger jeg og laver nogle fagter med hænderne så hun virkelig forstår jeg IKKE er gravid.
"Gud nej jeg er stadig jomfru, så tror det ville være lidt svært" siger jeg og sætter mig over ved hendes seng.
"Godt fordi at være gravid i den alder det er simpelthen for hårdt og alt det man skal i gå igennem, shit det ville jeg virkelig ikke opleve igen.." siger hun og ser målløs frem for sig. Vent sagde hun lige igen? Jeg ser straks chokeret hen på Mille, der også ser chokeret over hvad der lige røg ud af hendes mund.
"Fuck" siger hun straks. Hvis jeg bandede havde det også været det jeg ville sige. Fordi wow siger jeg bare.
"Har du været gravid Mille?" spørger jeg og sætter mig tættere på hende. Hun lukker sine øjne forpint. Hun kom vist til at afsløre noget hun ikke var klar til at dele.
"Det var egentlig meningen at ingen på Briar skulle kende til det... men ja det var jeg, men jeg fik hurtigt en abort, da jeg fandt ud af det" siger hun hurtigt til sidst. Wow det må have været hårdt at skulle gå igennem alt det, inden overhovedet og få en uddannelse endnu og fået levet livet.
"Det er jeg ked af at høre du skulle alt det igennem Mille" siger jeg og aer hende op langs hendes arm.
YOU ARE READING
Iced Out
RomanceDen smukke perfekte kunstskøjteløber June Cooper har hele sit liv, haft drømmen om at komme på Briar University. Hendes største håb er at en dag udleve drømmen om at blive professionel skøjteløber. Hun får A i alle sine fag undtagen i fransk, fordi...