zwölftel

4.8K 219 45
                                    

Ama bir dakika Emir karşımdaysa ben şu an kimin göğsünde yatıyorum. En son yanımda Emir vardı.

Kafamı göğsünden kaldırmamla mışıl mışıl uyuyan Bulut'u görmem bir olmuştu. Ne yani ben tüm gece Bulut'un göğsünde mi uyumuştum?

_____________________

Kafamı tekrar Emir'e çevirdiğimde sırıtarak bana bakıyordu kafamı noluyor der gibi salladığımda iki elini de yana doğru açarak bilmiyorum dedi. 

Nedense buna hiç inanasım gelmemişti. 

Bulut'un göğsünden kalkacaktım ki bunun neredeyse imkansız olduğunu farkettim çünkü Bulut küçük çocukların oyuncaklarına sarıldığı gibi belime sıkıca sarılmıştı. 

Kendimi Bulut'tan çekmeye çalışırken biraz fazla kıpırdamış olmalıyım ki o da gözlerini açmıştı ve uyku sersemi gözlerle bana bakarak ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordu. 

"-Iıı şey ben kalkacaktım ama sen belimi tutmuşsun" dememle Bulut'un gözleri belimi tutan ellerine kaymıştı ve belime sarıldığını farketmesiyle ellerini belimden çekmişti. 

"-Biz nasıl böyle uyandık en son sen Emir'in yanındaydın" bende aynı şeyi düşünüyorum. 

"-Bende anlamadım ki uyandığımda buradaydım. Emir bey gülmeyi ve fotoğraf çekmeyi bırakıp açıklama yaparsa anlayacağız" dememle ikimizin de gözleri Emir'e döndü. 

Bu sefer bizi çekmeyi bırakmış ön kamerayla üçümüzü toplu olarak çekiyordu. Koyun can derdinde kasap et derdinde. 

"-Emir sana söylüyoruz selfie çekmeyi bırakıp bize bakacak mısın" 

"-Ay cırlamayın ya kulağımın dibinde evlenince çocuklarınıza gösterirken iyi ki çekmişsin Emir deyince göreceğim ben sizi" en azından yaptığını inkar etmeyen bir arkadaşa sahibim. 

Emir'den laf alamayacağımı anlayınca ayağa kalktım ve saçımı düzelttim. Gerçekten uyurken içimden bir canavar çıkıyordu. 

"-10 dakika sonra kahvaltı varmış kahvaltıdan sonra dönecekmişiz. Şimdi sınıf grubuna yazmışlar" diyen Bulut'tu. Kafamı sallayarak onu onayladım. 

"-Siz üstünüzü değiştirecekseniz değiştirin bende birazdan değiştiririm" diyerek çadırdan çıktım. Bir şişe su alarak elimi yüzümü yıkadım ve sandalyeye oturarak etrafımı izlemeye başladım. Gerçekten çok güzel bir yere kampa gelmiştik ve çok eğlenmiştim özellikle Emir ve Bulut'un dün gece ki halleri aklıma geldikçe hala gülüyordum. 

Bulut gerçekten bize çok hızlı adapte olmuştu ve Emir'le iyi anlaştıklarını ben bile görebiliyordum. 

Ben düşüncelerimle boğuşurken çadırın fermuarı açıldı ve içinden Bulut ile Emir çıktı. İkisi de üstlerini değiştirmişlerdi.

"-Sende değiştir üstünü Lavinya biz bekliyoruz burada seni" 

"-Gerek yok siz geçin kahvaltıya ben hemen gelirim" dememle ikisi de senkronize olmuş gibi olumsuz anlamda başlarını salladılar.

"-Bir şey olmaz sen gir biz bekliyoruz" annelerini bekleyen yavru ördekler gibiydiler şu an ve bu düşünce beni güldürmüştü bende daha fazla üstelemeyerek çadıra girdim. 

__________________________

Bulut'tan;

Lavinya'nın çadıra girmesiyle Emir ve bende çadırın önünde ki sandalyelere oturmuştuk. Bu gezi gerçekten bana çok iyi gelmişti. İlk defa arkadaşlarımla bu kadar eğlendiğimi hatırlıyorum. 

~KOKU~ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin