Sizce ben okulum olmasına rağmen sabahın köründe kalkıp sıfırdan bölüm yazmış mıyımdır?
___________________________________
"Dersimiz bitti teneffüse çıkabilirsiniz arkadaşlar"
Hocanın sesini duyunca zilin çaldığını anlayarak kafamı kollarımdan kaldırarak uykuma ara verdim. Uyumakta büyük bir emek gerektiriyordu bence.
Kafamı çevirerek yanımda oturan Bulut'a baktım o ise tahtadan yetiştiremediği şeyleri yazıyordu hala. Anlaşılan ileride eve ekmek getirecek kişi Bulut olacak. Yoksa ben bu gidişle Dubai'de dilenci bile olamam.
"Bulut ben biraz dışarı çıkıp hava alacağım gelecek misin?"
"Yok canımın içi bunları yazayım gelirim ama"
"Tamam o zaman" diyerek yanağından öperek kapıya doğru ilerledim.
Bahçeye çıktığımda kalabalık olmadığını fark ettim ve karşıdaki boş banklardan birine geçerek oturdum. Kulaklığımı takarak şarkı açtım ve etrafımı izlemeye başladım.
Okulun duvarlarını ne zaman boyamışlar ya. Bu bahçe duvarı da sanki bu kadar yüksek değildi. Aşk gözünü kör etmiş kızım senin.
Ben kafamda ki düşüncelerle cebelleşirken yanımda bir hareketlilik hissetmemle kafamı sağ tarafıma çevirdim. Okulda birkaç kez gördüğüm ama konuşmadığım bir çocuktu.
Bir şeyler söylediğini ama anlamadığımı fark edince kulaklıklarımın olduğunu hatırladım ve çıkardım.
"Selam Lavinya"
"Selam ne vardı?" bu dediğime gülerek cevap verdi.
"Selam vermek için sebep mi lazım?"
"Olsa fena olmazdı yani"
Tekrar gülmeye başlayınca kaşlarımı çattım. Fazla uğraşmayarak kafamı okula çevirince sağ tarafımdan birinin saçlarımla oynadığını fark ederek irkildim.
Yanımda ki çocuk saçlarımı işaret parmağına dolayarak seviyordu ve gülerek bana bakıyordu.
Bunu fark etmemle ışık hızıyla kendimi geri çektim ve çocuğa hızlı bir tokat tarak ayağa kalktım.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun? Bu hakkı nerden aldın, ortalığı boş görünce her gördüğünüz kıza izinli izinsiz dokunabileceğinizi mi sanıyorsunuz?"
Çocuk attığım tokatla birlikte afallamıştı ve bana bakıyordu. Ne yapmamı bekliyordu gerçekten kendimden çok sevdiğim bir sevgilim varken öyle oturmamı mı? Sevgilim olmasa bile bu yaptığının bir açıklaması olamazdı.
"Sevgilin var diye mi bu tavırlar?"
Birde hala üste çıkmaya çalışıyordu gerçekten ülkemizde ki bazı erkeklerin düşünce yapısını anlamak çok zor. Tabi düşünecek bir zekaları varsa.
"Sevgilim olmasıyla alakası yok. Kimseye izni olmadan dokunamazsın tacize girer bu!"
"Kime göre neye göre?"
"Suç sizde de değil size bu yüzü veren adalette. Sana ne desem boş yüzsüz sapık!"
Sinirle soluyarak arkamı döndüm ve okula doğru ilerlerken okul kapısında sinir saçan bir Bulut gördüm. Lütfen az önce yaşananları görmemiş olsun.
Adımlarımı hızlandırarak Bulut'un yanına ilerlemeye başladım ve suratıma her zaman ki gülümsememi koymayı unutmadım.
"Geldin mi sevgilim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOKU~ Tamamlandı
ChickLit-"Ben çok özür dilerim ama k-kokun çok benziyor ben kendimi tutamadım." dedi kekeleyerek. Anlam veremedim kötü mü kokuyordum? Daha dün duş almıştım kötü kokmamın imkanı yoktu ama bu çocuk neden böyle bir tepki vermişti ki? -"Ne varmış benim kokumda...