achtundzwanzig

2.8K 143 34
                                    

Derslerden, ödevlerden ve öğlenci olmamdan dolayı fazla zaman ayıramıyorum yazmaya bu yüzden şimdilik kısa bir bölüm atacağım ama sonraki bölüm için aklımda güzel bir kaos var. Siz istersiniz de ben yazmam mı?

Ödevlerimi ve derslerimi biraz azalttıktan sonra hafta sonu falan yazmaya çalışacağım <3

_________________________

Şimdiye kadar hafta sonu gelsin diye dakikalar sayan ben ilk defa bir hafta sonu sıkılıyordum. Bunun sebebi ise tabi ki Bulut'tu. Her gün onu görmeye o kadar alışmıştım ki bir gün görmesem kendimi eksik hissediyorum. 

Şimdi ise hafta sonu olduğu için evde yatıyordum ve telefonla oynuyordum sadece. Bulut ile buluşacaktık ama son dakika gelen canım akrabaları (!) planımızı birazcık bozmuşlardı. 

Ben ise evde oturmuş can sıkıntısından ne yapacağımı düşünüyordum. Girmediğim uygulama dinlemediğim müzik kalmamıştı nerdeyse. Hatta en son sıkılıp bir iki tiktok bile çekmiştim. 

Şimdi ise aklıma yeni gelen bir fikirle instagram'a atmak için fotoğraf seçiyordum. 

Galerimde istesem bulamayacağım bir sürü fotoğrafı geçtikten sonra geçen yaz çekildiğim fotoğrafı atmaya karar verdim. 

Acaba Bulut ne der diye bir sıkıntım yoktu çünkü o bazen beni benden çok düşünüyordu ve istemediğim bir konuda beni sıkacak biri asla değildi. 

Bu onda en sevdiğim özelliklerden biriydi. 

Günümüzde de her erkekte olması gereken ama ne yazık ki olmayan bir özellik.

Günümüzde de her erkekte olması gereken ama ne yazık ki olmayan bir özellik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

       410 beğeni, 0 yorum 

lavinya.ünler:  #tbt 🦩

Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.


Fotoğrafı gerçekten beğenerek atmıştım ve attığım fotoğrafın beğenilerini izlemek benim bugünlük can sıkıntımı giderirdi herhalde.

İnstagram'dan çıkıp biraz Twitter'da gezerken bildirim panelinden gördüğüm isim dikkatimi çekmişti. 

Doğru mu görüyorum ben?

Bulut Demir hikayesinde benden bahsetmişti. Ama biz bugün beraber değildik ve fotoğraf çekmemiştik. Ne attı acaba?

Işık hızıyla hikayesine baktığımda gördüğüm şeyle birlikte ağzım şaşkınlıktan açık kalmıştı. 

Bulut az önce attığım fotoğrafı hikayesine koyarak arkasına Doğu Swag'ın Maşallah şarkısını koymuştu ve kırmızı kalp atmıştı. 

(Düşenleri buraya bekliyorum, yorumlarda beraber ağlama köşesi yapalım. İlk benden gelsin acının tatlı tebessümü)

 Hikayeyi en az 20 kere başa sararak izlemiştim. Ben gerçekten bu çocuğun yanında fazla mı odun kalıyordum yoksa o çizgiyi nirvanaya mı çıkarmıştı?

Bunun bir üstü gelir mi? Sanmam.

Heyecanla hemen Bulut'a yazmaya başladım.

Lavinya: BULUUTT

Lavinya: GWRÇEKTWN KAĞBİÖE İMFİREVEKSİN (gerçekten kalbime indireceksin)

Lavinya: O HİKAYENDE Kİ ŞARKI VE FOTOĞRAF BEN MİYİM GERÇEKTEN 

Lavinya: Seni var ya yerim yerim çocuk

Bulut: Yesene lütfen benim canıma minnet

Lavinya: Pazartesi gözüme gözükme yoksa gerçekten seni ısırmaya çalışabilirim. 

Bulut: Hemen şimdi geleyim?

Lavinya: Akrabalarım var dememiş miydin?

Bulut: Sen varken akrabalar kim atlatırım bir şekilde. Gördüler bitti zaten 

Lavinya: Olsun ilk günden ailenin gözünde kötü gelin moduna girmeyeyim

Bulut: Babam seni benden çok seviyorlar nerdeyse

Bulut: O dediğin mümkün değil yani korkma :)

Lavinya: NASIL YANİ 

Lavinya: SEN BENİ  BABANA MI ANLATTIN

Lavinya: BU SEFER GERÇEKTEN KALPTEN GİDECEĞİM GALİBA

Bulut: İlk günden  beri biliyor

Bulut: Hatta senin okuluna gelmeme yardımcı bile oldu 

Bulut: Ve en kısa zamanda seninle de tanışmak istiyor

     Lavinya çevrimdışı.


Allah'ım gördüklerim rüya mıydı yoksa ben gerçekten kafayı mı yemiştim?

Bulut babasına beni anlatmıştı ve babası benimle tanışmak istiyordu. 

Heyecanla ne yaptığımı bilmezken elim ayağım birbirine dolanmıştı. Hatta en son anneme seslendiğim kelimeleri bile ben mi söyledim hatırlamıyorum. 

"ANNE YATAĞIN ALTINDAKİ BABAANEMİN ÖRDÜĞÜ ÇEYİZLİKLERİM DURUYOR MU?"


__________________________

Ayayayaya!

Kısa bir bölüm olmasına rağmen içime sinen bir bölümdü. 

Bulut'un jesti hakkında ne düşünüyorsunuz?

Pekii babası hakkında? Aslında o zerre aklımda yoktu ama bölümü yazarken doğaçlama gelişti. 

Ben bile düşünmedim gerçekten Bulut yazdı gibi bir şey oldu. Kendimi biraz fazla kaptırdım galiba.

Bölümün başında da dediğim gibi hafta sonu bir bölüm daha yazmaya çalışacağım ama daha ilk hafta olmasına rağmen ödevlerim çoğaldı ve öğlenci olduğum için vaktim kalmıyor. 

Yine de sizi bölümsüz bırakmayacağım merak etmeyin <3

Hepinize iyi geceler, kendinize çok iyi bakıın 😻😽

~KOKU~ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin