Lavinya'dan;
"Eminsin değil mi Lavinya bak istemiyorsan gitmeyelim okula"
"Gitmezsek ikimizde sınıfta kalacağız Emir gideceğiz mecbur"
"Boşver sınıfta kalmayı çift dikiş yaparız işte. İstemiyorsan gitmeyelim"
Emir sabahtan beri 40 kere sormuştu okula gitmekte emin misin diye. Okulda Bulut'u görüp kötü olacağımı bildiği için gitmemi istemiyordu. Beni benden çok düşünüyordu, yine.
En son dayanamayarak Emir'i sürükleyerek okula doğru yürüdüm.
Kendimi hala iğrenç hissediyordum ama Emir'e karşı sürekli pozitif duruyordum. Bu bir haftada o da çok yorulmuştu ve uğraşmıştı. Saçma bir konu yüzünden o da kendini harap etmişti ve benim buna hakkım yoktu. Bu yüzden o da daha fazla üzülmesin diye hislerimi fazla dışarı yansıtmamaya çalışıyordum.
Okulun bahçesinden girmemizle bir kaç kişi bize bakarak aralarında konuşmaya başlamıştı. Yanlarından geçerken bir kaç kişinin dediklerini az da olsa duymuştum.
"Bunlar bir hafta sonra nasıl gelebilmiş?"
"Bulut'un halini gördükten sonra bunlara üzülemiyorum"
"çocuğu ne hale getirmiş bir de okula geliyor"
Emir'de konuşulanları duymuş olacak ki yanıma gelerek elini omzuma atarak beni ilerletmişti. İnsanlar gerçekten çok acımasızdı. Bu kadar kötü kalpli insanın içinde iyi ki Emir gibi bir kardeşim vardı. Bunu bu zamanlarda daha iyi anlamıştım.
Emir'le birlikte sınıfa çıkarken ayaklarım geri geri gidiyordu. Emir'de bunu fark etmiş olacak ki bana dönerek konuştu. Beni benden iyi anlıyordu gerçekten.
"Hala geri dönebiliriz"
Başımı olumsuz anlamda sallayarak ilerlemeye devam ettim. Keşke Emir ile aynı sınıfta olabilseydik. Bulut ile arka arkaya otururken Emir yanımda olmayacaktı ve bu düşünce beni iyice germişti.
Sınıfın kapısına geldiğimde Emir hala üzgün bakışlarıyla bana bakıyordu. Benim sırtım sınıfa dönüktü ama Emir sınıfa göz gezdirdiğinde bir yerde kaşlarını çatarak bakmaya başladı.
Adım gibi eminim ki Bulut sınıftaydı ve Emir onu görmüştü.
"Kedinin ciğere baktığı gibi bakıyor. Daha çok bakar o"
Leyla ben hiçbir şey göremiyorum.
"Teneffüste görüşürüz Emir"
"Bir şey olursa hemen beni arıyorsun"
Emir'e kafa sallamamla hemen karşı sınıfa ilerledi. Emir sınıfa girince bende arkamı dönerek kimseye bakmadan sırama ilerledim.
Bulut ön sıramda oturuyordu ama ona bile bakmadan sırama oturdum. Bulut'un yanında oturan Kaan ise oturmamla birlikte bana dönmüştü.
"Bir haftadır neredesin sen ya gözümüz yollarda kaldı"
Şuan hiçbir konuşma sesini kaldıramam cidden. Nasıl gözüküyordum bilmiyorum ama bitik bir durumda olduğuma eminim çünkü karşımdaki Kaan da dahil olmak üzere tüm sınıf kınayan gözlerle bakıyordu bana.
Ama kimse Bulut'a öyle bakmıyordu tam tersi ona merhametli bir şekilde bakıyordu. Sanki tüm suç bendeymiş ve ayrılmamızı isteyen benmişim gibi...
Ülkemizde ki adalet sisteminin işleyişi içler acısıydı gerçekten. İnsanlar konuyu bile bilmeden yargılıyorlardı beni.
Bana bakan Kaan'a omuz silkmiştim ama anlaşılan o konuşmakta ısrarcıydı.
"Senin yanında oturan kız diğer sıraya geçti. Tek oturmak istemezsen yanına gelebilirim."
Bu dediğine de omuz silkmiştim.
Gerçekten tek kelime edecek halim ve neşem yoktu. Anlaşılan yanımda oturan kızda diğerleri gibi düşünüyordu. Hiçbir sorunumuz olmamasına rağmen böyle düşünmesi beni hem şaşırtmış hem de üzmüştü.
Kaan'ın çantasını alıp ayağa kalkmasıyla hem benim hem de tam önümde oturan Bulut'un bakışları ona çevrilmişti. Bu açıdan sadece Bulut'un sırtını görebiliyordum ama o Kaan'a bakınca yüzünü yandan görebilmiştim.
Gördüğüm kadarıyla onun da göz altları morarmış ve ağlamaktan şişmişti. Bir hafta öncesine göre teni solmuştu ve az da olsa o da kilo vermişti.
Tek üzülenin ben olmamasına istemsizce sevinmiştim.
"Geliyorum ama sorun olmaz değil mi?"
Tam Kaan'a cevap verecekken hoca gelmişti zaten Kaan'da çoktan oturmuştu. En azından birisi dedikoduları umursamadan bana kınayıcı gözlerle bakmıyordu.
"Lavinya bir haftadır yoktun kızım hoşgeldin"
Hocaya kafamı çevirdiğimde alaycı bir şekilde bakıyordu o da bana. Cidden Kaan dışınca herkes böyle mi bakacaktı bana?
Tam hocaya cevap verecekken sınıftan biri konuşmuştu. Bugün konuşmama da izin yoktu herhalde.
"Okula gelmekten daha önemli işleri vardır hocam sevgilisini mahvedip ayrılmak gibi"
Tanımadığım bir kızın bunu demesiyle bütün sınıf gülmüştü. Amaçları neydi gerçekten? Benim ise çoktan gözlerim dolarken hiç beklemediğim bir şey olmuştu.
"Aleyna sen geçen sene sevgilini 2 kişiyle aldatmamış mıydın? İnsanları bilip bilmeden yargılayacak en son kişi sensin"
Bunu diyen kişinin Bulut olmasını bekliyordunuz değil mi? Bende öyle bekliyordum, ama hayır. Bunu diyen kişi Kaan'dı. Kafamı ona çevirdiğimde bana gülümsemişti. Ama bu daha çok 'ben sana inanıyorum' dercesine bir gülüştü.
Bende bugün ilk defa içimden geldiği için gülümsemiştim.
"Teşekkür ederim"
"Lafı bile olmaz verdiğin silgilere sayarsın"
Bu dediğine gülerek kafamı çevirdiğimde Bulut açtık kaşlarıyla Kaan'a bakıyordu.
Hocanın dersi anlatmaya başlamasıyla herkes sonunda benden gözlerini çevirmişti ve derse dönmüştü.
Bugün gerçekten şaşırma kotamı doldurmuştum. İnsanların hiçbir şey bilmeden direkt beni yargılaması beni hem şaşırtmış hem de üzmüştü.
Daha çok üzen şey ise Bulut'un her şeyi bilmesi ama kimseye açıklama yapmamasıydı. O varken Kaan insanlara ağzının payını vermişti.
Kaan'a ise ne kadar teşekkür etsem azdı gerçekten. Koskoca okulda bana inanan sayılı kişilerdendi. Bu az da olsa yüzümü gülümseten tek şeydi...
__________________________
Helllööö
Hafta sonu gelmeden bir bölüm daha atayım dedim ve hemen yazıp attım.
Okul haftanız nasıldı bakalım?
Benimki aşırı yorucu ve sıkıcıydı. Ödevleri saymıyorum bile. İlk haftadan sözlü mü yapılır gerçekten?
Şey mi dostum yine yangınlar yine ben?
Neyse ki hafta sonu için güzel planlar yaptım tabi ödevlerden zaman bulabilirsem. Siz neler yapacaksınız?
Vee tabiki bölüm hakkında ki düşünceleriniz neler?
Bir sonraki bölüm ne olsun istersiniz? Bi konu veya sahne. Emin olun yorumların hepsini okuyorum ve yapmaya çalışıyorum.
Umarım hafta sonunuz harika geçer 💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOKU~ Tamamlandı
ChickLit-"Ben çok özür dilerim ama k-kokun çok benziyor ben kendimi tutamadım." dedi kekeleyerek. Anlam veremedim kötü mü kokuyordum? Daha dün duş almıştım kötü kokmamın imkanı yoktu ama bu çocuk neden böyle bir tepki vermişti ki? -"Ne varmış benim kokumda...