neunzehnten

4.2K 189 47
                                    

Sadece dizi izleyip uyumaktan beynim durdu veya yok oldu galiba. Uzun uğraşlar sonucu ancak yazabildim bu bölümü. 

______________

Bulut ve çocuklar ile sinemadan çıktıktan sonra teyzemin aramasıyla çocukları bıraktıktan sonra bizde evlerimize gelmiştik. 

Deniz her ne kadar Bulut'u kıskansa da çok sevmişti hatta Bulut giderken arkasından üzgün gözlerle baktığını görmüştüm. Kuzey de belli etmeyip havalı takılsa da o da çok sevmişti ama göstermiyordu. 

Bulut ile tekrar çocukların yanına gitmeyi aklımın bir köşesine yazmıştım. O da çocukları çok sevmişti eve gelirken ona çektiğim fotoğrafları gösterince gözleri ışıldayarak kendine atmamı söylemişti. 

Bulut'un ileride çok güzel bir baba olacağına adım gibi emin olmuştum. 

Şimdi ne mi yapıyorum? Ailem ve Emir ile akşam yemeği yiyoruz. Ben eve girer girmez Emir beni arayıp onu son zamanlarda çok ihmal ettiğimi söyleyip bize kendini davet etmişti (!) 

Akşam yemeğini yedikten sonra maske yapıp dizi izleriz dediğimden beri yıllardır aç kalmış gibi yemek yiyordu. Bu durum ise en çok annemin hoşuna gidiyordu çünkü Emir'in yemeklerini aşırı beğendiğini düşünüp önümüzdeki iki yıl bununla övüneceğine emindim.

"Emine sultan pilav aşırı iyi olmuş, ellerine sağlık" demesiyle annemin suratına bugün kaçıncı kez saymadığım bir gururlu gülüş yerleşti. Gözlerini bana çevirerek 'gör bak örnek al' dercesine kaş göz yaptı. Ben ise ona sadece omuzlarımı silkerek cevap verdim. 

"Eee okul nasıl gidiyor oğlum?" baba beni asla şaşırtmıyorsun. 

"Valla ne olsun Hasan amca, kızlardan derslere vakit bulamıyorum. Bırakmıyorlar peşimi Emir lütfen benle sevgili ol, Emir seni çok seviyorum, sana aşığım" sesini incelterek yaptığı konuşmayla ben ağzım açık ona bakarken annem ve babam kahkaha atmışlardı. 

Bu yalana ancak annem ve babamı inandırabilirdi zaten. 

"Lavinya'da var mı bir şeyler bari" baba bari yanımda yapma dedikodumu

"Yok be Hasan amca senin bu kızın evde kalır. Güzel kız ama her çıkma teklifi eden erkeğe hayır diyor" beni kurtarayım derken sıvamıştı resmen 

"Neden kabul etmiyorsun kızım?" 

"Kabul mu edeyim baba?" babamın ilk çatılan kaşlarına sonra yavaş yavaş kızaran suratını izleyip gülmemek için kendimi tuttum. Mors olmuştu galiba.

"Senin kararın kızım, sevgili yapmana kızacak babalardan değilim ben. Adam gibi birini buldun da hoşt mu dedim?" bir zahmet hoşt deme zaten baba

Babama öpücük yollamamla gülümsedi ve yemeğine döndü. 

"Hep sen şımartıyorsun zaten bunu bu kadar" anne sende mi sofradaydın. 

"Bir tane kızım var şımartmayıp napacağım?" reis adamlığının zekatını ver de millette faydalansın 

"Hasan amca benim babamla da biraz konuşur musun belki seni örnek alır" demesiyle babam göğsü kabarmış bir şekilde kahkaha attı. Ailecek övülmeyi seven bir aile olduğumuz çok belli. 

Emir'e kaş göz yapıp 'artık kalkalım' dedim ve ne dediğimi anlayan Emir annemlerden izin isteyince ayağa kalkıp odama geçtik. 

"Bibimli kinişsini Hisin imci (Babamla konuşsana Hasan amca)" diyerek Emir'i taklit etmemle çatık kaşlarıyla bana döndü. 

"Kıskanmasana kızım çaldık sanki babanı"

"Bir çalmadığın kaldı zaten ailemi"

"Çok istiyorsan yakında onu da yaparım merak etme" ona cevap vermeden sadece dilimi çıkarttım. Beraber banyoya geçmemizle çekmeceden maskeyi çıkarttım. 

~KOKU~ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin