Bir kaç ay sonra;
"Emir hala yüklenmedi mi site?"
"10 saniye önce sorduğundan bu yana bir şey değişmedi Lavniyaşkım"
"Bu neden bu kadar yavaş yükleniyor ya?"
"Milyonlarca öğrenci aynı şeye baktığı için olabilir mi acaba Bulut'cum"
Şuan yıllardır verdiğimiz emeğin sonuçlarını alacağımız kısımdaydık. Üniversite sınav sonuçlarımıza bakıyorduk hep beraber ve yanımda kimlerin olduğunu tahmin etmek çok zor değildi.
Sınavdan 2 ay önce üçümüz de sıkı bir çalışma içine girmiştik ve tabiri caiz ise nefes almadan üniversite sınavına çalışmıştık. Sorulardan her ne kadar emin olmasak da üçümüzün sınavı da kötü geçmemişti.
Yaklaşık yarım saattir geldiğimiz kafede sonuçların açıklanmasını bekliyorduk. Bulut ve ben dakika başı sorduğumuz için Emir bıkkınlıkla bakıyordu artık ekrana.
O da her ne kadar belli etmese de çok heyecanlıydı. Hepimiz ilk sıraya Ankara yazmıştık, umarım aynı yere giderdik çünkü onlar olmadan tek başıma başka şehirde ne yapacağımı düşünemiyorum bile.
"Heh yüklendi"
"Ayy ben bakamayacağım galiba Emir sen söyle"
Emir bana bıkkın bir bakış atarak kafasını ekrana çevirdi.
"İlk Bulut'un sonuçlarına bakıyorum o zaman"
"Haydaa neden ilk ben ya"
"Bayanlar önden canım"
Bu streste bile bizi güldürmeyi başarıyorsun ya Emir başka diyeceğim yok.
Bulut Emir'in ensesine bir tokat attığında Emir gülerek kafasını ekrana çevirdi ve bir kaç şeye tıkladığında ekranda sonuçlar olarak tahmin ettiğim bir yazı çıktı.
Ben heyecanla ekrana bakarken Bulut gözlerini kapatmış duyacağı sonucu bekliyordu. "
"Söylüyorum o zaman sayın seyirciler"
"Acun'a bağlama Emir bayılacak çocuk heyecandan"
"Aman sende hemen sevgilini düşün"
Emir'in dediğiyle Bulut yanağımdan öperek Emir'e cevap verdi.
"Tabi beni düşünecek oğlum seni mi düşünecekti?"
"Söylemiyorum lan sonucu"
Hemen ellerimi havaya kaldırarak ikisini de susturdum.
"Tamam tamam hadi söyle"
Emir tekrar ekrana baktı ve sırıtarak bize döndü.
"Hayırlı olsun kardeşim Hacettepe Üniversitesi hukuk bölümü"
Duyduğu cevapla birlikte Bulut'un gözleri sonuna kadar açılmıştı. İlk başa yazdığı yeri kazanmıştı ve bundan hiç şüphem yoktu zaten. Dersleri her zaman bizden iyiydi ve çok çalışmıştı. Bu sonucu sonuna kadar hak etmişti.
Kollarımı heyecanla Bulut'un boynuna sardığımda o da boynunu omzuma yerleştirdi ve bana daha sıkı sarılmaya başladı.
"Başaracağını biliyordum sevgilim"
Kıkırdamasını duyduğumda saçlarımı ve boynumu öptü. Bulut'un saçlarıma olan aşkı hiç eksilmemişti aksine daha da artmıştı.
Bazen Emir'e bir şey anlatırken ona baktığımda kafasını eline yaslamış gülerek beni ve saçlarımı izlediğini görüyordum. Bu o kadar güzel bir duyguydu ki sevdiğiniz kişinin gülümseyerek sizin anlattıklarınızı dinlemesi. Hele ki o kişi Bulut'sa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOKU~ Tamamlandı
ChickLit-"Ben çok özür dilerim ama k-kokun çok benziyor ben kendimi tutamadım." dedi kekeleyerek. Anlam veremedim kötü mü kokuyordum? Daha dün duş almıştım kötü kokmamın imkanı yoktu ama bu çocuk neden böyle bir tepki vermişti ki? -"Ne varmış benim kokumda...