fünfunddreißig

2.5K 125 51
                                    

Lavinya'dan;

Aradan geçen bir haftadan sonra tahmin edin neredeyim? Tabi ki okuldayım, her zaman olduğu gibi..

Resim dersinin üstünden bir hafta geçmişti ve hiçbir farklılık yok hayatımda. Bulut'la her ders ve her teneffüs göz göze gelmemiz dışında hiçbir olay olmuyor. Sadece gözlerime büyük bir pişmanlıkla bakmakla yetiniyor. 

Çalan zil ile kafamı kaldırdım. Dersimiz dindi ve ben uyumaya çalışmıştım ama uyuyamamıştım. Çoğu kişi sınıftan çıkarken ben kafamı yine kollarıma koydum ve gözlerimi kapattım. 

Aradan 5 dakika geçmesiyle sınıf kapısında ki hareketlilik ve sesler dikkatimi çekmişti. Herkes bir şey hakkında konuşuyordu ve bir çocuk hızla benim olduğum tarafa geliyordum. Büyük ihtimalle dokuzlardan bir çocuktu çünkü çok küçük gözüküyordu. 

"Lavinya abla Bulut ani kantinde biriyle kavga etti. Kaşı ve burnu kanıyor ama pansuman yaptırmak istemiyor"

Duyduklarımla küçük çaplı bir şok yaşamıştım. 

Bir insan hem kavga edip hem de neden pansuman yaptırmak istemezdi ki...

Daha da önemlisi şuan ben ne yapacağım? Kırgınlığımı unutup Bulut'a yardım etmeye mi gideceğim yoksa uyumaya devam mı edeceğim?

"Neden kavga etmiş biliyor musun?"

"Bilmiyorum biriyle konuşuyordu aniden çocuğa yumruk attı ama sonra elini bile kaldırmadı. Çocuğun onu dövmesine izin verdi."

Ne? Bu çocuk kafayı mı yemişti gerçekten? Madem yumruk atıyorsun neden sonra vazgeçiyorsun?

"Neden pansuman yaptırmıyor peki?"

"Bilmiyoruz ki, sadece hak ettim ben diyor"

Allah'ım lütfen düşündüğüm şey yüzünden kavga etmiş olmasın. Tabi buna ne kadar kavga denebilirse.

Aniden sıradan kalktığımda karşımdaki çocukta irkilerek bir adım geriye gitmişti. Böyle bir kalkış bende beklemiyordum şahsen çocukta haklı. 

"Nerede Bulut"

Çocuk gülümseyerek cevap verdi:

"Revirde abla"

Çocuğa kafa salladım ve yanından geçerek kapıya ilerledim ama bana seslenmesiyle arkamı döndüm ve "ne var?" der gibi baktım.

"Büyük ihtimalle senin için dayak yedi abla. Çünkü yumruk attığı çocuk senin hakkında konuşuyordu"

Tahmin etmiştim işte. O kadar hafta sesi çıkmayan Bulut ne olmuştu da bir anda aslan kesilmişti acaba?

Çocuğa teşekkür ederek sınıftan çıktım ve revire doğru ilerledim. Tam merdivenlerden inerken ikişer ikişer merdivenlerden çıkan Emir'i gördüm. O da beni gördüğünde durmuştu. 

"Olanları duydun mu?"

"Duymamak mümkün mü?"

Emir bu dediğime kafasını sallayarak gülümsemişti. 

"Senin için kavga etmiş diyorlar"

"Buna kavga etmek denemez bence. Yumruk atmış sonra elini bile kaldırmamış. Duyduklarına hak verdiği için dayak yedi bence"

"Revirde hak ettim ben diyerek dolanıyor zaten"

Emir'in bu dediğine şaşırmıştım. O nereden görmüştü?

"Sen gördün mü?"

"Olayları duyunca sen duymadan gidip bakayım dedim. Şimdi de sana söylemeye geliyordum"

"Neyi var, çok yarası var mı? Sınıfa bir çocuk geldi kaşı yarılmış ve burnu kanıyor diyordu"

Emir bu dediğime güldü ve yüzüne çok manidar bir bakış yerleşti. Bu daha çok "sen adam olmazsın" bakışı gibiydi. 

"Yüzünü bilmem ama kendisi kesileceğini anlamış kurbanlık gibi geziyor ortalıkta"

Emir'in bu dediğine istemsizce bende gülmüştüm. Emir ve eşsiz benzetmeleri...

"Gidip bakayım mı sence?"

"Bundan sonrasını sen bilirsin güzelim ben karışamam. Her kararında yanındayım ben"

Ah Emir sevgi dolu kekim benim...

Ani bir sevgi patlamasıyla kollarımı Emir'e sardığımda o da bana sarılmıştı. 

"Ama fikrimi soracak olursan bence senden başkasına pansuman yaptıracak gibi durmuyor. En son 'Ben şimdi Lavinya'nın suratına nasıl bakacağım?' dediğini duydum çünkü"

İstemsizce kendimi tebessüm ederken bulmuştum. Bu çocuk ne yapıyordu bana?

"Gidip bakayım ben o zaman"

Emir kollarını benden ayırarak yüzüme emin olamamış gibi bakmaya başladı. 

"Tek gitmek istemezsen bende gelebilirim yanında. Sen ne istersen."

"Ben kendim gidip baksam en iyisi bence" 

Emir'de bu dediğimle kafasını salladı ve sınıfına doğru gitti. Bende daha fazla beklemeyerek revire doğru ilerledim.

Revirin kapısına geldiğimde sadece iki kişi kalmıştı. Onlarda beni görünce "sonunda geldin" der gibi baktı ve revirin kapısından ayrılarak dışarı çıktılar. 

Herkes benim gelmemi mi bekliyordu cidden?

Bulut'un halini daha da merak etmiştim. 

Revirin kapısını açıp içeri girdiğimde gördüğüm görüntüye ben bile şaşırmıştım. 

Bulut neden bu hale gelmişti?

________________________________

Ay dokunmayın çok fenayımmmm

Okul bütün hayat enerjimi sömürdü friendsler

Ben okula başlamadan önce deli dolu mutlu bir kızdım, hatta sizde şahitsiniz bölümlere ne kadar mutlu giriyordum. Şimdi ödevlerden zaman kalırsa uyuyorum falan. Baya büyük aktiviteler...

Bölüm yazmayalı neredeyse 2 hafta olmuş ama bana 2 gün gibi geldi gerçekten. 10 gün sonra başlayacak olanlar sınavda cabası gerçekten. 

Sınavlara kadar 2 bölüm daha yazarım herhalde çünkü bundan sonra gelecek bölümü de şimdi yazmaya başlayacağım. 

Yani en geç 2-3 güne diğer bölüm gelir. 

Diğer bölümde de kitabın finali ile ilgili bir haber vereceğim beklemede kalın <3

Bölümün biraz geç gelmesini telafi etmek için bir güzellik yapayım bari : )

hayatinoykusu
MelikeKaryeli_
melikaynak
Nisanur682687
MissSCastle
Merry_Akiwa
-GecelerinDerdi
ftmnrmavi333
mdnbdllyv

Bunlar üst üste yorum atıp en çok gördüğüm isimler. Dediğim gibi gözümden kaçan olmuş olabilir artık bir dahakine. 

Yorum sayımız vote sayımızdan daha çok bu arada. Yorum atıp oy vermeyenler oy da verirse çok sevinirim <3

Bir sonraki bölümde görüşürüz kendinize cici bakın 💖




~KOKU~ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin