zwanzigsten

4K 171 13
                                    

Bölüm yazarsam ölecekmişim hastalığına yakalandım galiba

_____________

"Tamam Lavinya kapat devamını izlemesek de olur"  gözleri kapalı şekilde bana laf yetiştiren Emir'e bende gözlerim kapalı cevap verdim.

"Daha filmin başı Emir ne kadar korkaksın" oysa ikimizin de gözleri sımsıkı kapalıydı. 

"Kim bu filmi açalım dedi ya ben komedi izleyelim demiştim" 

"Çarpılacaksın Emir bari şuan yalan söyleme" 

"Ben gözlerimi açmam son gördüğüm kadından sonra sen kapatsana filmi" çok yanlış kişiye dedin canım

"Bende açmam ama gözüm kapalı kapatma tuşunu bulabilirim" 

"Oh aferin Lavinyaşkım kapat" gözlerim kapalı şekilde elimi ileri uzatarak telefonu buldum ve durdurarak kapatmaya çalıştım. Ekranda rastgele yerlere dokunmamla nihayet kapanmıştı. 

"Etraf temiz mi Lavinyaşkım" 

"Temiz Rıza baba" dememle ikimizde aynı anda gözümüzü açmıştık. Emir'e bakmamla korku dolu gözlerle etrafını izlediğini görünce kahkahamı içimde tutamadım. 

"Ne gülüyorsun kızım her an etraftan bir şey çıkacak gibi. Hem sen şu ışığı açsana faturadan mı korkuyorsun" 

"Film başlarken ışık açık izlersek korkmazsın Lavinya diyen bendim zaten" 

"Hatırlamıyorum ki ben filmi izlerken korkudan hafızam silindi galiba" Emir'in küçük çocuk gibi söylenmesiyle kahkaha atarak ayağa kalktım ve ışıkları açtım. 

Tahmin ettiğim gibi filmin yarısında Emir'in mızmızlanmasıyla izlemeyi bırakmıştık. Zaten izlediğimiz sürede de sürekli konuşarak etrafı izlemişti. Sadece ben irkilince bana bakıp o da korkuyordu. 

Emir ile korku filmi izlemek çok yanlış bir karardı. 

"Saat geç oldu yatalım o zaman" dememle küçük bir çocuk gibi sesini çıkarmadan kafasını sallayarak beni onayladı. 

Emir'in beni rezil ettiği yerlerde ona korku filmi izletme fikri çık aklımdan. 

Kalın battaniyeyi yere sererek Emir'in yatağını kurdum, Emir'e döndüğümde gözünü kırpmadan açık gözleriyle duvarı izliyordu. Galiba tahmin ettiğimden de çok korkmuştu. 

"Hadi gel banyoda şu yüzümüzde ki maskeleri yıkayalım" benim sesimi duyan Emir anlık irkilmişti. Dediklerimi algıladığında ise yüzünde maske olduğunun yeni farkına varmış gibi bakışları değişmişti. 

Kafasıyla beni onaylayarak ayağa kalktı. Ben koridora çıktığımda tam yürüyecektim ki kolumda bir ağırlık hissetmemle arkamı döndüm.

Emir korkak bakışlarıyla dibime girmişti ve eliyle tişörtümün ucunu tutarak bana bakıyordu. Bu görüntü istemsizce beni de güldürmüştü. 

"Lavinya bence koşarak gidelim banyoya" demesiyle daha da güldüm.

"Birde bayıl istersen Emir" dememle bana bakarak kaşlarını çattı. 

Omzumu silkerek ilerlememle tişörtümü sıkıca tutan Emir'de yürümeye başlamıştı. Hemen odamın yakınında ki banyoya gelmemizle ışıklarını açtım. 

"Beni salabilirsin Emir ışıkları açtım öcüler kaçtı"  dememle kendini içeri attı ve direkt yüzünü yıkamaya başladı. Yüzünü yıkarken bir yandan da konuşmaya çalışıyordu. 

"Gitmedin değil mi Lavinya konuş benimle" 

"Gitmedim Emir buradayım bak elimi sırtına koydum" diyerek elimi sırtına koydum burada olduğumu anlaması için. 

~KOKU~ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin