Bulut'tan
Lavinya'dan ayrıldıktan sonra Emir'le sohbet ederek soyunma odalarına ilerliyorduk. Basket sahasında Lavinya'nın bizi kıskanmasından sonra moralim hiç olmadığı kadar yerindeydi.
"Yalnız Lavinya ne güzel kıskandı değil mi seni" Emir'in sesiyle kafamı ona çevirdim.
"Sadece beni değil seni de kıskandı" dememle güldü.
"Seni kıskandığını belli etmemek için beni bahane etti, anlamadın mı? Kızlar bana bakmadı bile ikisinin de gözü sendeydi. Biz maçtayken de büyük ihtimalle senin hakkında konuştular" demesiyle kafam iyice karışmıştı.
Nasıl yani Lavinya sadece beni mi kıskanmıştı?
"Bence öyle değildir ya kız bana sadece arkadaş gözüyle bakıyor" dememle 'ben bunu napıcam' dercesine kafasını salladı.
"Lavinyayi nerdeyse 18 yıldır tanıyorum, daha önce hiç böyle bir şey yaptığını görmemiştim Bulut. Lavinya sevgisini belli etmez onun gözlerinden anlaman lazım bazı şeyleri. Ben Lavinya'yı birazcık tanıyorsam sana karşı bir şeyleri farketti. Üstünde senin hırkanla gelirken bile etrafa farklı bakıyordu" Emir ilk defa bu kadar ciddi konuşuyordu. Söz konusu Lavinya'nın mutluluğu olduğu zaman Emir'in içinden tam bir korumacı abi çıkıyordu.
"Ben emin olamıyorum Emir. Bir gün kardeşi gibi davranıyor, kardeşi gözüyle bakıyor ama ertesi gün öyle bir bakıyor ki bakışları resmen içime işliyor. Bana öyle bakarak canımı istesin vermezsem namerdim" dememle bilmiş bir şekilde suratıma baktı.
"Peki sen seviyor musun Lavinya'yı" beklemediğim soruyla bir anda yüzleşmem gerekti.
Ben Lavinya'yı seviyor muydum?
"Ben daha önce hiç aşkı tatmadım ki Emir, bu duygulara çok uzağım. Şimdiye kadar sadece 3-4 tane sevgilim oldu, onlarda da hep annemin şevkatini,sevgisini,merhametini aradım ama hepsi sadece yakışıklılığım için sevgili olmuştu. Ama Lavinya'da öyle değil. Ben onun ilk önce kokusuna vuruldum sonra yüzünü gördüm. Sadece kokusunda bile anneme dair her şeyi buldum. Tanıştıktan sonra da ilk zamanlar içini çözmeye çalıştım ama sadece sana bile anne şefkatiyle, sevgisiyle bakıyordu. Herkese ayrı sana ayrı biri sanki, kendine bir şey denilse takmaz ama sana tek kötü söz söylense bile ortalığı yakar. Bunu onun sana bakışlarından bile anlayabiliyorum.
Sana baktığı gibi bana bakması için canımı bile verirdim. Annemin her şeyini Lavinya'da bulabiliyorum ve bu tarif edemeyeceğim kadar güzel bir şey. Lavinya sanki daha ilk görüşte benim içim olmuş canım olmuş gibi. Onun yüzünü, o sarı saçlarını, çatık kaşlarını görmeden bir gün bile zor geçiriyorum neredeyse.
Bunun adı aşk mı Emir? Eğer bunun adı aşksa ben hayatımda ilk defa birine aşık oldum demektir"
Emir bana sanki beni anlıyormuş ve içimi biliyormuş gibi bakıyordu. İçimi birine dökmek gerçekten rahatlatmıştı. Bunları kendime itiraf etmem bile çok zor olmuştu ve şuan sesli bir şekilde Emir'e söylemiştim.
"Evet kardeşim anlattıkların tam olarak aşk demek oluyor. İlk zamanlar gelip bana bunları anlatsan belki hislerin karşılıksız derdim ama son günlerde Lavinya'da bir farklılık var. Sana ilk zamanlar şüpheyle bakıyordu bir şeylerden emin olmak istiyordu sanki ama son günlerde sana bana baktığından bile güzel bakıyor.
Zaten bana baktığı gibi bakamaz bana abisi gözüyle bakıyor ama sana hem abi hem erkek gözüyle baktığını anlayabiliyorum. Eğer Lavinya'yı tanıyorsam o da sana karşı bir şeyler hissediyor ama kendine itiraf edemiyor"Emir'in söyledikleriyle kafam iyice allak bullak olmuştu. Lavinya'nın ne hissettiğini nasıl anlayacağım ki?
Bir anda telefonumun titremesiyle elimi cebime attım. Mesaj Lavinya'mdandı.
serendipity': Nerede kaldınız ya çok sıkıldım
Bulut: Geliyoruz atom karınca az işimiz vardı
serendipity': Atom karınca mı? Emir'in yanında durmak sana yaramamış Bulut
Bulut: Ben çok beğendim
serendipity': Hadi çabuk olun çok sıkıldım 10 dakika sonra gelmezseniz Kaan ile bahçeye çıkacağım.
Telefonu cebime attığım gibi Emir'i kolundan sürüklemeye başladım.
"Ne oluyor oğlum kolum koptu. Acelemiz mi var oturuyordum ne güzel"
"10 dakikamız var Emir çabuk, geç kalırsak Lavinya Kaan lavuğuyla bahçeye çıkacakmış" dememle güldü ve kafasını salladı.
"Şimdi anlaşıldı senin derdin tamam çabuk ol" demesiyle hemen kendimi duşa attım. Neler yaptığımı bile bilmiyorum şuan. 5 dakikada hemen duş alıp üstümü giyerek çıkmıştım bile.
Çantamı omzumu geçirerek Emir'e seslendim.
"Emir ben hazırım çıkıyorum sende çabuk gel"
"Oğlum vahiy mi indi sana bir anda duş, sadece suyu açmam bile 5 dakika sürüyor benim. Yıkanmadın dimi lan doğru söyle"
"Ben normalde de böyle hızlı duş alıyorum"
"Yedim bende değil mi? Kızı Kaan'a kaptırmamak için nefes nefese kaldım demiyor da"
"Neyse gidiyorum ben sende çabuk ol" diyerek koşarak merdivenlere ilerledim. Gerçekten de nefes nefese kalmıştım. Ama şuan önemli olan bu değildi. Merdivenleri üçer üçer çıkarak sonunda sınıfa ilerledim. Lavinya en arkada çatık kaşlarıyla oturuyordu ve telefonla konuşuyordu.
"Tamam teyze gelmeye çalışacağım"
"..."
"Bugün derslerim boş zaten hocadan izin alıp gelirim"
"..."
"Tamam yarım saate gelirim o zaman"
"..."
"Emir'in bugün işi var diye biliyorum"
"..."
"Tamam teyze bakarız" diyerek telefonunu kapatarak cebine attı.
"Ne oldu bir sorun mu var" dememle bakışları bana döndü ve bir şey düşünüyor gibi kaşlarını çatarak bana bakmaya başladı.
"Galiba bir sorunumuz var" demesiyle kaşları çatılan taraf ben olmuştum.
"Teyzemin birazdan hastanede bir işi varmış ve üçüz kuzenlerimi emanet edecek bir yer bulamamış beni çağırıyor. Normalde Emir'le zor bakıyoruz o canavarlara, ama bugün çıkışta da Emir'in halletmesi gereken işleri var" Allah'ım ben istedim bir göz sen verdin üç göz.
"Ben gelirim seninle bir şey olmaz zaten çocukları çok severim" demesiyle adeta gözleri parladı. Sen böyle güzel güleceksen ben üç değil yüz çocuğa bile bakarım.
"Yapar mısın bunu gerçekten?"
"Tabi gelirim Lavinya ne var bunda. Ne zaman gidiyoruz?" dememle saatine baktı.
"Hemen çıksak çok iyi olur aslında" demesiyle kafamı salladım ve zaten sırtımda olan çantama attım elimi. Lavinya'da çantasını alarak ayağa kalktı.
O zaman gelsin Lavinya'm ile çocuk bakma keyfi.
___________________
Ay bölümü güzel yerde bitirdim, az heyecan olsun.
Bölümleri kısa yazacağım dedim ama yine 1000 kelime oldu bile. Olayları tam yazayım derken kendimi kaptırıyorum biraz.
Hazır sahurda enerji bulmuşken yazayım dedim. Hepinize good night 🌟
Bu arada araya ince de bir detay kattım. Bulut'un Lavinya'yı kaydettiği serendipity'nin anlamı;
-guzel bir sey/yer bulmayi beklerken daha guzel bir sey/yer bulma durumu
-degerli seyleri tesadufen buluverme yetenegi
O zaman ben kaçar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum, sizi çok çok seviyoree ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOKU~ Tamamlandı
ChickLit-"Ben çok özür dilerim ama k-kokun çok benziyor ben kendimi tutamadım." dedi kekeleyerek. Anlam veremedim kötü mü kokuyordum? Daha dün duş almıştım kötü kokmamın imkanı yoktu ama bu çocuk neden böyle bir tepki vermişti ki? -"Ne varmış benim kokumda...