Her bölümümü okuyup oy atan iki okuyucum ve ben temsili kdosszpsıwjsıakzl
Görür görmez aklıma bu geldim bende atayım dedim, neyse size iyi okumalarr
____________________
Biraz düşündükten sonra ilk olarak yemek yemeye karar vererek yemek katına çıkmıştık. Bulut ve Deniz yan yana oturduktan sonra bende Güneş'i kucağıma alarak Kuzey'in de yanıma oturması için kaydım.
"Evet ne yiyoruz" diyerek ayağa kalkmıştı Bulut.
"Çocuklar hamburger yiyemez bence hepimize tavuk alalım hem çocuklar da seviyor" dememle herkes beni onayladı.
Bulut ayağa kalkarak "Sen çocuklara bak ben hemen alıp geliyorum" demesiyle kafamı salladım. Sen al gel ben seni bekliyorum bey.
Çocuklarla konuşurken Bulut çoktan gelmişti ve yemeye başladılar. Kuzey ve Deniz kendi yerken bende küçük parçalara bölerek Güneş'e yediriyordum. Şuan gerçekten evli ve çocuklu bir aile gibi hissetmem normal mi?
"Evli ve çocuklu aileler gibi olmadık mı?" Bulut'un gülerek sorduğu soruyla kafamı kaldırdım. Şaşkınlıkla ona bakmamla o da bana bakıyordu.
"Sen benim içimden geçirdiklerimi duyabiliyor musun?" dememle bir kahkaha attı.
"Sende mi aynı şeyi düşünmüştün?" demesiyle bende gülerek kafamı salladım.
"Senden de iyi baba olurmuş onu anladım Bulut bey" dememle utanarak elini ensesine attı ve kaşıdı. Bu yaptığı beni güldürmüştü.
"Sizin kadar olamasak da yapıyoruz işte bir şeyler" demesiyle güldüm ve Güneş'e yemek yedirmeye devam ettim.
"Eğer biraz daha birbirinize övgüler yağdırırsanız Deniz ağlamaya başlayacak rezil olmak istemiyorum" bunu diyen tabi ki Kuzey'di. Doğru söyle Kuzey bizden utanıyor musun?
Kafamı Deniz'e çevirdiğimde dolu gözleriyle melül melül bana bakıyordu. Ama sen böyle bakarsan ben kıyamam ki. Kafamı Bulut'a çevirdiğimde o da Deniz'in halini görmüş olacak ki üzgün gözlerle bana bakıyordu.
Bende ona bakınca ben halledeceğim der gibi göz kırptı ve kafasını Deniz'e çevirdi.
"Yemeğini ilk bitiren kızı alır" diyerek çatalına atılmıştı. Bulut'un dediğini duyan Deniz ise çocukluk aklıyla çoktan yarışa başlamıştı bile.
Onlar hızlı hızlı yemeklerini yerken bende bu anı ölümsüzleştirmek için bir fotoğraflarını çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KOKU~ Tamamlandı
ChickLit-"Ben çok özür dilerim ama k-kokun çok benziyor ben kendimi tutamadım." dedi kekeleyerek. Anlam veremedim kötü mü kokuyordum? Daha dün duş almıştım kötü kokmamın imkanı yoktu ama bu çocuk neden böyle bir tepki vermişti ki? -"Ne varmış benim kokumda...