+18 (cititi pe propria raspundere)
Senzatiile puternice din dreptul pantecului meu au devenit foarte puternice de la un timp. Nu am incetat sa imi arat fata crispata din cauza acestei dureri de nenumarate ori. Insa, asta este o alta parte pe care as prefera sa trec cu vedere. Ma gandesc ca probabil sunt dureri din cauza apropierii acelei perioada din luna cand ma simt ca si Dunarea.
Ma aflam in camera, tot singura pentru ca Harry a ramas sa vorbeasca cu sora lui jos. Nerabdarea mea sa stiu despre ce au vorbit este de neimaginat. Nu puteam sa stau locului, iar durerea pantecului meu este intensa. Mana mea s-a dus instinctiv catre acea parte masand usor. Mintea mea s-a linistit atunci cand durerea s-a mai diminuat, dar aveam aceiasi senzatie de neliniste. Perioada mea lunara a intarziat cu doua zile, iar aceste dureri au aparut dintr-o data. Mintea mea gandeste tot felul de chestii ciudate, cel mai mult concentrandu-se asupra ideii ca eu as putea sa am un alt suflet in patecul meu.
Am ras la aceasta afirmatie pe care mintea mea a nascocito pentru ca nu are cum asa ceva. Nu am intanit pana acum o virgina insarcinata, doar daca istoria nu se repeta si Tatal Ceresc m-a ales sa ii nasc un alt urmas. Eram atat de amuzata de vocea mea interioara atat de imatura care ma compara cu Sfanta Fecioara Maria. Este atat de stupida uneori, ca sa nu spun chiar proasta in unele momente.
Rasul meu mintal s-a oprit brusc cand Harry a intrat in camera. Zambea afectuos catre mine, chiar sexy daca as putea spune. Mersul lui atat de apasat, de pradator ce se apropie hotarat de prada este incontrolabil de excitant. Muschii mei interiori, de care habar nu aveam ca exista in mine se contracta in mod ciudat cand el imi atinge obrazul cu degetele sale lungi.
Se apleaca catre mine pentru a-mi oferi un scurs sarut pe buze ce ma face sa gem in gura lui.
-Nu mai este mult. –sopteste in urechea mea-
Mi-am aruncat ochii catre ceasul ce este pe noptiera de langa pat si arata ora 23:30. Muteam de nerabdare sa bata odata 00:00.
-Iti vrei surpriza acum? –intreaba seductiv-
Cuvintele lui rostite atat de senzual ma fac sa ma topesc pe picioare.
Am dat aprobator din cap, nereusind sa mai spun altceva. Zambetul lui sexy este innebunitor pentru mine, lasandu-ma fara aer. Privirea lui nu o slabeste pe a mea, cautand in ochii mei acea dorinta ce se regaseste in ochii lui. Stralucirea aceia ciudata pe care o are este complet irationala si ma face sa vreau ceea ce vrea si el.
Si-a lipit fruntea de a mea, nasul lui frecandu-se de nasul meu in mod afectuos. Fara nici o avertizare din partea lui, buzele noastre se unesc intr-un sarut lung. Obisnuita deja cu sarutulrile lui atat de delicioase, nu i-a trebuit prea mult ca limba lui sa patrunda in gura mea. Gem cand face asta, simtindu-i zambetul peste buzele mele. Bratele sale imi cuprind corpul, lipindu-ma fara ezitare de corpul sau mult prea cald. Mana lui dreapta ramane inca pe obrazul meu, iar mana lui stanga, mult prea indrazneata, coboara pe coloana mea si se opreste in dreptul soldurilor mele, apoi coborand incet catre posteriorul meu. Spatiul dintre noi a devenit inexistent atunci cand am fost lipita in totalitate de el. O inflatura imi atinge zona mea intima, aceasta senzatie fiind enervanta.
Gem iarasi in gura lui din simplul motiv ca sarutul devine mult prea pasional. Corpul meu incepea sa devina nelinistit din cauza atingerilor sale, negasindu-si starea in bratele sale. Presupun ca hormonii meu au inceput sa isi faca de cap in interiorul meu. Mainile mele ii prind bratele, strangand putin de ei, simtindu-i muschii cum se contracta. Senzatia este una placuta, facandu-ma sa gem din nou in gura lui. Incet, mai mult nesigura, am urcat spre parul lui.Trag incet de el, fara sa provoc prea multa durere, el geme gutural in gura mea.
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...