"Niciodata nu am crezut ca voi reusi sa iubesc pe cineva asa cum reusesc sa il iubesc pe el. Imi provoaca frica, durere, placere, pritectie, alinare. Imi daruieste iubire, protectie, dragoste. As vrea doar sa......"-Daria
Simplitatea undei fete este mereu de apreciat in randul baietilor rai. Timiditatea lor este un punct de atractie pentru ei. Frumusetea fizica si sufleteasca este un plus pentru a le iubi mai mult. Inteligenta si gesturie sunt perfecte pentru ei. Trasaturile perfect conturate suunt cheia catre dragoste.
Daria- o simpla fata dintr-un oras mic, dar are un vis mare.O fata mica de statura, care stie sa aprecieze ce are pe moment. Timida, linistita, intelegatoare, desteapta, frumoasa. Astea sunt calitatile ei pe care incearca sa le scoata la iveala. Incearca sa treaca neobservata din ceea ce se numeste infernul primului an de facultate.
Odata ce aceasta se intalneste cu Harry, uita de timiditate. Acest baiat reuseste sa scoata la iveala o alta parte a ei de care nici macar nu stia.
Harry- baiatul inalt, rebel, care traieste viata pana la extrem. Ii plac fetele, este atras de frumusetea si corpul lor. Sexul este puncul lui forte. Aceste este atras de fetele cuminti si asta este placerea lui sa le faca fericite. Indata ce acesta o intalneste pe Daria, viata lui se schimba intr-un sens putin ciudat.
Povestea lor este a naibi de complicata, dar totusi simpla. Zilnic jigniri, mangaieri, lovituri, priviri urate sunt aruncate unul asupra celuilalt facandu-i sa isi dea seama ca se urasc.
Atunci cand isi vor da seama ca toata aceasta cearta nu face nimic decat sa sporeasca sentimentul de dragoste oare o sa fie prea tarziu?
Primul sarut, prima atingere, prima intamplare, prima noapte, prima cearta, prima alinare, prima lacrima, prima jignire, prima palma.
Alaturi de Daria, Harry a reusit sa descoprere ca este capabil sa iubeasca cu adevarat si sa nu mai aibe doar aventuri. Alaturi de Harry, Daria a reusit sa se integreze si sa inteleaga adevaratul sens ale cuvintelor "iubire" si "sex".
"Nu am crezut ca o copila imi poate arata calea catre fericire. Pentru prima data nu simt nevoia de sex. Alaturi de ea nu simt ca vreau placere. Alaturi de ea vreau sa stau linistit sa ne saruta zi de zi si sa o am langa mine mereu. O vreau doar pentru mine, vreau sa fie a mea, vreau sa o protejez pentru ca.........." -HarryNu stiu daca o voi continua. Eu sper sa va placa.
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...