Capitolul 24.

16.2K 641 69
                                    

Harry POV...

La dracu! Aveam un sentiment ca toatea asta  o sa iasa al naiba de urat, dar se pare ca a iesit mult mai rau decat mi-am imaginat eu. Cand i-am vazut lacrimile in ochi, am simtit nevoie sa cedez si sa ii inapoiez poza. Nu stiu ce imi face fata asta, dar reuseste mereu sa ma intimideze cand isi arata acei ochi de catelus.

-Stiam ca asta o sa se termine prost, dar nu ma asteotam sa te loveasca. Trebuia sa filmez asta. -zise Zayn inca amuzat de tot ce s-a intamplat.-

Ma uitam la el si eram gata sa il strang de gat. Mi-am ridicat corpul din pat si ma uitam la el. Eram pe cale sa cedez si sa ii mut maxilarul si sa il scap de cateva masele, dar din fericire pentru el, m-am abtinut si nu am reactionat la iesirile lui de copil nescos in lume.

-Ai de gand sa te amuzi de asta toata ziua?

-Probabil. -zise printre rasete-

-La dracu! Este fata si nu o pot lovi. -m-am aparat.-

El s-a oprit din ras, uitandu-se la mine serios. Nu am cum sa o lovesc pe Daria, este o fata, iar mama mereu mi-a spus sa nu lovesc fetele. Oricat de mult de enervante sunt si de proaste, niciodata sa nu le lovesti, dar le poti injura.

-Nu ai lovit-o pentru ca este o fata, nu ai lovit-o pentru ca o placi. -zise Zayn-

Am pufnit in ras la ce a putut spune Zayn, iar el doar se uita la mine cu spranceana ridicata. Mi-am sters lacrimile din coltul ochilor si am revenit la pozitia initiala.

-Nu incerca sa negi Styles.

-Asculta, alta treaba nu ai decat sa faci pe mediumul? Auzi, mie imi place de Daria. -am zis iesind din camera razand-

-Stiu ca minti. -striga Zayn dupa mine-

Rasul meu s-a pierdut de mult timp, pentru ca stiam ca ce a zis Zayn este adevarat. Nu pot lasa ca cineva sa stie ca marele Harry Styles a reusit sa se indragosteasca de o orfana, neatragatoare si tocilara.

Mereu am crezut ca am sa ma indragostesc de o fata perfecta. Cu corp de zeita, de o frumusete incomparabila si de un caracter de vis. In fond, eu am reusit sa ma indragostesc de o fata care ma uraste, care inca isi iubeste fostul prieten si in plus nu arata cum mi-am imaginat eu.

Este adevarata si nu o alta pitipoanca ce a reusit sa ma convinga ca merita un  loc in patul meu, doar pentru o seara. Daria este prima si singura fata care a reusit sa isi construiasca un drum catre inima mea. Motiv atasarii mele de ea, sunt certurile dese pe care le avem, dar si acele sarutari pasionale.

M-a durut sa o ranesc, dar faptul ca ea m-a lovit, a fost deja prea mult. Stiu ca nu ne intelegem tocmai bine, si stiu ca daca moartea nu s-ar pedepsi cu inchisoarea, ea m-ar fi omorat deja. Stiu ca simt ceva pentru ea, dar nu vreau sa ii arat asta. Nu inca.

Daria POV...

Eram multumita ca mi-am recuperat poza si nu stiam cum sa ii multumesc celui de sus ca a facut si aceasta minune posibila. Eram in pat si priveam poza. Imi era greu sa cred ca o puteam pierde pentru totdeauna.

Am pus-o la un loc mult mai sigur de data aceasta si priveam pe geam cum totii se intorc inapoi acasa, iar eu imi voi petrece un weekend inchisa in aceasta camera, singura si trista, uitandu-ma la filme siropoase si mancand inghetata. Chiar imi era dor de casa, dar daca voi merge din nou la orfelinat, voi avea tendinta de a merge la mormantul parintilor mei si a lui Luke.

Am facut o pirueta si imi indreptam corpul catre pat, unde se afla laptopul. Eram nesigura ca vreau sa il aprind, pentru ca ma voi uita din nou la pozele cu mine cu cu Luke. Imi este greu sa il uit, dar si mai greu sa nu imi amintesc de el.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now